/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Happiimobil vs Telenor
Fra : Sommer73
Vist : 1016 gange
118 point
Dato : 04-02-10 12:12

Jeg overvejer kraftigt at skifte fra Telenor mobil til Happiimobil teleselskab
Synes det er noget svineri med de opkaldsafgifter, der ikke koster en rød reje for teleselskaberne... Fuldstændigt til grin er vi forbrugere Plus at man nu skal betale 100kr pr måned i 6 md for at få en ny telefon med i købet.. selvom man har givet 1700kr for den nye ....
Er der nogen der har erfaring med det teleselskab ? Altså Happii??
http://www.happiimobil.dk/
Jeg synes det lyder godt men man er jo blevet tørret godt bagi før..
Mvh Sommer73

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 04-02-10 12:22

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 04-02-10 14:37

Hvad har du forstillet dig teleselskaberne skulle leve af?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-02-10 16:04

Om det ene eller det andet kan betale sig er jo afhængig af dit opkaldsmønster.

Hvis du har få men lange opkald er det jo helt anderledes end hvis du har mange korte, og med hensyn til prisen på mobiltelefoner, så koster de jo altså noget, og det er da rart, at man på den måde kan få forbrug for pengene, det kan du jo ikke gøre med f.eks et fjernsyn

Accepteret svar
Fra : ilgp

Modtaget 118 point
Dato : 04-02-10 21:02

Hej.Jeg har i lidt over et halvt år haft Happiimobil, og er rigtig godt tilfreds.Før havde jeg Telmore som heller ikke er mellem de dyreste. Men jeg var også træt af de opkaldsafgifter. Jeg sparer penge ved at have skiftet selv om mit forbrug ikke er så stort. Jeg kan klart anbefale dig Happiimobil hvor du kan flytte dit nuværende nr til.
Venlig hilsen ilgp

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-02-10 21:07

Du kan flytte dit nuværende nummer til hvem som helst, bare det er udenfor en eventuel bindingsperiode

Godkendelse af svar
Fra : Sommer73

Dato : 05-02-10 13:59

Tak for svaret ilgp. Så vil jeg flytte