/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
T-dance
Fra : Asbjørn2
Vist : 576 gange
20 point
Dato : 03-02-10 22:04

Hej
Se lige denne:
http://www.youtube.com/watch?v=VQ3d3KigPQM
Hvad hedder den første sang i klippet, den der begynder med "Weeelllll", og hvad hedder sangeren??
For mig er det bare bred ymer blandet med knæhøj karse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-10 22:20
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-10 22:21
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-10 22:22

hold da op hvor jeg kan stave

Janis Joplin

Hit med en staveplade

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-10 22:22
Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 03-02-10 22:37

Citat
Jannis Joblin

Nordsted1, Du er kvik på aftrækkeren, for det tog dig ikke lang tid.
jeg tror også det er Jannis Joblin; stemmen er i alt fald fed.
Foreløbig tak for hjælpen; spørgsmålet får lige lov at stå hvis der er andre gode bud, men du er en , for jeg har spildt meget god tid i dag på at finde den rigtige.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 30 point
Dato : 03-02-10 22:39

Hun hedder LULU og sangen hedder SHOUT!
http://www.youtube.com/watch?v=vYd5Lv2R0N4

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-10 22:42

Jeg synes nu ikke helt det lyder som Janis stemme, selv om det er hende der står som sangeren??

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 03-02-10 22:51

ja Klaudi, skønne Lulu fra dengang jeg barberede mig med et viskelæder er da også et godt bud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-10 22:53

Ikke bare et godt bud, det er hende, det har ik' meget at gøre med Janis

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-10 23:02

Du kan jo bare downloade begge melodier med dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

Så kan du skiftevis hører den ene og den anden

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-10 23:56

Der står bl.a dette hvis man læser kommentarene
http://www.youtube.com/watch?v=Yo3aFisE_-I

cool? vid, but this isn't janis joplin. it's lulu

Det er IKKE Janis

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-10 23:57

Citat
Jeg synes nu ikke helt det lyder som Janis stemme, selv om det er hende der står som sangeren??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-10 00:02

Bortset fra det, så sys jeg det er sjovt med de events (eller hva de nu hedder) hvor der er nogle der starter med at danse, og resten følger med

Det har den danske kunstner -Medina- også gjort, men der var mange proffer indblandet, men det tror jeg nu også der er i Asbjørns link?? Ligeledes er det gjort med Michael Jackson fans

http://www.youtube.com/watch?v=5WyHbRBIPf4

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-10 00:18

Og her er den med Michael Jackson fans

http://www.youtube.com/watch?v=oVNd9YaBaWY

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 04-02-10 05:53

det er LULU og sangen hedder "SHOUT"

Godkendelse af svar
Fra : Asbjørn2

Dato : 04-02-10 22:27

Tak for svaret Klaudi. jeg er efterhånden også sikker på at det er LULU.
Nordsted1 gjorde også et hurtigt og godt stykke arbejde, men hende får jeg nok "ram på" en anden gang.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-10 07:43

Velbekommen, så Lulu'er det bare der u'a'