/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
browser8 str ??
Fra : return
Vist : 575 gange
69 point
Dato : 03-02-10 18:35

hej
har Internet Explorer 8 på min bærbar pc har et lille problem ,og det er at nu er fylder den mere i skærm billedet før vad den ikke så stor hvordan formindsker man dens størrelse

har stofanet så har den som hovedesiden (signon siden )når jeg åbner internet Explorer ,før var denne side ikke så stor nu den stor og knapperne på siden til log off og on på er nærmest helt nede i bunden af skærmen

nogen der ved hvordan man laver det mindre ???

Kommentar
Fra : return

Dato : 03-02-10 18:35

ps har vista på min com hvis det altså betyder noget ?

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 03-02-10 18:49

Hej
Aller nederst til højre i dit browservindue kan du formindske eller forstørre dit vindue, den skal du indstille til 100%. Jeg tror nemlig at du er kommet til at ændre det til f.eks. 200%

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-02-10 08:50

nu har jeg prøvet at finde det men kan ik

nogen der kan præciserer det altså hvordan man gør altså hvad man skal trykke på osv ?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-02-10 00:09

bruger du mus med scrollhjul?
så hold CTRL inde mens du scroller med musen

elers er det den lille lup nede i højre hjørne

Accepteret svar
Fra : Asbjørn2

Modtaget 69 point
Dato : 05-02-10 00:53

Har også haft det samme problem, for da min notebook kun har 10" skærm, åd alt det gøgl næsten hele skærmbilledet
Derfor
Du går i den øvre del af skærmen, finder et tomt sted på værktøjslinierne, højreklikker og en menu dukker frem. Her ligger alt det gøgl som fylder dit skærmbillede op med spild. Du klikker nu på een ting af gangen af det mest unødvendige, og linien / rækken går i "skjul". Stille og roligt bliver dit skærmbillede større, og tingene er nemme at få frem igen ved den omvendte procedure.
selv har jeg fjernet / gemt rækker som windows life toolbar, Google toolbar, AVG S. toolbar og flere ande.
Citat
ps har vista på min com hvis det altså betyder noget ?

Jeg kører XP, men tror ikke det betyder noget.
Prøv og held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 05-02-10 08:48

Tak for svaret Asbjørn2. lukker spørgsmålet nu men ikke helt det jeg søgte der er selve skørm billedet der er blevet større når man åbner sin browser og har prøvet at gå i skærmindstillinger men heller ikke det har hjulpet

men tak for din hjælp alligevel ha en god dag

hilsen return