/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kommentarer efter afsluttet tip
Fra : smuller54
Vist : 528 gange
10 point
Dato : 03-02-10 18:07

Hej

Jeg kan ikke lige greje- hvordan nogen kan skrive kommentarer efter 5. bedømmelse af et tip.

Nu har jeg set det flere gange. Troede det var noget med, at hvis der var to der skrev samtidig med sekunders mellemrum- så ankom den 5. bedømmelse og den 6. ankom så alene med en kommentar.
Er helt Ok, med at man kan det. Så det er ikke derfor jeg spørger.

Er der noget jeg har overset ??

mvh Smuller54

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 03-02-10 18:10

Du skriver en kommentar, men venter med at sende den til tippet er færdigbedømt.

Så du må have mere end 1 vindue åbent til kandu for at kunne følge med

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-02-10 18:11

hvis nogen sider og bruger lidt tid på at undersøge tippet kan det jo være at der er 5 andre der har bedømt det inden du får trykket på send.

så kommer der ingen bedømmelse med, kun kommentaren og det kan nogen gange se lidt mærkeligt ud

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-10 18:14

Det kan også ske, som EXTERMINATOR beskriver det.

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 03-02-10 18:15

Tak for svaret ans.

som altid, kort og godt, nu forstår jeg det bedre.

også tak til EXTERMINATOR- for udførlig forklaring.

mvh Smuller54