/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
GIMP - flytte fritlagt billede.
Fra : marhel
Vist : 733 gange
300 point
Dato : 03-02-10 17:31

Hej.

Håber at finde nogle GIMP-kendere herinde.

Mit spørgsmål:

Jeg har fritlagt et billede i GIMP. Når jeg flytter billedet til et nyt dokumenter, som også består af andre lag, og sætter det ind på et nyt lag, så bliver billedet mindre end det var da jeg flyttede det fra det oprindelige dokument. Hvorfor?

Jeg har forsøgt at skalere billedet i det nye dokument, men uden held, det bliver ikke større, hvorfor?

Håber det var nogenlunde forståeligt, og at nogen kan hjælpe?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-02-10 19:34

nu kender jig ikke ret meget til gimp, men mon ikke det har noget med opløsning at gøre?
hvis nu opløsningen er lavere på dit fritlagte billede vil det jo se mindre ud når du har lagt det over i det nye