/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvilken robotstøvsuger skal jeg købe
Fra : Thyregod8
Vist : 1654 gange
100 point
Dato : 03-02-10 10:09

Jeg har fået den ide, at jeg vil anskaffe en af de nye robotstøvsugere, der efterhånden er kommet på markedet. Der er dog efterhånden flere fabrikater, nogle vist ikke så gode andre ret gode.
Hvem har erfaring og et bud på hvilket mærke jeg skal købe.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-02-10 10:17
Kommentar
Fra : marc43

Dato : 03-02-10 10:44

Prøv at se "s0 ein ding" inde på DR´s side. Han testede en en IRobot Roomba den 10. november. Den virkede rigtig smart og fik meget god kritik.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-10 12:59

Prøv lige at se hvad du også kan bruge den til

http://www.youtube.com/watch?v=phmSfBbCfgk

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 03-02-10 13:17

Og det var ikke engang bare for sjov http://www.youtube.com/watch?v=LQ-jv8g1YVI&NR=1

Accepteret svar
Fra : LA5

Modtaget 50 point
Dato : 03-02-10 15:26

Vi har haft Roomba SE, iRobot i 3 -4 år. Vi er godt tilfredse! De nye udgaver er vist endda endnu bedre.
Vi kalder den Robbi og det er en han så er der da nogen hankønsvæsner der deltager i husarbejdet)
Han larmer en del, så vi sætter ham på arbejde om natten, eller et et rum der ligger så langt væk så vi ikke kan høre ham.
Det eneste man skal gøre sig klart er at rummene helst skal forberedes til at man bare kan slippe ham løs. Altså ledninger og andre løse ting væk fra gulvet. Ellers bliver han kvalt.
Hilsen LA5

Godkendelse af svar
Fra : Thyregod8

Dato : 15-02-10 17:10

Tak for svaret LA5.