/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
zorto stop det fis med pointuddeling
Fra : Eyvind
Vist : 611 gange
10 point
Dato : 02-02-10 22:03

vil du godt være venlig at slette det fjollede >> Tak for din deltagelse << spørgsmål.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-10 22:04

altså den med mit navn - TAK

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-02-10 22:07

Eyvind, han forsøger bare at opføre sig ordentligt og andre kan også finde på at skrive tak. Det er ikke så længe siden at mange sagde tak og gav en bestemt profil 500 p hver. Og her er det kun 10p

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-02-10 22:37

Citat
bestemt profil 500 p hver. Og her er det kun 10p

og det var galt den gang og det er stadig forkert

en ting er hvis man har modtaget nogle point der skulle have været til en anden men det andet her er jo direkte dumt

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 03-02-10 03:07

Hvis du ikke vil have det, så ja Eyvind.

Men det var nu venligt ment!

IKKE for at genere dig!

IKKE for at lave fis!

Men naturligvis annullerer jeg.

Jørn

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 03-02-10 03:14

PS

Fjollet - Måske?

Men jeg syntes dine indlæg i tråden var relevante - og jeg siger det ikke for at fedte.
Helt ærligt!

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 03-02-10 05:47

Citat
anden men det andet her er jo direkte dumt

Ja, Ja 10 points fra mig til en bruger, som ikke er SuperBruger, og altså ikke kan "bruge" sine points er jo 100 x dummere end 500 points til en SuperBruger, som heller ikke (?) kan bruge sine points til noget ...

Men jeg ved godt at det ikke er det sagen drejer sig om, og jeg har annulleret "supporten" til trådens ophavsmand.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 03-02-10 06:59
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-10 14:18

OK det er set, og dette spørgsmål annulleres så

Annuller spørgsmålet
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-10 14:19

Spørgsmålet annulleres med tilfredshed.