/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Ikoner
Fra : Dieter
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 02-02-10 18:52

HEj,
når jeg åbner en hjemmeside kommer der normalt i venstre side af adressen en ikon op foran http:/......
Så kan man trække den ned til proceslinien.
Men nu kommer der altid ikonen for internettet op.
Det er jo ikke praktisk at have mmang ikoner med internetikner på proceslinien.
Hvad er der galt i mine indstillinger ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-02-10 19:30

Du har fået slette FAV-ikonerne under en oprydning, de plejer at komme igen når man har besøgt siden igen, vil jeg tro

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-02-10 20:38

Nej jeg tror nu det er fordi din installation ikke samler de samme programmer i en gruppe. Prøv en gang og højre klik på processelinjen og vælg egenskaber. Har du så ikke mulighed for at sætte flueben ved "Grupper beslægtede knapper på processelinjen"?

Annuller spørgsmålet
Fra : Dieter

Dato : 05-02-10 11:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål