/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Kan denne bærbar bruges?
Fra : fisherprice
Vist : 567 gange
200 point
Dato : 02-02-10 17:49

Hej

Er disse to bærbare gode og pengene værd?
http://www.proconsult.dk/katalog/m_nb/s_nb16pg/n5-16hd/nb-as-g60vx-jx136v.html
http://www.proconsult.dk/katalog/m_nb/s_nb17e/n2-17wxga+/nb-ac-lx-tt30z-370.html

Skal bruges til spil, CAD og diverse. Så de skal meget gerne kunne trække de nyste spil (f.eks. mirror's edge).

Spørgsmålet er også stillet under pc'er.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-10 18:20

Som sædvanlig

Bærbare er IKKE optimale til spil...

Du vil kunne få det dobbelte i en stationær ( til den pris)

En bærbar til 10.000 er "hul i hovedet"

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-02-10 19:05

nej lort

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 02-02-10 21:02

Du kan godt glemme at spille de nyeste spil på en bær bar, med mindre du er klar på at gå på kompromis med framerate og lave indstillinger, og selv da er det tvivlsomt. Nu er mirrors edge ikke hvad jeg vil kalde et nyt spil, og jeg er ret sikker på at de begge to kan trække det hæderligt. Den første har klart det bedste grafikkort, med den anden har en noget hurtigere cpu + et anstændigt grafikkort, så hvis jeg absolut skulle være ødsel nok til at købe en bærbar til 10k, blev det nok den.

med hensyn til spil vil jeg tror at den nok er god nok til at trække spil anno 2007-2008, alt afhængeligt.

Kommentar
Fra : sejko1234

Dato : 11-02-10 18:47

begge bærbare er lort, sry, men du kan få noget meget bedre her til mindre penge, den nederste af dem du viste, har jeg det samme grafikkort, som jeg har i min. Og for alt i verden, lad vær med at købe det. Ati Radeon Hd 4650 er meget bedre.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1540190*Wupti2/HP-Pavilion-dv73122eo-173.html

Hilsen Sejko

Kommentar
Fra : fisherprice

Dato : 11-02-10 19:11

Hvad skal man vælge af stationær, hvis man køber sådan en i stedet. Det er dog ikke helt så tiltalende, men måske en bedre løsning...

Kommentar
Fra : sejko1234

Dato : 13-02-10 12:22

køb den bærbar jeg viste dig, den er alle pengene værd :D