/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Redigering foto
Fra : knt9347
Vist : 739 gange
300 point
Dato : 02-02-10 17:09

Nogen herinde der kender et program der kan gøre som følger:
sidder med et foto af person hvor jeg gerne vil fjerne alt omkring personen med så få klik som muligt.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-02-10 17:25

de fleste foto redigeringsprogrammer har en lassofunktion men hvis det skal være pænt tager det MANGE klik og MEGET tid

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-02-10 17:25
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-02-10 17:27

- og som EXTERMINATOR rigtigt skriver, MANGE klik og MEGET tid hvis det skal blive et godt resultat. Men det er sjovt at rode med...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-02-10 17:33

Jeg plejer at bruge paint.net, det er meget sjældent at det ikke kan klare den opgave jeg står med

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 02-02-10 17:47

Til behandling af billeder m.m. er der kun photoshop man kan anbefale.
Det kan næsten alt med billeder.

hawaii7

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-10 18:08

Du kan såmænf også bruge Windows eget Paint Du forstørrer bare billedet op under progessen så er det nemt nok og tager ikke så lang tid ..har prøvet det massere gange at fjerne uønskede personer eller fingre

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-02-10 18:46

Jeg bruger Paint Shop Pro, det kan gøres rimeligt enkelt hvis man bruger det ofte.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-02-10 19:03

Er baggrunden ensfarvet kan det gøres med PhotoBC
det er et program der ligger under PhotoFiltre

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 02-02-10 20:12

Bare husk at forstørre først

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 300 point
Dato : 03-02-10 08:23

Her er et lille smart online program,..
det klarer opgaven uden at installere noget på din PC.
http://fotoflexer.com/

Demo : (Smart Scissors )
http://fotoflexer.com/demos.php

Godkendelse af svar
Fra : knt9347

Dato : 09-02-10 20:24

Tak for svaret EA_HS.