/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
email til windows 7
Fra : chicapigen
Vist : 961 gange
300 point
Dato : 01-02-10 21:52

halløj kandusser

jeg har idag købt ny computer :))) den har windows 7 . nu er det jo sådan at jeg ALTID har haft outlook ekspress som email , og den ligger jo ikke i windows 7 , så nu kunne jeg godt tænke mig at få hjælp til at finde ud af hvad jeg så skal bruge . det må gerne være et der minder om outlook ekspress og være på dansk

hilsen chicapigen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 310 point
Dato : 01-02-10 21:58

Hvis du kikker på div. indlæg vedr. windows 7, så skriver de om

Windows live mail.. den brød jeg mig ikke om, så jeg har fået outlook ekspress 2003

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-10 21:59

At jeg ikke ville have windows live mail, skyldes bl.a. at der ikke er stavekontrol i, men der er en løsning her

http://peter.mpbrun.dk/20080513/f-dansk-stavekontrol-i-windows-live-mail/

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-02-10 22:00

Mozilla thunderbird er ret populær

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-10 22:02

Dette her må så være den omtalte windows live mail

http://windows-live-mail.dk.malavida.com/d1411-download-gratis-windows

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-10 23:55

Jeg har windows live mail og jeg er meget glad for den. Den bruges bl.a. til at få mail her fra Kandu.

Jeg har også haht google mail, og den var jeg også glad for. Begge er nemme at bruge.

Du kan jå lave en mail begge steder og så sende et par mail til dig selv fra dem begge, så kan du finde ud af hvad du vil bruge.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-10 01:34

Thunderbird selvfølgelig, så har du ingen besvær med stavekontrol er andet, alt er indbygget eller kan nemt tilføjes med de tusindvis af tilføjelser der er til programmet, alt sammen gratis naturligvis på forsiden er der link til den danske sprogpakke som er noget af det første du bør tilføje, senere kan alt det sjove komme til, kalender med mere: http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 02-02-10 07:06

Katte ville vælge "Viskat"

Jørn anbefaler, som andre i tråden "Thunderbird"

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 02-02-10 15:37

Brug istedet web-udgaven af Outlook Express

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 05-02-10 20:58

Tak for svaret Nordsted1.

jeg valgte den dyre løsning og købte outlook 2007 . og den er jeg MEGET glad for . jeg har det bedst med noget jeg kender

hilsen chicapigen