/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Kan ikke logge på min locahhost
Fra : mikesav
Vist : 556 gange
200 point
Dato : 01-02-10 11:47

Er ved at være lidt træt af ikke at kunne komme videre, har instaleret XAMPP op til flere gange nu og afinstalleret den igen, fordi jeg bliver ved med at få en dialogboks på skærmen med bedsked om at logge på?
Det drejer sig åbenbart om et domaine da det er et windows logind der dukker op, en boks med en nøgle i. jeg har n u prøvet alle de password og kode jeg har men det eneste der sker er:
http://localhost/localstart.asp med besked om jeg ikke kan komme videre.
Er der nogle der kender problemet ville fandens gerne igang med typo3 eller joomla men kan ikke komme videre.

Kommentar
Fra : mikesav

Dato : 01-02-10 13:48

Lad mig sige det på en anden måde hvordan nulstiller jeg serverens adgangskode der hele tiden kommer også selv om jeg ikke har XAPP installeret

Kommentar
Fra : nopper

Dato : 01-02-10 13:51

jeg er næsten sikker på at du har windows webserver kørende på din pc. Stopp og start din xampp igen.

Kommentar
Fra : nopper

Dato : 01-02-10 13:52

undskyld:

Stop windows webserveren og start din xampp igen.

Kommentar
Fra : mikesav

Dato : 01-02-10 14:54

Hvordan stoppe jeg den server har nu kigget efter den i lang tid er i tvivl om hvor jeg finder den kørende har satanset en server i joblisten men de hjalp ikke vil nu prøve at genstarte i fejlsikret og fjerne alt hvad der har med php msql at gøre så starte forfra igen

Kommentar
Fra : DT-IT

Dato : 22-02-10 22:30

Hej mikesav

Jeg skal lige hører dig om du har forsøgt med brugernavn "root" og pw "(blank)".
Hvilket system kører du med, og har du en server stående seperat eller er det samme maskine som du arbejder på ?

Hvis det stadig giver dig problemer vil jeg anbefale at du prøver "wampserver" istedet.
Det er simpelt at installere og sætte igang, og når der er hul igennem (kræver at port 80 ikke bliver brugt af andet) kan det hoste både hjemmeside, sql server og hvad der måtte komme til.