|
| Pc i Aldi Fra : alimak | Vist : 1331 gange 100 point Dato : 01-02-10 09:54 |
| | |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 01-02-10 10:00 |
|
Jeg havde købt en bærbar i Aldi, den var jeg rigtig glad for, det er næsten den samme du henviser til
Men skidtet tabte en enkelt tast, og for at jeg ikke skulle miste garantien ved selv at fikse det, blev den indleveret til Aldi, som så samler sammen til de engang sender videre til Tyskland - de har ikke længere værksted her i DK --
Pc'en blev væk et eller andet sted, så efter nogle mdr. fik jeg pengene retur
Dette var bare lige til info... for som sagt jeg var tilfreds med maskinen, men ikke deres service
Jeg har nu købt en Acer i stedet
| |
| Kommentar Fra : IBM760 |
Dato : 01-02-10 10:42 |
|
Igennem tiden har vi købt flere Medion produkter i Aldi:
2 stationære, 2 bærbare, 1 notebook og flere skærme - umiddelbart har vi ikke haft problemer med nogen af delene, og har været godt tilfreds.
Problemet med køb af produkter hos Aldi skyldes primært, at du ikke kan forvente at få support i den enkelte Aldi butik. Og når det drejer sig om Medion, er du henvist til Medion.dk.
Jeg har en gang haft behov for supporten pr. telefon, og det var intet problem.
Jeg tror ligeså meget at problemet ligger i den måde, at vi køber elektronik på - det billigste tilbud fra Aldi, Bilka, Føtex, Brugsen o.s.v. - disse steder kan vi ikke forvente ret meget support, men henvises oftest til producenten.
| |
| Kommentar Fra : brorteil |
Dato : 01-02-10 11:29 |
|
Helt forkert thyregod8
Vi havde vores pc på service hos medion i skovlunde.
Perfekt service.
8 dage efter vi fik computeren hjem ringede en servicemand fra medion
og spurgte om der var problemer, om alt var ok ?
Det kalder jeg god service.
| |
| Kommentar Fra : o.v.n. |
Dato : 01-02-10 12:09 |
|
Det er da rart at der er en god support hvis der skulle ske et eller andet i garanti perioden, men support eller mangel på god support kan vel ikke afgøre valg af computer eller kan det?
Den viste computer fra Aldi ville jeg godt eje men jeg har har allerede en Medion bærbar og den er ikke til at splitte ad så jeg kan få en undskyldning for at købe en ny Medion
Medion laver godt grej og du får sikkert aldrig brug for at finde ud af hvordan supporten er
| |
| Kommentar Fra : vith |
Dato : 01-02-10 12:50 |
|
Jeg har adskillige Medionprodukter købt i Aldi (en stationær, 2 bærbare, højttalere, kamera, mikroovn) og jeg har aldrig haft problemer med nogen af dem. De fungerer bare.
Den ældste bærbare købte jeg i 2004 og fungerer stadig upåklageligt. (Jeg finder andre undskyldninger for at købe nye
Jeg har jo ikke haft brug for hverken support eller service, men kan da ikke lade være med at tænke om andre butikker er så meget bedre end Aldi?
| |
| Kommentar Fra : IBM760 |
Dato : 01-02-10 13:38 |
| | |
| Kommentar Fra : vith |
Dato : 01-02-10 15:27 |
|
Medion har en dansk hotline:
Åbningstider for vores hotline:
* Medion Service Center
Multimedia:
Telefon: +45 70 21 20 24
Consumer Electronic:
Telefon: +45 70 21 20 25
Fax: +45 70 21 20 29
mandag - fredag
fra kl. 08:30 - kl. 22:00
lørdag, søndag og helligdage
fra kl. 10:00 - kl. 22:00
Fundet her: http://www.medion.dk/
| |
| Kommentar Fra : PrivateDK |
Dato : 01-02-10 18:33 |
|
Er selv glad for min Stationære Medion, har bare kørt som den skulle i næsten 1 år foreløbig, min Medion skærm er nu næsten 8 å. Kender flere der har Medion og har ikke hørt at de har haft problemer med deres.
Der imod har jeg flere gange oplevet at Acer har givet problemer, faktisk pænt mange. Nogle HP'er har drillet. Jeg har ikke set problemer med ASUS.
Det er mine erfaringer, det eneste jeg kan tale ud fra!
| |
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 01-02-10 20:40 |
|
Jeg tror jeg tager tjansen på Aldi.Jeg skal købe 2 stk. så nu efter disse svar, tror jeg at Medion ikke er noget dårligere en de andre kendte mærker.
alimak
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|