/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Søndags Smalltalk
Fra : skingur
Vist : 444 gange
1 point
Dato : 27-04-03 16:00

Hm....sidder her og laver ikke rigtig noget særligt...tænkte det kunne være hyggeligt med en søndags smalltalk....

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 11 point
Dato : 27-04-03 16:49

Jeg slapper nu endelig af, efter en arbejds-weekend.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 17:30

Ja det tror jeg osse det ville være - hyggeligt. Nogen der har noget særligt på hjerte ?`
eller hvad .....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 17:37

næh, ikke noget særligt...sidder og følger med i jagten på det hemmelige spørgsmål samt irriteres over en bruger, der har svinet mig til på det groveste!!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 17:50

Hvem er det der gør det ?!?

Ja har godt set tråden, men jeg kan godt nære mig - det har jeg været her længe nok til

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 17:53

den er ellers meget underholdende!!
Det er grisling i "katte-have-fisk spørgsmålet, der får det til at knurre i mig!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 17:58

*GG* - ja der er til tider en del herinde der får en op at ringe ......

Jeg var selv med i en urimelig laaaaaaaaaang tråd en gang ( en af dem der affødte behovet for et chatlignende emne ) og mildt sagt den var ikke særlig populær.....

Men kan godt følge dig - det er ret underholdende - følger osse med i den indimellem.

Nu jeg sidder her og arbejder ved puteren anyway *S

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-04-03 17:59

Jeg har læst det der katte-have-fisk spørgsmål og du er da lidt seriøs; men det er svært med katte!

Næsten lige så svært som at drøfte religion og politik

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 18:05

Ja har osse lige læst det igennem, og er enig med Bjarne - det er et ømtåleligt emne.

Og tonen er urimelig - synd for spørgeren for der kommer en del gode råd, men han er åbenbart skidesur og forudindtaget.

Så man må håbe at han finder en løsning .......

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-04-03 18:08

Det kan være sandt nok Bjarne, men han starter i sit udlæg med at frabede kommentare fra skingur, hvorefter han indleder en laaang diaglog med hende, for tilsidst at nedgøre hende. Kan han tages seriøs??
Immervæk, et råd er et råd, og hvad han selv har prøvet sig med fremgår ikke af indlægget...nå ja...lidt søndags chat før aftensmaden ramte mig lige
Ser i ishokeykampen? DK mod Rusland?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 18:08

Hmm...jeg er efterhånden ligeglad med om han finder en løsning eller ej. jeg blir sgu sur, når jeg bruger lang tid på at hjælpe..selvom jeg får lort i hovedet!!!

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-04-03 18:10

jeg har lige været ude til en dejlig frokost med nogle fra usa som var på visit i dk
og skal nu kigge på et par HD som de havede med ;;; ikke nogen nem opgave men håber at jeg kan spørge her hvis det skulle blive såvidt.
$$$$$$

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 18:12

det må du da..hvad er HD??????????????? (Hofte Dysplasi... naaah)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 18:12

Nææææh ser ikke hockey - hvordan går det i kampen så ?

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-04-03 18:14

lige startet så den er uafgjport indtil videre, skal nok informere

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 18:23

Kryber til korset - aner intet om Ishockey - men er det korrekt hvis jeg påstår at jeg igår opsnappede noget med de havde banket USA ?!?

og hvis det er rigtigt, så er det da skideflot - naaah har faktisk osse opsnappet noget om det er 1. gang danskerne er med i A-Vm ... heeeeyyy nu viser det sig måske jeg ved en masse om det alligevel....

Jepper, hold os a jour Laurenzio *S

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-04-03 18:33

fnoller.
Men den første nyhed er ikke god. 1-0 til de satans russere

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-04-03 18:39

Hej Laurenzio m.fl.!

Nej det hører ingen stæder hjemme at være ubehøvlede over for hinanden de brugere der opfører sig sådan kommer på min ignorrer-liste

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-04-03 18:45

hej ( hi)
HD = hardisk
og der er er ((et par)) grove fejl på dem
eks. her er en af dem
ÛEÐØMèÛEôÞÁÙ]à›ÙEàØeìƒÄôÛ<$›è.Ýîÿ‰EØÙEàØEìƒÄôÛ<$›èÉÜîÿ‰EÔ3À
--------------------------------------------------------------------------
har der været indbrud ? ja / nej ????
en af mine min opgaver ( uhhhhh ha

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 18:50

Jeg ved ikke om det er her man skriver et TIP
Når man står på det spørgsmål man vil kopiere/henvise til.
H-klik på adresselinien>vælg kopiér..........i en kommentar h-klik>vælg sæt ind
Så har du nemmere ved at slaske en henvisning i hovedet på dem der trænger.
Emesen.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-04-03 19:06

ØV- det ser sgutte godt ud for os. 4-0 til de røde ):-

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 19:17

technet - forkerte partitionsoplysninger/fejl på harddisk. HD bør ha' en zero fill
Nå det hører jo slet ikke til her, men jeg nåede lige at se solen her i Smørum, inden den er ved at gå ned.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 20:16

Naaaaj det var da en gang muggen røv det der Laurenzio - hvad så ( kender jo som sagt ikke reglerne ) er vi så ude af det forløb eller hvad ???

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 14:53

Det var da utroligt...444 brugere logget på og så sker der ikke en hujende hatfis herinde...kedeligt! Skal først køre halvfire og ville da gerne underholdes lidt inden!!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-04-03 14:58

Hej Christina - nej det har osse tit undret mig - mange brugere online, men hva´laver de ??
Det må siges at være ret så begrænset hvad her sker.

Er du kommet dig over den der havebassin-katte problematik fra igår *GGG

Fortsat god dag til dig ....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 15:02

sjovt du siger det..læste lige tråden igennem igen!
og nu er jeg sur over et andet indlæg (vinbog).. men jeg er nok bare nærtagende!!!!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-04-03 15:13

Hej christina m.fl.

Det indlæg læste jeg også - ja der sker underlige ting med den pointgivning - retfærdigheden kan man ikke altid få øje på

Det er bl.a. derfor jeg er imod pointsystemet fordi mange gange så synes jeg også jeg har svaret bedst men andre er belønnet og nu m.h.t. til dir katte-svar ja så burde du helt klart have fået point.

Man kan ikke undgå at tænke på snyd m.h.t. flere profiler; men det er jo svært at påvise

Men fnollerpige har tidligere skrevet nogle gode kommentarer m.h.t. point og månedens præmie

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 15:16

er altid rart at I bakker mig op når jeg synes jeg er blevet uretfærdigt behandlet

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-04-03 15:23

Hmm. sorry sidste indlæg fra dig Christina skrev katte mente selvfølgelig også vinbogs-sprørgsmålet

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 28-04-03 15:25

Jeg bakker dig også op skingur....men du forsvare dig også udemærket selv i dine indlæg.....gudskelov...han må lide af èn eller anden form af mavesure.
Fnoller> ja det blev et dårligt resultat for os, men vi er ikke ude endnu. Skal spille næste gang mod Canada, og helt afhængig af resultatet i de andre divisioner, kan vi faktisk nå det endnu......meeeeenn...vi er oppe imod hærdede hockey nationer. Så kryds fingre for Danmark.
Laurenzio

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 15:26

øv...har glædet mig hele dagen til en planlagt skovtur m. hesten og nu er det begyndt at regne...

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-04-03 15:39

Er også begyndt at regne her i Silkeborg - dejligt for haven men synd for din skovtur Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 18:17

Er lige kommet hjem fra en dejlig lang skovtur...forbløffende så lidt regn i virkeligheden generer, når man er ude i det! meeen det var nu meget rart at få de våde ridebuxer af..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-03 19:11

En tak til fnollerpige's bedre halvdel - jeg har lige tjent 30 hurtige point på et spørgsmål om Raid. En viden jeg fik fra ham bl.a
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 19:15

Så har du jo været heldig i dag Eyvind!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-03 19:29

Ja, og jeg har også fået mine badeartikler i dag. (skulle være kommet for to uger siden)
Skingur - så du mit "TIP" oppe midt på siden - det var til dig. (apropo katte)
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 19:38

http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=41633

orv..er det det her indlæg du referer til ?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 19:40

æv nej, det var det garanteret ikke! Prøver lige igen!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 19:42

jeg må ikke vælge "sæt ind" når jeg har højreklikket kommentaren.. ??????++

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-03 19:49

http://www.kandu.dk/dk/spg/14453
h-klik på adresse linien>vælg kopier.........h-klik i kommentarruden>sæt ind

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 19:51

http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=41633

mærkeligt, for der hvor der står "kopier" er det ikke tydeligt..

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 19:54

det var som syv satan!!!!
Jeg højreklikker der hvor der står emesen og dato. Vælger kopier genvej (for jeg kan ikke vælge kopier), højreklikker i min egen hvor jeg er ved at skrive, klikker sæt ind....og får din profil hverg gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 19:54
Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 19:56

spændende...denne gang klikkede jeg på min egen hvor eyvind sletikke er nævnt!!
Suk. Nå, men jeg er god til at lave mad...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 19:57
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-03 20:03

Lige under det lille hus - der er adresselinien, oppe for oven ikke påselve siden.
Eyvind.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-03 20:05

Hvis du "kører" Internet Explorer altså.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 20:09

http://www.kandu.dk/dk/spg/14453

he he...ok...kunne jeg jo egentlig godt i forvejen (fnis!)

Men kan jeg kopiere den kommentar, du henviser til? Udover sådan:
Jeg ved ikke om det er her man skriver et TIP
Når man står på det spørgsmål man vil kopiere/henvise til.
H-klik på adresselinien>vælg kopiér..........i en kommentar h-klik>vælg sæt ind
Så har du nemmere ved at slaske en henvisning i hovedet på dem der trænger.
Emesen.

og tusind tak

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-03 20:20

Citat:
"Kummel, læs indlægget fra den 23-4 (katte væk fra have og fisk).
Christina (jeg kan ikke finde ud af at kopiere det så man bare skal trykke på et link!!!)"
Jeg åbner en kandu side til via Explorer
Nu går jeg over på denne side hvor spørgsmålet ligger - H-klik>kopier i adresselinien
http://www.kandu.dk/dk/spg/14221
Og hopper tilbage til denne side - h-klik>sæt ind
Det er det jeg mener.
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 20:29

lige nu kan jeg end ikke finde ud af at have mere end een kandu side åben....synes ellers tit jeg har lukket en tre-fire stykker, når jeg har haft travlt med folks spørgsmål....føler mig som en MEGET LILLE computer haj nu (måske snarere en dafnie...)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-03 20:38

Hvis du har en genvej på skrive bordet - skal du ikke bruge den til nr 2 kandu-side.
Men brug det blå e og så pilen på adresselinien og der fremkommer kandu.dk.
Nu har du to kandu-sider. Fortvivl ikke jeg kender det godt, ligepludselig virker intet.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 20:42

tak eyvind...du er nu sød
Lægger lige en kabale eller to, indtil mit selvværd er steget igen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-04-03 20:50

Hej emesen - skal da hilse ham og sige tak fra dig - ....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-03 20:58

Christina!
Øh

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 10:15

ses i en anden smalltalk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-03 17:11

Takker og bukker for de 11 point.
Emesen.