/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Dagens citat
Fra : Krummen
Vist : 704 gange
10 point
Dato : 31-01-10 13:14

Jeg er aldrig blevet gift. Jeg kan ikke formere mig i fangenskab.
Gloria Steinem

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-10 13:35

Det er da hendes egen skyld, hun skulle bare flytte til Danmark, der kan man godt få børn uden at være gift.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-10 13:39

Gift... er det ikke noget man ta'r??

I DK, kan man også få børn i fangenskab.. men jeg synes ikke vi skal inviterer "fanger" hertil

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-10 13:46

Det gør da ikke noget at bordet fanger hvis der står noget lækkert på det

Men så husker vi lige den smalle linie.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-01-10 14:03

Citat
Men så husker vi lige den smalle linie.

Sagde konen og slog i bolledejen

Har lige selv lavet dejen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-01-10 14:08

Forsøg aldrig at gøre indtryk på en kvinde. For hvis du gør det, forventer hun, at du holder den standard resten af livet. Og det er døden, Mister!

Citat : W.C. Fields.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 31-01-10 14:08

Citat
Der findes ikke seje børn. Hvis man koger dem i syv timer først, vil de altid blive møre

Citat
Hvis vand er godt for det menneskelige legeme, hvorfor går vi så med gummistøvler, regnfrakker og paraplyer for at undgå det

Et par citater af W.C.Fields

http://www.aerenlund.dk/quotes/

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 31-01-10 14:26

Århhh hvor I kan. Troede kun der skulle være et citat om dagen

Men så pyt da....Virkeligheden er en illusion skabt af mangel på spiritus (N.F.Simpsom)

Og.....Jeg går i evig angst for ikke at blive misforstået (Oscar Wilde)

Slut for i dag...I begyndelsen var der intet og Gud sagde "Lad der blive lys". Derefter var der stadig ikke noget, men nu kunne alle se det. (Ukendt)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-01-10 14:41

Citat
Har lige selv lavet dejen.

Og her er det færdige resultat så

http://peecee.dk/upload/view/221746

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-01-10 14:51

Prøv lige at læse hvad de små siger
Citat
- Forelskelse: Det er ligesom at have fødselsdag i maven.
- Julia, 10 år -
- Du er nødt til at forelske dig, før du bliver gift. Så når du er gift, så skal I bare sidde sammen og læse bøger.
- Kasper, 9 år -
- Glem ikke din kones navn.
Det laver roderi i kærligheden.
- Frederik, 10 år -

- Man kan mærke, man godt kan lide én ved at blive gift med hende.
- Lina, 5 år -
- Hvis man ikke gifter sig, bliver man til en peberbøsse.
- Stine, 7 år -
- Forelskelse: En lavine,
hvor du må løbe for livet
- Mads, 6 år -

- Man kan finde en kone, hvis man reder sit hår hver dag, indtil hun siger ja.
- Jonas, 6 år -
- Lær at kysse godt. Det kan få din mand til at glemme, at du aldrig bærer skraldeposen ud.
- Zenia, 8 år -
- Tilbring det meste af tiden med at elske hinanden i stedet for at gå på arbejde.
- Marie, 11 år -

- Mange forelskede bliver lidt dummere.
Lidt bortrejste i sit eget ydre landskab, lissom.
- Emil, 10 år -
- Det er altid den der elsker en, der frier.
- Christian, 9 år - - Man bliver gift, for så ved man, at man altid kan komme hjem til nogen.
- Jirina, 8 år -

Er de ikke bare vidunderlige

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-01-10 19:15

De skjønne unger!

Muums, de boller ér blevet spist - med øjnene!

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 31-01-10 20:58

Tak for svaret Nordsted1.