/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvor kan man købe Musikvideo
Fra : Gevelia
Vist : 1214 gange
35 point
Dato : 31-01-10 12:30

Hej Kandu.dk

Jeg leder eftre en side, hvor jeg kan købe musikvideoer. f.eks. Mika med Rain. den vil jeg så gerne eje! :D

Men jeg kan ikke finde en side hvor den er til at købe og downloade. Jeg vil jo gerne have den med det samme! :D Kan det lade sig gøre, og hvor henne i så fald?

Mvh. Per - Gevelia

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-10 12:37
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 31-01-10 12:43

brug google, hvis du har så meget forstand i hovedet

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 31-01-10 12:56

brorteil:

Det lød flabet, Jeg har kigget og kigget på google.dk. men jeg kan ikke finde nogle sider der vil give mig lige det jeg søger.

Men tak for dit svar!

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 31-01-10 13:02

Nordsted1

er det over hovedet lovligt at tage de sange?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 31-01-10 13:19

Her

Mika
http://cdon.dk/musik/mika/live_parc_des_princes_paris-6927046

Og andre med Mika, kan du søge efter

http://cdon.dk/musik/mika/

Men Rain kunne jeg ikke finde musikvideoer med på cdon.com

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-10 13:21

Jeg ved faktisk ikke om det er ulovligt at downloade fra youtube, så længe den bliver på din pc

Men du kan købe videonummeret her for kr 29,00

http://yousee.musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/34/jspinclude?file=index.jsp&tplDir=web&page=viewalbum&albumid=79160201&wmencpid=100&artistid=1147760

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 31-01-10 13:24

jangchr

Tusind tak for dit svar, den var mere hjælpe fuld, men det er nu den der Rain med mika jeg helst vil have for at være mere besværlig!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-10 13:27

ups prisen er kr. 20 for videoen scroll lidt ned på siden

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 31-01-10 13:28

Citat
jangchr

Tusind tak for dit svar, den var mere hjælpe fuld, men det er nu den der Rain med mika jeg helst vil have for at være mere besværlig!

Rain er skam der også på den musikvideo fra Live Parc Des Princes Paris, den står som nr.10

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 31-01-10 14:07

Citat
Det lød flabet, Jeg har kigget og kigget på google.dk. men jeg kan ikke finde nogle sider der vil give mig lige det jeg søger.

Men tak for dit svar!

Jeg er generelt flabet når folk virker for dumme til at bruge bare lidt forstand.

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 31-01-10 21:15

Jamen, Her kan man stille et spørgsmål,

Er det ikke lidt småligt at fortælle folk at man er dum bare fordi man ikke kan finde hvad man søger.

Altså helt ærligt!

Hvis man ikke kan behandle andre med pli bør man slet ikke sige noget !