/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Windows XP vs TDC Netexpress ATM
Fra : ExileX
Vist : 532 gange
40 point
Dato : 03-11-01 12:13

Hejsa,
Hvordan får man teledanmarks NetExpress med ATM kort til at virke under Windows XP Proffesional?

Accepteret svar
Fra : BASSES

Modtaget 50 point
Dato : 03-11-01 13:50

Hej
Prøv denne Addr: http://www.dsl-faq.dk/ne1/winxp.asp
Det skulle besvare dine Sprg.

Mh
Basses

Kommentar
Fra : BASSES

Dato : 03-11-01 14:20
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-11-01 15:03

Hej,

> Hvordan får man teledanmarks NetExpress med ATM kort til at virke under
> Windows XP Proffesional?

http://www.dsl-faq.dk/ne1/winxp.asp

--
/Ole - www.dsl-faq.dk
Tilmeld dig mailinglisten på : http://www.dsl-faq.dk/mail/default.asp

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-11-01 23:56

Hej,

Nu vi er ved NE1 og Win XP er der så andre som får flowstop (efter
mellem 5 min - 1½ times opkobling) som kræver genstart af maskinen før
man kan komme på Nettet igen?

Lars

--
www.matrixgames.com <-- Free wargames for download.
www.truecombat.com

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 10:59

Du kan bruge win2k's driver til atm-kortet!

"ExileX" <ExileX.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:BdQE7.6146$Ip2.288008@news010.worldonline.dk...
> Hejsa,
> Hvordan får man teledanmarks NetExpress med ATM kort til at virke under
> Windows XP Proffesional?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 11:00

In article <3be5114e$0$255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Peter Pedal wrote:
>
>> Hejsa,
>> Hvordan får man teledanmarks NetExpress med ATM kort til at virke under
>> Windows XP Proffesional?
>>
> Du kan bruge win2k's driver til atm-kortet!

Gider du rette din email-adresse til en du faktisk ejer, så jeg ikke
behøver at få din post?
Du hedder jo heller ikke Peter Pedal, vel?

--
Andreas Plesner Jacobsen | A gambler's biggest thrill is winning a bet.
| His next biggest thrill is losing a bet.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 15:07

On Sun, 4 Nov 2001 10:00:15 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen
<apj@daarligstil.dk> wrote:

>>NNTP-Posting-Host: fw1.inet.tele.dk
>>
>> Du kan bruge win2k's driver til atm-kortet!
>Gider du rette din email-adresse til en du faktisk ejer, så jeg ikke
>behøver at få din post?
>Du hedder jo heller ikke Peter Pedal, vel?

En ting er, at man skal finde diverse brugere, der ynder at bruge
andres adresser (fx med spam til følge) - men det her er direkte
sørgeligt...

--
- Peter Brodersen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 15:16

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote
> Gider du rette din email-adresse til en du faktisk ejer, så jeg ikke
> behøver at få din post?
> Du hedder jo heller ikke Peter Pedal, vel?

tør da øjnene. jeg hedder sguda heller ikke johan kringelbach.. sheeesh. og
tror du det er min egen mailadresse jeg har stående? piv piv piv.

jeg må på grundlag af det skrevne opfordre alle til at ændre mailadresse til
etellernadet@pedal.dk - piv piv.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 15:15

"Johan Kringelbach" <pis@lort.dk> skrev i en meddelelse
news:9s3i4j$m2c$1@news.cybercity.dk...
> jeg hedder sguda heller ikke johan kringelbach.. sheeesh. og
> tror du det er min egen mailadresse jeg har stående? piv piv piv.

Det har altid undret mig hvorfor nogen ikke vil stå ved deres indlæg...
Kan du forklare?

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 15:12

In article <9s3i4j$m2c$1@news.cybercity.dk>, Johan Kringelbach wrote:
>
>> Gider du rette din email-adresse til en du faktisk ejer, så jeg ikke
>> behøver at få din post?
>> Du hedder jo heller ikke Peter Pedal, vel?
>
> tør da øjnene. jeg hedder sguda heller ikke johan kringelbach.. sheeesh. og
> tror du det er min egen mailadresse jeg har stående? piv piv piv.

Så meget desto mere grund til at du *IKKE* skal bruge min adresse.

> jeg må på grundlag af det skrevne opfordre alle til at ændre mailadresse til
> etellernadet@pedal.dk - piv piv.

Ja, klogt.

--
Andreas Plesner Jacobsen | "Fantasies are free."
| "NO!! NO!! It's the thought police!!!!"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 15:14

In article <3be54d87$0$228$edfadb0f@dtext.news.tele.dk>, Martin Højriis Kristensen wrote:

>> jeg hedder sguda heller ikke johan kringelbach.. sheeesh. og
>> tror du det er min egen mailadresse jeg har stående? piv piv piv.
>
> Det har altid undret mig hvorfor nogen ikke vil stå ved deres indlæg...
> Kan du forklare?

Jeg synes det er mere deprimerende at de bruger domæner der rent faktisk
eksisterer til deres mailadresser.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Your sister swims out to meet troop ships.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 15:35

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote
> Det har altid undret mig hvorfor nogen ikke vil stå ved deres indlæg...
> Kan du forklare?

Jeg står skam gerne ved mine indlæg, men jeg skriver ikke mit navn. Af samme
grund som jeg har skjult min personlige info hos dk-hostemester/ har
hemmeligt nummer / ikke står listet i det offentligt tilgængelige
folkeregister / har et nej til reklamer skilt på døren. Fordi jeg ikke gider
blive ringet op klokken 3 om natten af en nar der ikke kan lide mine
meninger. Fordi jeg arbejder for et firma der ikke ville bryde sig om at
blive sammenkædet med eventuelle ubehageligheder jeg siger på usenet.

johanjohanjohan@pedal.dk hahahah

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 15:39

"Johan Kringelbach" <pis@lort.dk> skrev i en meddelelse
news:9s3j7h$ofi$1@news.cybercity.dk...
> Jeg står skam gerne ved mine indlæg, men jeg skriver ikke mit navn.

Så står du jo heller ikke personligt ved dem.
Det er risikofrit for dig at skrive noget vrøvl.

> Fordi jeg ikke gider
> blive ringet op klokken 3 om natten af en nar der ikke kan lide mine
> meninger. Fordi jeg arbejder for et firma der ikke ville bryde sig om
at
> blive sammenkædet med eventuelle ubehageligheder jeg siger på usenet.

Jeg har tilsvarende situationer, men jeg vælger alligevel at stå ved
hvad jeg skriver.
(og jeg har højst fået en mail klokken 3 om natten)

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 15:40

It seems Johan Kringelbach wrote:
>Jeg står skam gerne ved mine indlæg, men jeg skriver ikke mit navn.

Men du er opmærksom på, at der er nogen, som godt ved, hvad dit
navn er?

--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 16:01

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote
> Men du er opmærksom på, at der er nogen, som godt ved, hvad dit
> navn er?

Jeg er opmærksom på at du har mulighed for at finde navnet linien er
registreret i (det siger knud du kan) - men jeg vil æde min gamle hat på at
du ikke kender mit navn. vi er vist offtopic nu, så skal vi holde her? eller
futte over et andet sted? :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 15:57

It seems Johan Kringelbach wrote:
>Jeg er opmærksom på at du har mulighed for at finde navnet linien er
>registreret i (det siger knud du kan) - men jeg vil æde min gamle hat på at
>du ikke kender mit navn. vi er vist offtopic nu, så skal vi holde her? eller
>futte over et andet sted? :)

Lad os bare sige, at den, der hæfter for dine udskejelser, er den
person, som besidder IP-adressen, du skriver fra.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 16:27

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote
> Lad os bare sige, at den, der hæfter for dine udskejelser, er den
> person, som besidder IP-adressen, du skriver fra.

kan du uddybe 'hæfter for dine udskejelser' ? har jeg gjort noget ulovligt?
nææææææææææææææææh. ikke noget ud over at poste off-topic.. og det er ikke
ligefrem brud på menneskerettighederne vel?

men .. når du siger at den der har ip'en hæfter.. hvad så hvis man blir
hacked? hæfter man så osse for hvad hackeren har gjort fra ens maskine? hvad
med code red? blah blah masse sludder her.. du kan visty godt se hvor det
her bærer hen.. pindehuggeri.. nytteløst.. hejhej :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 19:29

It seems Johan Kringelbach wrote:
>men .. når du siger at den der har ip'en hæfter.. hvad så hvis man blir
>hacked? hæfter man så osse for hvad hackeren har gjort fra ens maskine? hvad
>med code red? blah blah masse sludder her.. du kan visty godt se hvor det
>her bærer hen.. pindehuggeri.. nytteløst.. hejhej :)

Ja, hej med dig. Jeg siger blot, at jeg ville tænke mig om en
ekstra gang, før jeg lagde IP til dit ævl.

Og jeg er udmærket klar over, at du er Vertias, alias JW, alias
dit rigtige navn (som jeg også kender).

--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 20:19

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote
> Og jeg er udmærket klar over, at du er Vertias, alias JW, alias
> dit rigtige navn (som jeg også kender).

du er vist gået galt i byen der.. meget galt :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 20:14

"Johan Kringelbach" <pis@lort.dk> skrev i en meddelelse
news:9s43rj$1im2$1@news.cybercity.dk...
> > Og jeg er udmærket klar over, at du er Vertias, alias JW, alias
> > dit rigtige navn (som jeg også kender).
> du er vist gået galt i byen der.. meget galt :)

Du kan jo ret nemt overbevise os ved at sige dit navn.
Medmindre selvfølgelig du skammer dig over dine indlæg eller din person

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 20:28

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote
> "Johan Kringelbach" <pis@lort.dk> skrev i en meddelelse
> news:9s43rj$1im2$1@news.cybercity.dk...
> > > Og jeg er udmærket klar over, at du er Vertias, alias JW, alias
> > > dit rigtige navn (som jeg også kender).
> > du er vist gået galt i byen der.. meget galt :)
>
> Du kan jo ret nemt overbevise os ved at sige dit navn.

overbevise jer om hvad? jeg siger bare at Simon tager fejl hvis han tror at
jeg er veritas og jw og så videre.

> Medmindre selvfølgelig du skammer dig over dine indlæg eller din person

ja jeg skammer mig herremeget jeg er nemlig en klam nørd der ikke laver
andet end at sidde foran min computer og græde marcipangrise.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 20:26

"Johan Kringelbach" <pis@lort.dk> skrev i en meddelelse
news:9s44e3$1jft$1@news.cybercity.dk...
> > Du kan jo ret nemt overbevise os ved at sige dit navn.
> overbevise jer om hvad? jeg siger bare at Simon tager fejl hvis han
tror at
> jeg er veritas og jw og så videre.

Og netop det kan du nemt modbevise.

> > Medmindre selvfølgelig du skammer dig over dine indlæg eller din
person
> ja jeg skammer mig herremeget jeg er nemlig en klam nørd der ikke
laver
> andet end at sidde foran min computer og græde marcipangrise.

relevans?

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-01 21:12

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote
> Og netop det kan du nemt modbevise.

ved at skrive mit navn? jeg hedder Jacob Joensen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-01 00:21

On Sun, 4 Nov 2001 15:34:52 +0100, "Johan Kringelbach" <pis@lort.dk>
wrote:

>Fordi jeg ikke gider
>blive ringet op klokken 3 om natten af en nar der ikke kan lide mine
>meninger.

Men du synes, det er okay at andre skal modtage e-mails fra
narhoveder, der ikke kan lide dine meninger?

--
- Peter Brodersen

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 05-11-01 00:39

Hmmmmm -------er dette ikke ved at komme lidt for langt ud ?????????????? Hvad med allle os der Abonnerer i denne gruppe !!!!!! Der kommer mail ang. dette Spørgsmål Windows XP vs TDC Netexpress ATM,-så går man ind og kikker,-det eneste nye er jeres "Hanekamp" ---kan i ikke drøfte jeres indbyrdes stridigheder et andet sted !!!!!!!!!!!!!

Mh
Vestergade

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-01 11:00

It seems Johan Kringelbach wrote:
>> Og jeg er udmærket klar over, at du er Vertias, alias JW, alias
>> dit rigtige navn (som jeg også kender).
>
>du er vist gået galt i byen der.. meget galt :)

Mon dog, Jakob. Så svær er din skrivestil heller ikke at
genkende.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-01 11:42

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> wrote
> Men du synes, det er okay at andre skal modtage e-mails fra
> narhoveder, der ikke kan lide dine meninger?

point taken.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-01 11:47

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote
> Mon dog, Jakob. Så svær er din skrivestil heller ikke at
> genkende.

Når du skriver 'jakob' er jeg bange for at du er galt på den endnu en gang.
Skægt nok kender jeg faktisk personen du omtaler, men det er altså ikke
mig - jeg hedder jacob.
Skægt at to så ens navne kan have så ens skrivestil, det vil jeg give dig
ret i. Det har måske noget med ens opdragelse at gøre? hvad ved jeg... jeg
er ikke sykkelog.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-01 11:43

It seems supermand wrote:
>Når du skriver 'jakob' er jeg bange for at du er galt på den endnu en gang.
>Skægt nok kender jeg faktisk personen du omtaler, men det er altså ikke
>mig - jeg hedder jacob.
>Skægt at to så ens navne kan have så ens skrivestil, det vil jeg give dig
>ret i. Det har måske noget med ens opdragelse at gøre? hvad ved jeg... jeg
>er ikke sykkelog.

Skizofreni kan nok heller ikke udelukkes.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-01 12:36

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
news:slrn9ucr9s.e8k.spam@www.gid.dk...
> It seems supermand wrote:
> >Når du skriver 'jakob' er jeg bange for at du er galt på den endnu en
gang.
> >Skægt nok kender jeg faktisk personen du omtaler, men det er altså ikke
> >mig - jeg hedder jacob.
> >Skægt at to så ens navne kan have så ens skrivestil, det vil jeg give dig
> >ret i. Det har måske noget med ens opdragelse at gøre? hvad ved jeg...
jeg
> >er ikke sykkelog.
>
> Skizofreni kan nok heller ikke udelukkes.

Hvor ville det være dejligt, hvis I kunne finde en dertil indrettet gruppe
at fortsætte jeres meningsløse snak i.
Prøv at minimere støj'en i denne gruppe, please.

På forhånd tak.

-haa-

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-01 12:41

"Johan Kringelbach" <pis@lort.dk> wrote in message
news:9s3ma9$ulf$1@news.cybercity.dk...

> "Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote
> > Lad os bare sige, at den, der hæfter for dine udskejelser, er den
> > person, som besidder IP-adressen, du skriver fra.
>
> kan du uddybe 'hæfter for dine udskejelser' ? har jeg gjort noget
> ulovligt?
> nææææææææææææææææh.

En potentiel overtrædelse af gældende ISP netikette ved at opfordre
andre til af benytte emailadresser som kan være til gene for domæne
registranten ?
Trods opfordring til at lade være, en dumsmart vedbliven ?

Ulovligt ... sikkert ikke.
Overtrædelse af ISP netikette... tæt på, hvis ikke allerede ...

--
M.v.h.

Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as
http://www.fischer.as

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-11-01 23:15

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote in message
news:slrn9ucops.e8k.spam@www.gid.dk...

> Ja, hej med dig. Jeg siger blot, at jeg ville tænke mig om en
> ekstra gang, før jeg lagde IP til dit ævl.
>
> Og jeg er udmærket klar over, at du er Vertias, alias JW, alias
> dit rigtige navn (som jeg også kender).

> "Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."
(nej simon, det vil jeg så lade være med, men du bliver vist nødt til at
være en af de mere ihærdige, hva... afslut bare selv min sætning)

simon, nu slaver jeg ikke i samme lortevirksomhed (don't tempt me) som dig
mere, så jeg kan tillade mig at ytre mig (næsten) som jeg har lyst til fra
min egen ip. din! fucking mundkurv kan ikke røre mig længere.... haha...

hvis du lige giver mig en hurtig undskyldning så er denne sag ude af
verdenen fra min side af... hvad bilder du dig egentlig ind? desuden er jeg
veritas og hedder ikke vertias.. tænk over det, tak... måske er den
tidligere mundkurv grunden til at mit nick nu er blevet til veritas (kunne
det være? latin?)

nå ja glemte det næsten... DU HAR TABT SKALS! (du tog fejl *fnis* og jeg
deltog ikke engang. surt at tabe til sig selv, but that is just pride
fucking with you... it only hurts it never helps)

/J

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-11-01 23:44

Veritas wrote:

>nå ja glemte det næsten... DU HAR TABT SKALS! (du tog fejl *fnis* og jeg
>deltog ikke engang. surt at tabe til sig selv, but that is just pride
>fucking with you... it only hurts it never helps)

WOT DA PHUCK!?

Kan du ikke lige futte i mudderet?

--
"...personality goes a long way."

http://chran.dyndns.dk - Nu med misbrug!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-11-01 23:49

"Christian Andersen" <igqgfq001@sneakemail.com> wrote in message
news:3be9b926$0$267$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Veritas wrote:
>
> >nå ja glemte det næsten... DU HAR TABT SKALS! (du tog fejl *fnis* og jeg
> >deltog ikke engang. surt at tabe til sig selv, but that is just pride
> >fucking with you... it only hurts it never helps)
>
> WOT DA PHUCK!?
>
> Kan du ikke lige futte i mudderet?

jow da, men skals overrider mine futs efter forgodtbefindende.. så jeg
tænkte, han kunne bestemme, hvor vi skal hen idag :))

hello and welcome to the world, may i take your order?

/J

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-11-01 23:57

Veritas wrote:

>> Kan du ikke lige futte i mudderet?

>jow da, men skals overrider mine futs efter forgodtbefindende.. så jeg
>tænkte, han kunne bestemme, hvor vi skal hen idag :))

Det var da dejligt.

Må jeg foreslå et FUT?

--
"...personality goes a long way."

http://chran.dyndns.dk - Nu med misbrug!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-11-01 16:28

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote in message
news:slrn9ucr9s.e8k.spam@www.gid.dk...
> It seems supermand wrote:
> >Når du skriver 'jakob' er jeg bange for at du er galt på den endnu en
gang.
> >Skægt nok kender jeg faktisk personen du omtaler, men det er altså ikke
> >mig - jeg hedder jacob.
> >Skægt at to så ens navne kan have så ens skrivestil, det vil jeg give dig
> >ret i. Det har måske noget med ens opdragelse at gøre? hvad ved jeg...
jeg
> >er ikke sykkelog.
>
> Skizofreni kan nok heller ikke udelukkes.

så længe, der ikke er noget fysisk galt med manden, er det vel til at holde
til?

/J

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-11-01 16:33

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote in message
news:slrn9ucops.e8k.spam@www.gid.dk...
> It seems Johan Kringelbach wrote:
> >> Og jeg er udmærket klar over, at du er Vertias, alias JW, alias
> >> dit rigtige navn (som jeg også kender).
> >
> >du er vist gået galt i byen der.. meget galt :)
>
> Mon dog, Jakob. Så svær er din skrivestil heller ikke at
> genkende.

48 timer og meget mindre bitter senere:

simon desværre, jeg var ikke engang på usenet på det tidspunkt... så det er
ikke mig, men en anden... hvorfor skulle jeg osse poste fra en anden ip og
så ikke turde stå ved det?

desværre, simon, du tog fejl, men bedre held næste gang med
sammensværgelsesteorierne... meget morsomt ellers selvom det er lidt
kedeligt, at du tror, jeg er indehaver af de famøse posts.. og så vidt jeg
forstår vil du heller aldrig ændre mening omkring det.. men fair nok... det
regnede jeg heller ikke med.

/J

"...guilty by association..."

Kommentar
Fra : xma

Dato : 07-01-02 22:17

Det oplever jeg også, har du fundet en løsning ?

ma

"Remmen" skrev d. 03-11-01 23:56 dette indlæg :
> Hej,
>
> Nu vi er ved NE1 og Win XP er der så andre som får flowstop (efter
> mellem 5 min - 1½ times opkobling) som kræver genstart af maskinen før
> man kan komme på Nettet igen?
>
> Lars
>
> --
> www.matrixgames.com <-- Free wargames for download.
> www.truecombat.com
>