/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
hjemmeside:web-hotel
Fra : bugattiseb
Vist : 448 gange
40 point
Dato : 31-01-10 10:32

hej hvis jeg har købt et web-hotel for 300 kr. så går der 1 måned..og så vil jeg opsige det...hvis jeg opsiger det får jeg så de 300 kr. igen????+

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-01-10 10:37

Nej

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-01-10 10:42

Læs betingelserne for webhotellet.

Normalt kan det kun opsiges med 30 dages varsel til udløb af de 12 måneder man har betalt for.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-10 11:17

Nej - du kan da ikke få penge igen, på noget du har brugt..................................

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 31-01-10 12:44

Citat

Kommentar
Fra : bugattiseb

Dato : 31-01-10 14:46

sikker???

Kommentar
Fra : bugattiseb

Dato : 31-01-10 14:46

er det ik ligesom en varer med bon her er det bare en kvittering

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 31-01-10 14:58

prøv om de vil betale for ulejligheden at ha dig som kunde,
det må da være noget værd, at slippe for dig.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 40 point
Dato : 31-01-10 15:22

Citat
sikker???
læs nu dine betingelser, så behøver du ikke at spørge mere

Hvis du har oprettet det på 1go som du skriver i dit andet åbne spørgsmål så
har du betalt følgende

149 kr. i oprettelse af webhotel - er lavet så, nej du kan ikke få pengene tilbage for det.

50 kr. i årsabonnement for webhotel - da det er et års abonnement, så er der ingen penge tilbage ved opsigelse i utide.

99 kr. for domæne dette er købt for 1 år, som du har sat 1go til at købe for dig hos dk-hostmaster, så ingen penge tilbage her, de 99 kr. fordeler sig med 45 til dk-hostmaster og 54 kr. for dette arbejde til 1go.

Godkendelse af svar
Fra : bugattiseb

Dato : 01-02-10 08:40

Tak for svaret bentjuul.