/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Best Buy Bærbar??
Fra : Jens43
Vist : 1440 gange
500 point
Dato : 31-01-10 10:22

Kære venner:

Bærbar Pc-markedet er så vidt jeg kan se en jungle...

Jeg er på udkig efter en bærbar, som kan klare dagl. opgaver inkl fotobehandling og let filmredigering.
Jeg har tidligere haft ASUS, som jeg var glad for, har aktuelt 2 år gammel Novabook, som efterhånden kun starter op en gang imellem, hvilket er dybt belastende.

Hvem har forslag til en driftsikker og rimelig maskine til en pris af 5-6000 dkk

Glæder mig til at høre Jeres bud på dette spørgsmål

Kommentar
Fra : peque

Dato : 31-01-10 10:25

Det er simpelthen gudespørgsmålet hvor der er ligeså mange meninger som der er mennesker.
Alle er forskellige da man har personlige meninger og erfaringer indenfor dette område.

Det jeg ville kigge efter her:
kraftig CPU
MASSER af RAM
gerne et voldsomt grafikkort med seperat Memory.

Derudover er der enormt meget at vælge imellem

Kommentar
Fra : Jens43

Dato : 31-01-10 10:26

Jeg er klar over at spørgsmålet er "bredt" men da jeg ikke er særlig computernørd agtig, vil jeg gerne høre konkrete bud på bærbare....og ikke bare masser af CPU mm

Mvh Jens43

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-01-10 10:35
Kommentar
Fra : Jens43

Dato : 31-01-10 10:36

Den Dell maskine ser godt nok dejlig ud.....Mon den er ligeså god som man får indtryk af?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-10 11:27

Mit bud vil også være en Dell, og de virker rimelig seriøse med drivere til deres grej.
Jeg har en Zepto (firmaet er lukket) og den næste bliver en Dell.
Som filmprogram bruger jeg Pinnacle 14 HD og det går fint med at arbejde og rendering.
Den er udstyret med Intel core duo 1,7 og 2 Gb ram og intel skærmkort.
Win 7 er styresystemet

Ps. Den næste comp. får en hurtigere prosessor, mere ram og et lidt bedre skærmkort (Intel)

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 31-01-10 13:12

Hvis du vil have meget for pengene så skal du en tur i Aldi, meget ER meget i den bærbare Medion som er på tilbud nu den 3. februar, den kan meget og der er en masse software med som du måske kan få brug for, jeg har selv en cirka 5 år gammel Medion bærbar den kører stadig udmærket og mange af mine venner og bekendte har Medion, både stationære og bærbare, ingen af dem har været uheldig med Medion og er glade for deres computere:
http://aldi.medion.com/md98160/dk/?refPage=aldi
du kan læse en vurdering af grafikkortet i den Medion bærbare her:
http://pcgamingcorner.com/wordpress/?p=820

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 31-01-10 14:12
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-10 21:59

Jeg har lige set "Kontanten" >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jeg vil holde fingrene fra Dell.................

Godkendelse af svar
Fra : Jens43

Dato : 02-02-10 22:04

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-10 00:57

Selv tak - jeg håber du bliver glad for din nye Medion