/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Datarecovery
Fra : Dieter
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 30-01-10 17:54

Er der nogen, der har erfaring med
Recovery4all ?

Respektive andre tilsvarende programmer !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-01-10 18:00

www.giveawayoftheday.com er der et gratis program - kun idag -

Jeg har ikke fået afprøvet det

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-10 19:33

Kandu brugeren bentjuul er næsten ekspert i brugen af PC Inspector og har lavet en fin guide til at bruge programmet som er gratis at hente og bruge, læs spørgsmålet her, der er link til at hente program og link til guiden i det allerførste indlæg:
http://www.kandu.dk/Spg109661.aspx
samme firma har også Smart Recovery og den er også nævnt i et af indlæggene:
http://www.pcinspector.de/SmartRecovery/info.htm?language=1

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-10 20:05

Den du nævner - er det et købe program? Det er der ingen grund til når data kan genskabes gratis, hvis du bruger en computer med Vista så er Recuva en mulighed, mange foretrækker den frem for PC Inspector: http://www.piriform.com/recuva det vigtigste er at du ikke overhovedet bruger den disk som du vil gendanne fra

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-01-10 20:56

Citat
På www.giveawayoftheday.com er der et gratis program - kun idag -

Jeg har ikke fået afprøvet det

Det har jeg tilgengæld - det er et supergodt program.

Download det med det samme!

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 31-01-10 14:37

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-01-10 23:14

Selv tak - jeg håber ikke du får brug for programmet, men rart at vide at det virker