/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Kroatien / Medulin / Pula
Fra : Hausbaer
Vist : 1161 gange
100 point
Dato : 30-01-10 13:27

Hejsa

Vi skal til kroatien her til sommer nærmere Medulin ved Pula. Og så ville jeg høre om i har nogle insider tips til kroatienm, hvad man skal se, hvor man skal spise m.m.

På listen over ting vi allerede har besluttet os for er:

Jama- grotterne
Plitvice Nationalpark
Middelalderfest på øen Rab
samt nogle byer på halvøen.

Så jeg håber i kender nogle gode sider hvor man kan finde inspiration...

Mvh
Henrik

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-01-10 17:23

Jeg giver dig lige et link, hvor du kan søge på dansk camping unions hjemmeside, der er mange der camperer i Kroatien (jeg selv inckl, men det var længere nede i landet)

http://dcu.dk/campisterimellem/search.asp?submenuid=4728&menuid=4726&AreaGuid=2285

Du kan ikke stille spørgsmål der uden at være medlem, men der har været massevis af spørgsmål vedr.Kroatien, så du finder sikkert det du søger

Citat
Plitvice Nationalpark

Den er bare noget så smuk, glæd dig til den

Accepteret svar
Fra : fatterfit

Modtaget 100 point
Dato : 31-01-10 12:24

Prøv også denne hjemmeside http://www.stagis.be/index.html ud over den også handler om naturist camping giver den mange gode oplysninger om Kroatien. Der er også inspiration på http://www.campingferie.dk/

Glæd jer til turen. Kroatien er fantastisk
Venlig hilsen
Lars

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 24-03-10 06:34

Tak for svaret fatterfit.

Det var et link jeg kunne bruge til at søge videre på.