/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
andre end mig der ikke får mail
Fra : smuller54
Vist : 743 gange
10 point
Dato : 29-01-10 23:06

jeg blev noget forvirret- kiggede lige under nogle af de spørgsmål som jeg havde været involveret i.
der plejer jo at være temmelig mange der giver svar- det undrede mig at der var så stille.

så kunne jeg konstatere at der er flere der har givet svar, og jeg har ikke fået en eneste mail.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 29-01-10 23:10

Citat
andre end mig der ikke får mail

Ja

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-01-10 23:17

denne gang får jeg heller ingen mails, de andre gange i har skrevet om det har jeg ikke bemærket nogle problemer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-01-10 23:19

Jeg har lige skrevet til teamet

for det er åbenbart sket her i løbet af aftenen.

Tror det er omkring 22 tiden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-01-10 23:25

Der var også kludder i den forleden aften, der kom der mails til alm. spørgsmål, men ikke til PM

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-01-10 23:29

opdateringen var vist heller ikke helt iorden. Op til flere gange stod der eks. 4 indlæg men der var flere i tråden der havde skrevet.

Nå men det ordner sig vel

var bare i tvivl om det var min mail, som havde sorteret det hele fra.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-01-10 23:36

Ingen mail fra Kandu hos mig og det gælder hele dagen, den sidste fik jeg omkring klokken 02 i nat

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-01-10 23:37

Citat
for det er åbenbart sket her i løbet af aftenen.

Tror det er omkring 22 tiden.

Jeg fik sidste mail kl 00:01, altså næsten et døgn siden

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-01-10 23:40

ups jeg har slettet alle mine - også i papirkurven, så det ku´jeg ikke se.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-01-10 23:44

Det er allerede sket sidst på eftermiddagen. Om det hjælper at skrive, det tvivler jeg på.
Sidste gang, fik jeg kritik fra teamet, på vi havde været uden mail i en hel dag.

Som vedkommende svarede mig: Det er jo en gratis tjeneste og du kan jo ikke overvåge siden 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen. - Men hvis jeg ville betale for det, kunne det evt. lade sig gøre.

Så det tyder på, at de ikke tjener nok på de forskellige banner annoncer og sparede månedens lodtrækning. Det er måske de 500,- kr. vedkommende får, for at holde siden kørende

Så med lidt held, vælter det ind med mail's efter weekenden - så det kommer til at minde om snevejr!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-01-10 23:48

hørte meteorologerne tale om snebomber, måske mailserveren er ramt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-01-10 23:55

Citat
hørte meteorologerne tale om snebomber, måske mailserveren er ramt

Ja og de kan hurtig komme på glatis. - Måske er der bare kommet grus i maskineriet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-10 00:03

Pyt med mail, point systemet fungerer og jeg har lige fået mine vefortjente 20 point at spørge for

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-01-10 00:08

Citat
jeg har lige fået mine vefortjente 20 point at spørge for

tænk det har jeg også - noget fungerer altså

og en helt demokratisk løsning- alle får 20 point uden fradrag og uanset hvilken ende af landet vi bor i- det er da helt fantastisk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-01-10 00:09

Jeg får heller ingen mail.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-01-10 00:12

granner01

og du ser nærmest glad ud -

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 30-01-10 00:27

Fyldestgørende trafik fra familie og venner, men ikke et suk fra Kandu.
Den er tilsyneladende gået død

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-01-10 00:34

Jeg får heller ingen mail

Sådan går det åbenbart ind imellem...

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 30-01-10 00:35

Citat
Sidste gang, fik jeg kritik fra teamet, på vi havde været uden mail i en hel dag

Nej, ingen sure opstød, vel???????

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-01-10 00:38

næh- nu går jeg istedet ud og laver en dej til imorgen.

Så hygge og hejsa, så ser vi hvordan det sneer med mails
måske til næste jul

Kommentar
Fra : kissanO1

Dato : 30-01-10 00:50

til næste Jul
Knus fra Kissan

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 30-01-10 06:28

Ingen mail fra kandu.dk

Ingen gratis aviser Urban, Metro

Ingen Politiken & Information

Radio & TV lukket

Jeg må nøjes med at læse i den gamle MAD/GAS Magazines

ØV!

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 30-01-10 07:59

Hov!

Nu kom der minsandten en e-mail.

"Dear Madam. You are the lucky winner of the Kandu.dk lotto since one year ago. Just send us your bank account number, telephonenumber and other personal informations. Then you will receive 3x500 Dænisk Kromar"
Lulu Zulu from The Kandu.dk Team.

Men er den mon ægte?

Jeg er altså en "Sir" -

Det andet lyder sådan set troværdigt nok

Zorto

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 30-01-10 08:33

det evige spørgsmål

skide være med de mails

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 30-01-10 08:51

Det må jo være et *meget vigtigt* problem ...

Ellers blev der vel ikke spurgt om disse e-mails

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-01-10 09:07

Så har jeg lige fået nogle emiler,

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-01-10 11:01

Jeg tror jeg har modtaget alle jeres mails....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-10 11:04

Indtil videre har jeg kun modtaget mails fra denne tråd, er Kandu folket ikke kommet i sving endnu jeg blander mig ellers alle steder hvor jeg tror at vide bare lidt om emnet

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-01-10 11:48

Hov!

Nu kom der minsandten en e-mail.

Citat
"Dear Madam. You are the lucky winner of the Kandu.dk lotto since one year ago. Just send us your bank account number, telephonenumber and other personal informations. Then you will receive 3x500 Dænisk Kromar"
Lulu Zulu from The Kandu.dk Team.

Men er den mon ægte?

Jeg er altså en "Sir" -

Det andet lyder sådan set troværdigt nok

Zorto

Det er garanteret en rigtig mail den, askynd dig at svare...

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 30-01-10 14:09

Tak for svaret ans.

dejlig kort

Fik mail fra teamet og de var slet ikke sure eller noget, de sagde bare tak for at de blev gjort opmærksom på problemet

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 30-01-10 18:50

Jeg får tilgengæld også besked om at jeg selv har svaret i tråden, foruden alle de andres svar. Der er vist gået lidt kuk i systemet.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 31-01-10 05:51

Citat
Ja

Kort og kontant!

I modsætning til mig, som ævler alt alt for meget