/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
har problemer med min 4 gear's
Fra : 00_winther_0o
Vist : 581 gange
20 point
Dato : 27-04-03 14:27

Min yamaha FS1 4 gear's er ikk meget for at køre så hurtigt...

jeg har:

16mm kaburator ( i den er der en 150 dyse )
45mm cylinder
16mm indsugningsplade

og jaah...

den kan ikk køre mere end 40-45 stykker... og vil meget gerne havde den til at køre end 80-85 stykker!!!

HVAD skal jeg gøre???

skriv venligst til mig på min mail som er kimwinther@jubiimail.dk hvis du altså har en go ide til hvordan jeg får min yamaha til at køre 80-85 km/t

Accepteret svar
Fra : ymot

Modtaget 30 point
Dato : 27-04-03 14:51

du skal have en anden undstødning på så den kan komme af med gassen!!!

med det du har lavet skulle den ellers gå som død & ladrids!!!!

M.V.H Ymot;.)

Kommentar
Fra : 00_winther_0o

Dato : 27-04-03 15:45

til ymot
okay...men jeg har også et cross rør som ligger... men tror ikk dt kommer til at virke....
hvad med den dyse jeg har i??? er den ok???

Godkendelse af svar
Fra : 00_winther_0o

Dato : 27-04-03 16:39

Tak for svaret ymot.

men kan det hjælpe at sætte et crossrør på???

Kommentar
Fra : PSX

Dato : 27-04-03 17:07

hvad tand hjul har du på foran vis det er 9 tand der sidder på så skal du sætte et anden hjul evt 13-14tand det skulle nok virke

Kommentar
Fra : ymot

Dato : 27-04-03 17:12

du har jo meget mere ud..gas ,med er det 75 ccm-80ccm? dit forrør skal være stører man ser nogen gange at et lille forrør bliver rødglødende fordi den ikke kan komme af med varmen og der ikke nok gennemgang.

Det ene skal passe til det andet for at få den rigtige effekt.

vis dysen er for stor vil kværnen 4-takte sæt da en mindre i!!