/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
lg 47 sl8500
Fra : dhmoelsted
Vist : 695 gange
200 point
Dato : 29-01-10 16:47

lg 47 sl8500
der er interfrens en mængde lodrette tætsiddende streger i billedet , på pladsen har før hængt et digital flad uden de problemer, kabel er god kvalitet har prøvet 2 uden forbedring ,ingen støj fra noget elektrisk , jeg kan ikke se at jeg kan justere mig ud af det

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-01-10 17:41

Hvorfor mener du det skyldes inteferens. ???
Det er jo kun noget man har i forbindelse med bølger.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-10 18:26

Er det et nyt TV, for det lyder som en bytter.

Annuller spørgsmålet
Fra : dhmoelsted

Dato : 30-01-10 15:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål og fænomenet er i bedring håber jeg