/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
zorto/Jørn
Fra : malmin
Vist : 1196 gange
20 point
Dato : 29-01-10 16:28

Hej Jørn.

Jeg synes du lukker dine spørgsmål lidt hurtigt. Der er flere af dine annullerede spørgsmål, som jeg godt kunne havde tænkt mig at kommentere, men jeg er ikke "klar ved tasterne" på de tidspunkter du ofte skriver på.

Jeg synes - for det meste at du har nogle relevante og interessante ting, du kaster ud på Kandu. Men det er blevet sådan at du er blevet genstand for systematisk mobberi - uanset hvad du skriver.

Den gang jeg gik i skole, fantes ordet AT MOBBE ikke, det blev kaldt drilleri. Dem der blev drillet var de børn der havde briller, var rødhåret, havde fregner, og var dårligt klædt. Idag er dem der bliver mobbet, nogen som "flokken" tilfældigt vælger ud - måske barnet en gang har kvajet sig, og så bliver der pisket en stemning op, og mobberiet kan fortsætte i årevis.

Du har nogen gange drillet, været ironisk og svaret lidt dumt, men jeg kan på ingen måde forstå at du er blevet lagt for had, af en del Kandu brugere. Når der er blevet skrevet uforskammet ting om dig, har du givet igen - ikke med samme skuffe, men været tilpas grov, så folk kan forstå at du ikke vil finde dig i at blive svinet til. Men der er blevet pisket en stemning op mod dig, så du bliver sikkert "automatisk" behandlet dårligt, af flokken der har set sig ond på dig, uanset hvad du skriver.

Som jeg har skrevet før, er der en del der - efter min mening - er aldeles uforskammet, sviner folk til og nedgør folk på det groveste, men dem skal der også være plads til på Kandu, så får de afløb for deres frustrationer -og så bliver konen da ikke tæsket Altså personer der er meget værre end dig.

Jeg håber at du fortsætter med dine indlæg, og at du ikke annullere dem så hurtigt, for du har ofte nogle spændende indfaldsvinkler, der kan give en god debat.

Mange hilsner malmin -

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-10 16:38

Jeg kan godt forstå at nogle er sure på Jørn, det var også ham som spammede Kandu med mange spørgsmål og spammede med maga mange profiler som gav hinanden point. Så jeg kan som sagt godt forstå dem der er sure.

Jørn har også sagt undskyld mange gange og så spammet igen, så vi har et vist forbehold når det gælder ham, og nogle er som sagt direkte sure.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-01-10 17:09

Tja hvis du har fulgt bare en smule med, så har du vel oplevet alle hans profiler og spam,
han har sq da en skrue løs, eller som man os kalder det "en hæklefejl i kysen",
han fortsætter jo med alt sit spam lort, tak for dit og tak for dat osv...

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 29-01-10 20:11

Der var vel en grund til at nogle brugere bliver (Blacklistet af kandu.dk)

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 29-01-10 21:05

Citat
Men det er blevet sådan at du er blevet genstand for systematisk mobberi - uanset hvad du skriver.

Niks - er uenig, for det er ikke uanset hvad Jørn skriver.
Her på det sidste har han skrevet forholdsvis pænt, og de svar han har fået er forholdsvis pæne.
Tingene følges ad.

Ordsprog: Opfør dig som en abekat, og forvent at blive behandlet som en abekat!!!
Jeg selv kan absolut bedst lide Jørn som han har været her på det sidste.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-01-10 22:32

Asbjørn2... enig

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 30-01-10 00:43

Citat
Asbjørn2... enig

Nordsted1

Og så er det jo spændende om der kommer mail om at der er svar.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 30-01-10 07:06

Pæne Ord

fra

malmin, granner01, klaudi, smokie, Asbjørn2, Nordsted1

"tak for dit og tak for dat osv..." (Citat Klaudi)

rn

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 30-01-10 07:42

Jeg vil følge dit råd malmin, og tak for dit "åbne brev".
Rart at vide der i det mindste er én person, som syntes det er "nogenlunde fornuftigt", *noget* af det jeg skriver...

Jeg påtænker nu ikke at komme med flere "filosofiske" indlæg, som jo ofte ender i mudderkastning.

Man går efter profilen og ikke efter emnet, hvilket er lidt ærgerligt ...

Fortsat god dag, som de siger i Netto på Nørrebrogade eller SuperBest i Gentofte

rn

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 30-01-10 07:45

Komme med flere "Tip" om noget godt, ja det gider jeg sq heller ikke...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 30-01-10 08:41

Citat
Der var vel en grund til at nogle brugere bliver (Blacklistet af kandu.dk)

Joooo - Og nogle er mere i søgelyset end andre ...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 30-01-10 12:47

Nåh, men jeg skal til familie fødselsdag, hvis jeg er blacklistet inden dagen er omme, så tak for nu

Ved godt at jeg aldrig bliver "stueren" ...

DF kan ikke jeg ...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-01-10 12:52

Jamen Jørn, du er da en meget fornuftig fyr når du er seriøs og det er da rart at se at du har et profilnavn i mere end 2 dage. Hvis du fortsætter på den måde så kan vi måske begynde at stole på at det holder. Og god weekend til dig.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 30-01-10 16:24

Jeg synes det har været spændende at læse alle jeres kommentar til mit indlæg om Jørn.

Jeg kan da udmærket godt se at Jørn har en dybt ironisk side - jeg tror at han er født med det! Jeg ved også godt at han har haft mange profiler, men han er ikke ond. Nogle af Kandus brugere har en ondskabsfuld måde at svare på, når en spørger kommer med et seriøst problem. Der bliver bandet af dem, og de bliver kaldt idioter og det der er værre - det gør Jørn ikke.

Dem der er så utilfredse med Jørn, kan da bare BL ham, så kommer der ikke nogen mail ind, og folk får ikke ondt i øjnene, forhøjet blodtryk, og raserianfald, som kan føre mange sygdomme med sig +

Vi har ytringsfrihed, så der skal være plads til alle på Kandu, da Kandu er et åbent forum, og derfor har Kandu teamet vel også sørget for at man kan BL en person, som man ikke selv ville invitere hjem til en middag!! Men jeg synes det er godt at læse, at folk her giver Jørn lang snor, når "den uartige dreng i klassen" prøver at holde sig fra de mange profiler. Hans ironi og nogle af de provokerende spørgsmål/tip bliver nok ved med at komme en gang i mellem, men ærlig talt er det så slemt? Jeg har set meget værre ting på Kandu, end det Jørn kan finde på.

Nu tror i alle at jeg kender Jørn - MEN DET GØR JEG IKKE - jeg synes bare der er brugere af Kandu der er meget mere ubehagelige end Jørn er, og det undre mig at det kun er mig der synes det. Når Jørn kan lægges for had af så mange, forstår jeg ikke hvorfor at andre Kandus brugere ikke bliver behandlet på samme dårlige måde som Jørn - men sådan er der så mange ting i verden som kan være vanskeligt at få svar på.

malmin

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-01-10 19:03

Det er meget enkelt, de brugere som vi ikke kan holde ud fordi de måske er ondskabsfulde, dem blacklister vi.

Det kunne vi ikke med Jørn, han skiftede profilnavn som vi andre skifter tøj. Så vi kunne logge ind på kandu og ikke finde et eneste spørgsmål fordi Jørn havde lavet spam. Derfor irriteret for det skete mange gange.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 31-01-10 04:38

Tak - Især til malmin

Nu orker jeg næsten ikke at komme med en masse dumme bortforklaringer, men jeg gør det alligevel:

Enhver kunne jo se at (næsten) alle mine profiler var "gas" - det havde jeg jo selv fortalt i mine beskrivelser af profilen - at jeg var en "fuglfønix" af "OnkelDum" eller lignende.

Jeg beklager de gange det er sket at hele siden var fyldt med åndet og intetsigende provo spam, som enhver vel kunne se kunne se var gas.

Troede ikke det var så svært at se forskel på en dumt spørgsmål som : "Hvad er 2 + 2",
som på et seriøst spørgsmål stillet af andre.

Og jeg troede også sagtens at folk kunne finde ud af at trykker på tallet "2" - frem for kun at forvente at de nye og seriøst mente spørgsmål kun befandt sig på forsiden - side 1.

Sorry

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 31-01-10 05:29

God Weekend Granner01

8.Januar -31.Januar = mere end 2 dage (Ny personlig rekord) !

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277324

Eneste profil.

Er jeg ikke dygtig?

(Og dum!)

Håber dette spørgsmål bliver annulleret, for jeg bliver da helt "rundforvirret" over at læse alt det gylle jeg selv har sagt i dette spørgsmål.

De andre kommentarer er jo fine og rigtige.

Nogle bedre end andre, men sådan er folk jo så forskellige ...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-10 11:33

Jørn det er en fornøjelse at se dig på Kandu i øjeblikket, du er såmænd bedre end visse andre en gang imellem. Fortsæt på den måde, så vil vi nok stole på dig på et stidpunkt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-01-10 12:00

Han glemmer sq hurtigt ham klovnen
"Komme med flere "Tip" om noget godt, ja det gider jeg sq heller ikke..."
http://www.kandu.dk/spg144453.aspx#1660225

Hvis ikke dette er et dumt tip så?
http://www.kandu.dk/tip20701.aspx

Citat
Jørn det er en fornøjelse at se dig på Kandu i øjeblikket

DET kan så diskuteres.... han er tilsyneladende kun ude på at genere på kandu.dk

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 31-01-10 12:24

Forstår du slet ikke ironi, Garfield?

**************************************
Jeg sagde at jeg ikke mere ville bringe Tip om noget godt
**************************************

En super god film = Max Manus
En godt alternativ til Windows Mail = Thunderbird

Skype er jo sikkert god nok. (Bruger den ikke selv)

Men tippet var jo, med vilje, beregnet på at få - 50 SuperPoints

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 31-01-10 13:10

Jeg er sikkert en klovn, men du har jo ingen humor

rn

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 31-01-10 13:12

Åh, hvor er ordstyren ? - Tovholderen ...

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 31-01-10 16:24

Ordstyren/tovholderen har gravet sne det meste af dagen.

Når der bliver skrevet at det var vanskeligt at BL Jørn, fordi han havde de mange profiler, synes jeg det var hurtigt at "se" at det var Jørn der var på spil igen. Men jeg forstår ikke at det var vanskeligt at finde spørgsmål, fordi der var blevet spammet!! Jeg åbnede de spørgsmål der var kommet ind fra Kandu, og når jeg så at spørgsmålet ikke interesserede mig, slettede jeg det. 20-30 spørgsmål kan slettes på under et minut, så er den sag klaret.

Men som flere har givet udtryk for, er Jørn velkommen på Kandu, når han bare ikke er Mr. Mangeprofil! Dem der ikke kan leve med Jørns humor og ironi kan da bare BL ham - ikke Klaudi?? Så får du nemlig ikke ondt i øjnene mere

Jeg synes at en kategori som Kandu og Smalltalk ikke er et sted hvor man forventer de helt store alvorlige problemer og spørgsmål, så jeg synes det er morsomt, når der kommer lidt krydderi, i form af ironi og drilleri og humor. Jeg synes det er værre de steder hvor folk oprigtigt skriver ind, for at få en seriøs mening om et problem, og de så bliver skrevet: Dumme idiot -gider ikke høre på dine problemer . Skyd katten. Lad vær med at gå til læge - du dør alligevel snart. Du har kræft. Stav ordentligt, ellers gider vi ikke at læse dine spørgsmål. Og den måde nogle på det groveste bliver svinet til. Og sådan kunne jeg blive ved. Den måde har Jørn ALDRIG været på.

I den tid jeg har været på Kandu, har jeg set mange seriøse og spændende indlæg fra Jørn, og det håber jeg at han bliver ved med at sende ind. Jeg håber også at Jørn tør at blive ved med at være ironisk, og komme med småtossede tip - jeg har ihvertfald moret mig over det mange gange.

Til dem der ikke kan fordrage Jørn/zorto - BLACKLIST HAM. LAD VÆRE MED AT KOMMENTERE NOGET HAN SKRIVER I EN ANDEN PERSONS TRÅD. - Så vil mange problemer allerede være løst

Jeg tror på at Jørns nick, vil være zorto i fremtiden, og hvis han skifter zorto ud, tror jeg også at han vil meddele det - meeeeeeen , man ved jo aldrig

malmin

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-01-10 16:46

Idet Jørn har fyret en løgn af så mange gange, så få mennesker kan tælle det, er det svært at opretholde noget der ligner sympati med en personage, som ham. Jeg skal være den første til at erkende at jeg har jaget en kæp i hjulet på et par af hans profiler, menøhhh til gengæld er jeg blevet ret skrap til at scanne ham. Derfor bliver han og hans profiler blacklistet omgående, når jeg opdager dem. Og kun når jeg gider, kan jeg finde på at kværne hans indlæg.

Jeg finder dog livet for kort til at spilde tid på den slags umuliusser, og vælger derfor andre sites at udlade min tid på.

...og inden du tager den slags Troll'er i forsvar, bør du sætte dig ind, hvor intensiv en chikane Jørn har udsat Kandu.dk for. Jørn mangler fuldstændig fornemmelsen for, hvornår han er uønsket! Når folk bevidst ævler sig ind på andre, udelukkende for ævlet's skyld, må man forvente at få hug. Lige netop dette fatter den gode Jørn absolut ikke. Ydermere fortsætter han ufortrødent med ævle-bøvle-bævle tråde, hvor han parlementerer med sig selv, og intet har at tilføre sitet. Hans meninger er for det meste intetsigende ævl om, at DET aner han i øvrigt intet om!

At du så, Malmin, finder ham berigende, hænger måske sammen med hvad du iøvrigt tilfører kandu.dk! Jeg synes han er nogenlunde lige så sjov, som en byld i røven. Men hvis du, og mosterklubben finder ham charmerende, så bevares.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-01-10 16:56

Tak 3773, rart at vide at jeg ikke er eneste der syntes han er fo meget,
men der er åbentbart nogle der er helt "fortabt" i mister spammer, så la' dem være det...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-10 17:15

Citat
og mosterklubben finder ham charmerende, så bevares.

Citat
Tak 3773, rart at vide at jeg ikke er eneste der syntes han er fo meget,
men der er åbentbart nogle der er helt "fortabt" i mister spammer, så la' dem være det...

Jeg må lige melde fra her... jeg er ikke med i nogen mosterklub der synes han er charmerende, ej heller fortabt i profilen

Men så længe jeg kun har "opdaget" en profil, så kan jeg godt accepterer det, tåbelige tråde kan jeg da heldigvis holde mig fra, både fra denne profil som for andre

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-01-10 17:22

Du har fat i noget essentielt Nordsted. Bare Malmin kunne overbevise Jørn om at han er blacklistet fordi han er UØNSKET.

...og gu er du med i mosterklubben Nordsted! Måske ikke så intensivt, men du deltager!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-10 17:34

Bare til en oplysning, vi har ingen søstre, så det skal kaldes en kvindeklub må jeg be'. Pænt!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-10 17:43

Citat
Måske ikke så intensivt, men du deltager!

Ja jeg deltager... alle kandubrugerene kunne jo ikke finde ud af ignorer Jørn, kunne vi blive enige om det, tror jeg også mangeprofilerne blev stoppet (måske naivt at tro)

Nu er der så vidt jeg ved kun denne ene profil, og hvis vi ellers kan opfører os ordentlig ALLE SAMMEN, så kan vi da håbe på at det bliver ved den ene

Blind høne kan også finde korn, og Jørn kan også stille ordentlig spørgsmål, resten kan springes over

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-01-10 18:09

Tænk, jeg synes bare han vedholdende vrøvler og bruger utrolig meget tid på at parlamenterer med sig selv. Det må vel skyldes en voldsom fejl i strikkeopskriften til kysen, der kan afstedkomme den slags, omend flere andre kandu'er lystigt diskuterer med sig selv.

Iøvrigt kan du ikke finde fodslaw blandt kandu'er, så længe point er indblandet. Gevinst eller ej! LOOOL ret sjovt.

Nåhh, skrider igen. Andre sites kalder.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-01-10 18:45

...og læg mærke til jeg ikke optræder i zorto's tråde! Og han kommer heller ikke til at optræde i mine (under det navn).

Jeg er kun med til at give han LAL-tips 0 stjerner.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 31-01-10 20:56

Alle "Mostre" og "hygge Onkler" - utrolig så stor lighed 3773 har med en profil, som smykker sig med lånte fjer - Det stolte Ravneflag.

Eller er det :
"2 sjæle én tanke ... Kan få et hjerte til at banke" ...

(Ja ikke mit - hold endelig mig udenfor ...)

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 31-01-10 21:21

Citat
Jeg er kun med til at give han LAL-tips 0 stjerner.

Det er jeg glad for, du forstår dem sikkert heller ikke alligevel, vel?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-10 21:25

Kan det ikke forklare lidt at 7 forslellige personer står for 20 indlæg,
men zorto/Jørn står alene for 12 indlæg.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-01-10 22:19

Nåehhh lille Jørn! Du tror jeg er Klumme. Tillykke med det! Det understreger bare hvor lam du er i roen. Udover disrespekten for dig, har jeg ikke meget tilfælles med Klumme. Geografisk tror jeg der er min 250 km imellem os.

...og nej. Ligesom alle andre forstår og værdsætter jeg ikke dine tips. De er nogenlunde så værdifulde som det brugte grus i kattenes bakke. Tror du ikke der er en grund til din stribe af -25 poængs-tips?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-10 23:14

Man kan også formulerer det på denne måde--- hvis Zorto nu for lov at boltre sig under det nick, så kan det være der ikke kommer andre nick's til

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 31-01-10 23:45

Skal det forstås på den måde, at hvis zorto holder sig til det nick, vil de der ikke kan li´ham, så holde op med at nedgøre det han skriver, de kan jo bare BL ham.

Jeg synes det er dejligt at du har noget at skulle have sagt her på Kandu, Nordsted - respekt for det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-10 23:55

Citat
Jeg synes det er dejligt at du har noget at skulle have sagt her på Kandu, Nordsted - respekt for det

Jeg har ikke mere at skulle have sagt, end alle i andre på kandu

Selv om man bl Zorto, forhindrer det ham ikke i, at oprettet mange spørgsmål eller nicks

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-01-10 23:56

Det bestemmer vi nu nok selv Malmin!

Bare til din orientering.

Men tillykke med dine nye kammerat!

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 01-02-10 00:05

Det er da godt der ikke er ensretning, her på Kandu, så nogen ligger under for hvad de "stærke" profiler siger.

Jeg kender desværre ikke min nye kammerat, - ville ellers gerne - måske det er en Jørgine istedet, og skal kaldes hun. Man ved aldrig hvad der gemmer sig bag de nick

Og måske gemmer der sig en meget sød bedstemor bag 3773

malmin

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-02-10 00:35

Det kan jeg garantere dig for der ikke gør Malmin. Jeg er en såkaldt nyttig idiot (sådan en der passer sit arbejde og lidt til).

Og sådan noget som dit fisken efter kirkegængere, finder jeg usmageligt. Og Jørns Troll'ing finder jeg helt og aldeles utilstedeligt. Du må tro og mene hvad du vil. Men jeg har altid haft den mening at bøsser der har travlt med at omvende heterosexuelle, jehova'er der skal frelse os alle, exrygere der skal overbevise os om ikke at ryge, er personager jeg snildt kan undvære.

Og hvis du gad læse ovenstående, har den gode Jørn selv sået, gødet og fremelsket den antipati der er opbygget imod ham. Han er så tordnende fuld af løgn at det er helt vildt. Han har afleveret løgn på løgn og tæsket dette site til med spam og lal i et omfang, man skal være 100% blind for ikke at se. Han ønsker ikke dialog, men ligger bare på lur og søger konstant konfrontation. Dette går kun på nettet, for havde han udført noget lignende på den lokale bodaga, var han blevet tæsket til lirekassemand.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 01-02-10 00:48

som du dog kan sige det.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 01-02-10 01:34

Citat
Skal det forstås på den måde, at hvis zorto holder sig til det nick, vil de der ikke kan li´ham, så holde op med at nedgøre det han skriver, de kan jo bare BL ham.

Hvis han holder det nick, så ved vi da i det mindste hvor vi har ham, og behøver måske ikke BL ham, men kan selv sortere i hvad han skriver.
Det andet var s'gu ikke til at holde ud, så dette er foreløbig en kraftig forbedring.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 01-02-10 07:48

God Morgen !

Skønt at vågne op og finde positiv omtale af sig selv !

Nu kan jeg lige som bedre klare hverdagen ...

3773, nej du er ikke Klummen, det siger du jo, og det har du sagt før ...

***************************************
jeg tror på dig - lige så meget som du tror på mig

***************************************

Men du har nøjagtigt de samme synspunkter som denne profil med Ravneflaget :
Intolerant overfor alle, som ikke mener det samme som dig.
Jehovas Vidner, Bøsser, Muslimer, (Pladder)-Humanister o.s.v

(Jeg er *kun* det sidste - en Pladder-humanist, som mener vi alle har værdi selv om vi mener noget andet end dig)

Du er ubehagelig for de (desværre meget, meget få) profiler som "tør" sige dig lidt imod.

Så ter du dig som en primadonna i helt stor stil.

En skallesmækkende-mimose er hvad du er.

Og det har du da lov til. Det er en menneskeret.

Nu har jeg ikke sagt du er Klummen/Krummen, for det er du jo IKKE -

Men du har samme reaktionsmønster som denne herlige profil, som vi alle kender for noget godt og positivt.

Det må du da være stolt af, ikke?

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 01-02-10 08:05

Citat
Men jeg har altid haft den mening at bøsser der har travlt med at omvende heterosexuelle,

Hvad er det for noget vrøvl?

Bøsser prøver sq da ikke at få "almindelige" til at blive bøsser eller lesbiske !

De vil bare have rettigheder - Lige som en "almindelige" og respekteres for deres seksualitet.

Ikke latterliggøres fordi de har "løse håndled" eller er anderledes end den "normale" mand.

Jeg er selv "normal" på det område.

(Ellers ikke)

Men jeg kender mange "unormale" som er nogle flinke mennesker.

Jeg tror da ærlig talt at en bøsse ikke ville blive kæreste med dig, selv om han så fik dig omvendt til det "forkerte hold" ...

Du er alt for charmerende, han ville få svært ved at holde sine rivaler væk ...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 01-02-10 08:10

Hvis du er så bange for at blive "omvendt" så hold dig da væk fra Café "Det brune Punktum"

Du behøver jo ikke komme der hver eneste dag efter arbejdstid, vel?

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 01-02-10 08:26

Citat
jehova'er der skal frelse os alle

Er du bange for det?

Så lad være med at læse Vågn Op & Vagttårnet. Bare et godt råd ...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 01-02-10 08:29

Citat
exrygere der skal overbevise os om ikke at ryge

Ja, for min skyld må du gerne både ryge og rejse - på første klasse, endda ...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 01-02-10 08:42

Citat
Kan det ikke forklare lidt at 7 forslellige personer står for 20 indlæg,
men zorto/Jørn står alene for 12000 indlæg

Ja, jeg kan godt se hvad du mener Granner!

Men nu er det jo, ligesom *Mig* som er i centrum i denne tråd -

Og det har jeg absolut ikke bedt om !

At der så ikke er flere som har lyst til at deltage, og det kan jeg sq da godt forstå, så navlebeskuende som jeg selv + et par andre er ...

I vender tingene på hovedet

Jeg er ikke ude på at tale om mig selv

Kun at fremhæve at folk har lov til at mene og gøre det de nu gør og være som de nu engang er -

uden at det skal komme disse "normale", som absolut skal fortælle dem at de et "evnesvage" "Landsbytosser" "Terrorister", bare fordi de er anderledes end jer "Normale" ...

For hvem er "normal"?

Hvad er I så bange for?

Ingen tvinger jer til at være bøsser - holde op med at ryge - blive Jehovas Vidner

Jeg har aldrig røget og heller ikke personligt engageret mig i de andre fordomme I har ...

Men disse mennesker har jo også værdi for Danmark.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 01-02-10 10:15

Sidste "pip"

Nu sagde jeg at jeg kendte flinke bøsser - jeg jeg kender også søde, fornuftige Jehovas Vidner (en del faktisk)

Og jeg er ikke selv medlem af disse to "Klubber" -

Hvad jeg i øvrigt ikke ville skamme mig over eller skjule hvis jeg var !!!!!!

Jørn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-10 10:25

Så er idioten gået i selvsving, IGEN

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-10 11:30

Jørn du behøver ikke kommer med 5 indlæg for at komme med dit synspunkt. Et enkelt var nok.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 01-02-10 11:57

Citat
Så er idioten gået i selvsving, IGEN

Så hop da ud af karrusellen, Garfield !

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 01-02-10 12:07

Citat
Han ønsker ikke dialog

Atter en påstand ud i det blå !

For jeg har utallige gange prøvet at gå i dialog med dig eller dine venner Krummen & Klummen & Creamy Girl.

Hvis der var generaliserende og stigmatiserende udtalelser om "ny-danskere" "perkere" "halenegere" eller hvad du foretrækker at kalde dem.

Siger ikke at alle disse kloge profiler tog/tager fuldstændigt fejl og der ikke er problemer med andre folkeslag.

Men så uintelligente og kultur-løse er de altså ikke, hvis man altså kender nogen personligt.

Annuller spørgsmålet
Fra : malmin

Dato : 01-02-10 12:09

Jeg annullere spørgsmålet fordi:

1. Denne tråd er blevet til en mobbetråd, og det var ikke hensigten. Indrømmet, der var nogle få der turde sige at Jørn var velkommen, hvis han ikke havde mange profiler - det var positivt

2. Hvor blev de profiler af, der ville have godt af at undskylde deres dårlige opførsel på Kandu? Ikke kun over for Jørn, men generalt? Rigtige stærke personligheder, tør godt at undskylde, men svage personer kæfter bare videre, for at dække over deres egne fejl.

3. jeg er glad for Kandu, men den mobbe tendens der er, bryder jeg mig ikke om.

malmin

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 01-02-10 12:09

Citat
Et enkelt var nok

Ja ja ...

Men er det nu så kriminelt?