/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fjernelse af filer nægtet
Fra : Nul7
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 29-01-10 13:26

Jeg har en masse overflødige filer (Widows old, programmer og meget andet fyld tror jeg)
Jeg er enehersker (administrator) og brugerstyring er slået fra, - hvorfor nægter den at fjerne det jeg ønsker?
Har I en idé?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 29-01-10 13:31

Selvfølgelig har vi ideer brug Unlocker, hvis filen er meget genstridig, så skal der en genstart til men de fleste filer kan slettes efter at være låst op af Unlocker assistent
http://ccollomb.free.fr/unlocker/

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-10 13:46

Og så kan det selvfølgelig tænkes at maskinen bruger den fil du ønsker at slette.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 29-01-10 13:48

Dette er et websted, der er blevet rapporteret som et usikkert websted
ccollomb.free.fr

Det anbefales at du ikke fortsætter til webstedet.
Gå i stedet til startsiden

Dette websted er blevet rapporteret til Microsoft som et, der rummer trusler mod computeren og kan røbe personlige og finansielle oplysninger.

Hej o.v.n. tak for hurtig hjælp, det virker meget utryg, - jeg kan ikke komme videre.

Flere oplysninger

Det er rapporteret, at dette websted rummer følgende trusler:

Trussel fra skadelig software: Dette websted rummer link til virus eller anden software, som kan røbe personlige oplysninger, der er gemt eller indtastet på computeren, til personer med skumle hensigter.

Få mere at vide om phishing
Få mere at vide om skadelig software
Rapporter, at dette websted ikke rummer trusler
Se bort fra dette og fortsæt (anbefales ikke)

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 29-01-10 13:56

til granner,- den ricico må jeg løbe..ellers kan gendannelsessystemet vel rede den.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-10 13:56

Jeg regner med du har Vista, det er kun vista der kan komme med de advarsler. Er det korrekt?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-01-10 13:59

Siden er ikke usikker på nogen måde, men du kan da også hente programmet andre steder:
http://www.softpedia.com/reviews/windows/Unlocker-Review-106258.shtml
du kan slette filen selv om Windows bruger den, det kræver så en genstart af computeren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-01-10 14:00

Citat
Rapporter, at dette websted ikke rummer trusler
det kunne du gøre, der er ingen fare på den side

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-10 14:04

Citat
der er ingen fare på den side

Tja...

ALLE mine røde lamper lyser også

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-01-10 14:07

Hvis du har en Vista computer, så læs det her
Citat
Does unlocker work on Windows Vista? Yes. If you want to disable UAC globally, go to "Control Panel" then "User Accounts" then again "User Accounts" then "Turn User Account Control" and set it to Off, then restart your computer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-01-10 14:11

Det er falske alarmer, hvor kommer de fra WOT har en grøn cirkel:
http://www.mywot.com/en/scorecard/ccollomb.free.fr
men i skal lade være at installere den Ebay ikon/genvej som tilbydes undervejs, det er den som nogle programmer reagerer mod

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 03-02-10 10:57

Jeg fandt en løsning her

http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itproinstall/thread/a88eca16-2cc6-421c-94fc-f444b9efa889

Søgte i google under windows old, mange gode råd om dette problem..

Tak for hjælpen alle...

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 03-02-10 10:57

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-10 12:06

selv tak - synd du ikke turde bruge Unlocker