/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Scroller automatisk ned i bunden
Fra : alimak
Vist : 977 gange
100 point
Dato : 28-01-10 22:44

Når jeg åbner et program så scroller den ned i bunden af siden. Og jeg kan ikke komme op i toppen af dokumentet, eller hjemme siden. Det er det samme om jeg bruger Firefox eller IE. Er det nogen der ved hvad der er galt? Kan det være noget snavs? Og hvordan fixser jeg det?
Jeg kører med vista.
alimak

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 28-01-10 23:09

Prøv at skifte tastatur eller mus

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : sejko1234

Dato : 28-01-10 23:11

prøv at downloade google chrome, som en ny internetbrowser

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 28-01-10 23:29

Jeg tror også, at det er musen. Prøv en anden mus eller prøv at koble den fra.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-01-10 00:13

Jeg vil oplyse at det er en bærbar pc. måske er det pege pladen? Det er det samme med google chrome.
alimak

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-10 01:21

Det kan være en af piletasterne eller dem lige over piletasterne der er kommet skidt i.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 30-01-10 02:52

Kan du deaktivere pad'en i bios?