/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke slette i udbakke
Fra : jesper.s
Vist : 794 gange
200 point
Dato : 28-01-10 17:10

Hej.

Jeg har en mail liggende i udbakke som outlook forsøger at sende uden held. Hvis jeg går ind i udbakke, kommer der efter lidt tid at programmet ikke svarer. Hvordan får jeg den ventende mail væk, når programmet ikke svarer?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 28-01-10 17:14

Kan du ikke bare højreklikke på den og så slet??

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 28-01-10 17:18

Nej, for programmet svarer ikke, skriver den, når jeg går i udbakke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-10 17:18

Tag lige dit internet fra - så kan den ikke forsøge at sende, og så kan du måske slette.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 28-01-10 17:21

Klik på Filer >>arbejd offline >>luk outlook >> ja til at lukke>>vent ca 30-60 sek.
åbn outlook >>gå til udbakke og slet mailen.
gå så til fuler igen >>klik igen på arbejd offline >>du går så online igen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-01-10 21:48

Du skal bare trække mailen ned i kladder, så kan du slette.

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 29-01-10 08:24

Tak for svaret dk.
God weekend.