/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
recover genopretning
Fra : Nul7
Vist : 577 gange
200 point
Dato : 28-01-10 16:25

Hej med jer, jeg fik den vanvittige idé at ville starte min pc. op igen til fabrikindstilling, men hvorfor virker min Master dvd restore ikke efter hensigten?
Komputeren er en stationær Packard bell født med Xp. opgraderet til Vista home.
Restore blev lavet samme dag jeg fik den.
Jeg har fuldt alle mulige vejledninger, men intet får den til at gøre sit arbejde færdigt, - det virker som om den kræver mange forskellige ting, og en anden ting er, hvorfor er den pludselig blevet engelsk, jeg har ikke fra starten haft nogen valg.

Hej, - jeg glæder mig...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-10 16:53

Citat
Komputeren er en stationær

Mon ikke det er fordi du har skiftet visse ting i maskinen

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 28-01-10 17:21

Er det BIOS du har ændret til fabriksindstillinger ?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 29-01-10 09:48

Jeg har ikke skiftet nogle ting, den står ganske ordinær, den eneste tilslutning er net, mus, og tastetur. Internet fungere ved opstart.
Den fremkommer i "miniudgave", eller feglsikret tilstand, og så kan jeg ikke klare resten.

Det med BIOS ved jeg ikke, jeg har kun kørt restoren ind.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-01-10 11:30

Citat
jeg har kun kørt restoren ind.
den er født med XP det vil sige at du er tilbage og har XP på computeren nu?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 30-01-10 15:46

Jeg kan godt komme så langt at Xp køre i mini eller for mig ligner det fejsikkert tilstand.
Men ingen programmer af nogen art og så på Engels det hele, det er ikke min stærke side.

Jeg har nu forsøgt at køre opgraderingsvistaen ind, køre tilsyneladende godt nok, men den viser f.eks ikke installerede programmer i tilføj og fjern,( men jeg kan godt trække dem frem i stifinder såsom ´movie playr´ galleri, osv. )kun dem jeg selv køre ind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-10 20:24

Den "restore" - er det en du SELV har lavet - eller fulgte den med maskinen på DVD...