/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken mobil ?
Fra : invisible
Vist : 593 gange
40 point
Dato : 28-01-10 11:59

Hvilken mobil vil være anbefalelsesværdi som en erhverstelefon.
Jeg rejser en del og elsker elektronisk legetøj, så det må der også gerne være, så man kan slå tiden i lufthavnen ihjel.
Det skal også være en robust telefon, ikke at den skal kunne bruges til at slå søm i med osv.

Har kige på:
Nokia N97 mini eller HTC HD2.

Andre telefoner som kan anbefales.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 28-01-10 12:31
Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 28-01-10 12:49

nokia 5800 eller nokia 5230 kan jeg anbefale..

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-01-10 19:24

Nokias N serie er noget "sjovere" end deres rendyrkede erhvervstelefoner (E-Serien) men den sjoveste af dem alle er Iphone.

Vær uanset valget opmærksom på, at jo mere du leger med de moderne telefoner, jo mere internet trafik bliver der genereret, og det kan blive temmelig kostbart i udlandet

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 28-01-10 19:59

Nexus One

Kommentar
Fra : Lassekh

Dato : 20-02-10 16:08

HTC har lige lanceret 3 nye modeller på den store mobilmesse i barcelona. Der kommer en HTC Desire, THC Legend, og en mini. ( er samme spec som HD2 bare mindre model.) Tror alle modeller bliver nogle vi kommer til at se meget til. Så mit råd er at vælge en af dem. De skulle komme i april.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-04-10 19:28

Har du fået købt dig en ny telefon?