/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kontaktpersoner Outlook til outlook
Fra : Brassovitski
Vist : 662 gange
100 point
Dato : 26-01-10 22:51

Halløjsa
Jeg har fået en ny PC, og skal nu have overført mine kontaktpersoner fra Outlook på min XP maskine til Outlook på min Vista maskine. Hvordan gør jeg dettte. På begge maskiner er Outlook 2007 installeret.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 26-01-10 22:57

Der er en syntes jeg selv, ret god beskrivelse here

Hvis du ikke har en usb-nøgle kan du gøre som i linket -- der er "billeder" så du bedre kan se fremgangmåden

http://www.pcworld.dk/art/9394?page=1

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 27-01-10 09:53

Nordsted1
Brassovitski spørger om at flytte kontaktpersoner fra outlook til outlook. Du svarer om at flytte mails, men det er måske den samme fremgangsmåde???
Jeg spørger og blander mig, fordi jeg er interesseret i samme spørgsmål, så på forhånd tak.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 27-01-10 10:11

man kan copiere alle sine mail adr til en dertil oprettet mappe og så enten brænde dem på en skive eller lægge dem på en usb og derfra copiere dem over i den nye outlook adresse kartotek ,man kan sætte sin outlook til at gemme mails et xantal dage så når man sætter den nye op så kommer alle de mails som ligger på serveren

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-01-10 13:18

Du skal først eksportere dit adressekartotek til en mappe som du brænder, eller til en USB nøgle. Så starter du i dit nye Outlook og så importerer du adressekartoteket. Du kan ikke bare kopiere det, med mindre du står i mappen hvor de ligger, og den ved jeg ikke hvor er.

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-01-10 10:18

Tak for svaret Nordsted1. Selvfølgelig er det den eneste rigtige metode. Jeg var bare ikke klar over at den nye Outlook også tog kontaktpersoner med i funktionen exporter og importer, det gjorde tidligere versioner ikke så vidt jeg husker.