/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 7
Fra : xteam
Vist : 678 gange
50 point
Dato : 25-01-10 20:06

Jeg har fået Windows 7 og ville herefter installaler min Brother printer DCP-540CN 3 i 1
Det kunne jeg ikke, da CDen ikke var beregnet til Windows 7, men kunne downloade driver til Windows 7 for at kunne udskrive.

Nu kan jeg så ikke scanne, da jeg ikke kan installaler scanner programmet fra CDen PaperPort.

Det kan vel ikke passe at man skal skifte printer m/scanner fordi man har skiftet til Windows 7.

Nogle der har erfaring med dette.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-01-10 20:14

Ja og jeg har ikke gode erfaringer med brother, de er ikke godt til at lave drivere til deres produkter når der kommer et nyt styresystem. Hvis de laver drivere, så sælger de jo ingen nu maskiner.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 25-01-10 20:21

prøv at se om du kan bruge noget fra denne side
Der skulle være firmware opdateringsværktøj og driver til DCP.540CN

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 25-01-10 20:22
Kommentar
Fra : xteam

Dato : 25-01-10 20:48

anuarak

Det var denne link jeg brugte for at få driver, men de har undladt programmet til scanner PaperPort

Det er bare TRÆLS

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-01-10 21:04

Den driver du henter kan du ikke højreklikke den og vælge Kør i kompatibelt tilstand

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 25-01-10 21:48

Hej exteam
firmware opdatering har en gang hjulpet mig sammen med driver til en opdatering af printer

forklaring af firmware
http://74.125.77.132/search?q=cache:lKDHAHiOW4sJ:da.wikipedia.org/wiki/Firmware+Firmware&cd=1&hl=da&ct=clnk

har du mulighed for at køre installation som kompatibel til xp? måske hjælper det

er ikke ekspert i printer, men har haft MANGE problemer med dem.

Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 50 point
Dato : 25-01-10 22:18
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-10 16:15

Jeg kan ikke gennemskue hvorfor, men mange producenter af printer med indbygget scanner laver kun drivere til printeren. Det er noget pjat synes jeg, men hvordan får man producenterne overbevist om at de skal gøre det.

Godkendelse af svar
Fra : xteam

Dato : 26-01-10 17:28

Takker alle for diverse forslag. Det nærmeste jeg kommer er svaret fra McBobo. Bliver desværre nødt til at købe en ny 3 i 1 som er til windows 7.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 26-01-10 18:21

Ring til Brotherssupport. Da jeg købte en kombimaskine, var der ikke driver til XP. Ikke desto mindre, modtog jeg en fuld funktionsdygtig driver et par dage efter, og alt fungerede. De er veldig flinke og hjælpsomme.