/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hamid el Mousti
Fra : Krummen
Vist : 1087 gange
10 point
Dato : 25-01-10 16:53

I forlængelse af Jesper Langballes kontroversielle udtalelser i Berlingeren - omend han jo ikke har uret - sender Hamid el Mousti en sms til 300 mennesker i indland og udland, for løgnagtigt at oplyse dem om, at Danmark regeres af et islamfjendtligt parti.

Jeg er indforstået med at han tager debatten op på samme niveau som Jesper Langballe, men når han rundkaster en stærkt fordrejet sandhed grænsende til direkte løgn, kan det kun være for at skade Danmarks interesser i udlandet. Vi så samme metodik under muhammedkrisen.

I mine øjne har han udøvet landsskadelig virksomhed og bør udvises øjeblikkelig. Vi skal ikke nære fremmede som indefra forsøger at skade landet. Ud af kiosken med det fjols

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-10 16:57

Ønsketænkning

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 17:00

Ja, men realiteter skal starte et sted!!!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 17:01

Gu ved om politiet ville modtage en anmeldelse om landsskadelighed virksomhed. Det ville i hvert tilfælde røre rundt i islamdebatsuppen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-10 17:03

Hvis vi virkelig kunne få ham ud af landet, hvordan mon det så ville blive tolket udenfor landets grænser --- netop at vi er et islamfjenske---

Men igen-- ud med dem der ikke vil DK og befolkningen noget godt - og luk så de grænser

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-10 17:03

Citat
Gu ved om politiet ville modtage en anmeldelse om landsskadelighed virksomhed

Du ku jo prøve

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 17:08

Hmmm Ja det ku jeg jo, men har ikke tid før i morgen. Min mekaniker er på vej

Og lad så omverden opfatte os som de vil. Det er vigtigt at vi udsender det signal, som vi vitterligt vil forsvare. Een ting vi ikke vil forsvare er, når udlændinge - danske statsborgere eller ej - spreder ondsindede løgnagtige historier om landet med det ene formål som konsekvens....at skade landet og dets indbyggere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-10 17:10

Jeg kan kun give dig ret... men synes at når du får tid i morgen -for mekanikeren bliver der vel ikke -så prøv at anmelde det til politiet

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 17:10

Nej det gør han vel ikke

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-01-10 17:15

Citat
udlændinge - danske statsborgere eller ej

Hvis du er dansk statsborger, har du samme rettigheder som alle andre danske statsborgere!

Citat
sender Hamid el Mousti en sms til 300 mennesker i indland og udland, for løgnagtigt at oplyse dem om, at Danmark regeres af et islamfjendtligt parti.

Hvorfra har du den oplysning og kan du dokumentere din påstand?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 17:40

Tjaeee det kan jeg vel.

Hamid el Mousti har lige med stor arabisk autoritet og sædvanlig arabisk logik og argumentation luftet sine løgnehistorier i TV2 news. Så tænd for TV så har du dokumentationen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 17:50

Citat
Hvis du er dansk statsborger, har du samme rettigheder som alle andre danske statsborgere
Yes, men en indfødt danskers statsborgerskab kan ikke ophæves. Det kan hans under særlige omstændigheder

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-01-10 17:53

Citat
indfødt danskers statsborgerskab kan ikke ophæves

Det er jo ærgeligt, for ellers kunne vi måske slippe af med alle HA-bandemedlemmer og tilsvarende!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 25-01-10 18:06

Krummens mekaniker er muslim?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-01-10 18:09

Citat
Hamid el Mousti har lige med stor arabisk autoritet og sædvanlig arabisk logik og argumentation luftet sine løgnehistorier i TV2 news. Så tænd for TV så har du dokumentationen

Ja, nu så jeg det endeligt på TV2-news kl. 18.00.

Men selv da, kan jeg ikke tilslutte mig din kommentar:
Citat
I mine øjne har han udøvet landsskadelig virksomhed og bør udvises øjeblikkelig. Vi skal ikke nære fremmede som indefra forsøger at skade landet. Ud af kiosken med det fjols

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-01-10 18:18

Citat
Danmark regeres af et islamfjendtligt parti

Hvad har det egentlig med Langballe at gøre.....

Han er da ikke i regering.... han er blot folketingsmedlem

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 18:35

Citat
Krummens mekaniker er muslim?
Øhhh Det ved jeg med 100 % sikkerhed, at han ikke er. Hvor har du det fra?? Er der en vits jeg har overset??

Citat
Det er jo ærgeligt, for ellers kunne vi måske slippe af med alle HA-bandemedlemmer og tilsvarende
Ja det ville være fint, men den tror jeg ikke vi får igennem.

Okay at du er uenig med mig, men det ændrer ikke min holdning...Ud af klappen med fjolset

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 19:09

Jamen Refi...Det er den sædvanlige islamske/arabiske måde at opfatte og fordreje kendsgerninger på som Hr. Mousti advokerer for. Intet nyt under den sol

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 25-01-10 20:22

Citat
Hvad har det egentlig med Langballe at gøre.....
Han er da ikke i regering.... han er blot folketingsmedlem

Det er jo det der er så forfærdeligt med de bøverhoveder, for de ved jo ikke engang hvad de snakker om når de fremturer med deres løgnhistorier, akkurat som deres påstande om at det var jøderne der sendte fly ind i The Towes i New York. Mage til sindsygt bavl skal man lede længe efter, men langt det meste af mellemøsten tror på det.
Ellers giver jeg Krummen ret - ud med det rakkerpak hvis de ikke vil opføre sig ordentligt, og hvis de alligevel ikke vil os og vores samfund, hvad vil de så her?????

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 25-01-10 20:35

Desværre, efterhånden en almindelig muslimsk reaktion, hvis der er noget der ikke passer dem, så mobiliserer vi brødrene i mellemøsten, med de trusler om vold der ligger i det.
Hvis vesten ikke passer på, ender det med, at de vestlige demokratier regeres fra mellemøsten. Gud forbyde det.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 20:37

De vil have lov til at skabe sig som de mørkemænd de er , men med den velfærd vores system giver mulighed for. Den status de kunstigt oppebærer her i landet, vil de aldrig komme i nærheden af i deres hjemland, hvor udviklingen er nået til det trin vi befandt os på i 1432. De vil først være på højde med vores tidsregning (udvikling) i år 20.874 så glem alt om integration.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 10 point
Dato : 25-01-10 21:04

Enten vi vil indrømme det eller ej,er den vestlige verden allerede ude i en overlevelses kamp,mod islam.Og vi er desværre på retræten.Dag for dag,står de stærkere og stærkere. Mest på grund af vores eftergivenhed og naivitet.De er jo ikke nogle dummenikker.Alt hvad de foretar sig,er nøje planlagt.Det er bare ufatteligt,at vores kloge hoveder???/politikere,ikke kan gennemskue dette.

Tror i virkelig det er tilfældig at Hamid el Mousti,samt slige personer,er "plantet" her i DK,for at opføre moskeer,plus andre "småsysler".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 21:08

Uhyggeligt men sandt

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 25-01-10 21:36

Citat
De er jo ikke nogle dummenikker.Alt hvad de foretar sig,er nøje planlagt.Det er bare ufatteligt,at vores kloge hoveder???/politikere,ikke kan gennemskue dette.

Nej, de fleste kan eller vil ikke, men et enklt parti med Pia K., Langballe m.m. kan godt, men se som de bliver holdt for had af mange i den almindelige befolkning, selv om det er det eneste parti der virkeligt varetager den almindelige danskers interesser, og deres overlevelse på længere sigt.
Citat
Tror i virkelig det er tilfældig at Hamid el Mousti,samt slige personer,er "plantet" her i DK,for at opføre moskeer,plus andre "småsysler".

Netop - de er et led i en langsigtet planlægning som en dag bliver vores eller vores kulturs undergang, med god støtte fra en Vestager, Nyrup rasmussen m.f., mens en Villy Søvndahl, Løkke osv. sidder og brummer i baggrunden, men ikke gør en skid ved det.
Kun DF gør noget, og hvis de ikke havde gjort det, så var vi allerede oversvømmet af div. fremmede folkeslag der så bare havde sat på landet og forbudt os andre at være her.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-01-10 21:37

Mosebaek - jeg er totalt enig med dig - hvorfor er det "kun" DK's politikere, der ikke kan se det problem, som alle andre danskere her i landet har talt om i henved "100 år"???

Jeg ved ikke, hvilken en legemsdel, de tænker med - det er ihvertfald ikke den, hvor hjernen sidder!

Der skal meget mere "bevis" til for at blive dansk statsborger - og det skal altid kunne bevises på anfordring!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-10 22:04

Det er jo heller ikke noget Pia K har "opfundet" hvad var det lige Glistrup sagde

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 25-01-10 22:44

Citat
I 2000 blev Glistrup i byretten idømt 20 dages betinget hæfte for racistiske udtalelser under og ugen efter Fremskridtspartiets landsmøde i 1999, bl.a. følgende udtalelse til TV2 Nyhederne: »Jeg skal redde Danmark. Muhamedanerne venter på, at de bliver stærke nok, så de kan slå os ihjel.«

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-10 22:49

Jeg er bange for, at han får ret

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 22:53

Jøsses Hanne. Det må jeg nok sige. Synes du viser nye (sympatiske) sider af dig selv

Ja gu havde den gamle original da ret. Og nu kan vi takke det skvulpende badekar Birthe Weis og Mimi Jacobsen m.fl for tilstanden i DK. De skulle sættes for en rigsret og sigtes for landsforrædderi.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-10 22:56

Citat
Og nu kan vi takke det skvulpende badekar Birthe Weis og Mimi Jacobsen m.fl for tilstanden i DK. De skulle sættes for en rigsret og sigtes for landsforrædderi

Kors i hytten, hvor får du travlt i morgen.. måske du skulle ringe til politiet og bestille en tid inden du kommer

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 23:00

De skal bare bures inde hele banden. Tilbyder gerne at hente dem personligt LOOOL

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-10 23:04

Jamen politiet har jo også så travlt, så det kan da være de bliver glade for tilbuddet

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 23:20

Ja og jeg har jo stadig mit erhvervskort LOOL

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 25-01-10 23:38

Nordsted1
Citat
Jeg er bange for, at han får ret

Kloge piger er bestemt ikke det værste jeg ved, du er en

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 25-01-10 23:44

Citat
Og nu kan vi takke det skvulpende badekar Birthe Weis og Mimi Jacobsen m.fl for tilstanden i DK. De skulle sættes for en rigsret og sigtes for landsforrædderi.

Ja, og det sammen med en stueren Nyrup Rasmussen, Marianne Jeltved, Vestager o.m.a.
Føj for satan, og som jeg har skrevet i dette forum før, så vil de ikke engang sælge os og vores land billigt, nej de vil forære det væk, og det uden at spørge os andre.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 25-01-10 23:50

Hanne!!
Citat
Jeg ved ikke, hvilken en legemsdel, de tænker med - det er ihvertfald ikke den, hvor hjernen sidder!

Der skal meget mere "bevis" til for at blive dansk statsborger - og det skal altid kunne bevises på anfordring!

Du er blevet en rigtig skatter at høre på.
Alt tidligere sagt er tilgivet og glemt.
Du er steget 100 gradspoint i mine øjne

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-01-10 03:27

Jeg kan ikke forstå, at det skulle være så svært at forstå, at vidt forskellige kulturer, religioner, sprog, geografi osv ikke bare lige kan leve sammen. Det er historisk dokumenteret, at det altid giver voldsomme sammenstød. Vi kan sagtens besøge hinanden og holde ferie hos hinanden osv. men ikke leve sammen i dagligdagen, fordi vi ser så forskelligt på så mange dybt traditionsbundne og afgørende ting. Jeg ved godt at vi har importeret både polakker og hollændere i fordums tid, men den tid er forbi, og i øvrigt har denne importerede arbejdskraft til fulde opfyldt Danmarks behov for datidens mangel på en hånd og er smeltet sammen med de indfødte danskere.

Den type stupide Weisskællinger og andre lige så dårligt begavede politikeridioter tror, at man fordi man på en ferie hygger sig i Tyrkiet, Marokko, Tunesien eller endnu mere eksotiske lande, nyder deres mad, deres musik deres bazarer, eller hvad ved jeg, også kan leve side om side i dagligdagen. NEJ man kan IKKE.

Den slags båtnakker skulle forbydes adgang til vores lovgivende forsamling og i øvrigt ikke have noget at skulle have sagt andre steder. Det er helt urimeligt og katastrofalt for vores land, at vi nu skal leve med disse komplet inkompetente og uduelige politikeres totalt fejlslagne og misforståede politik, som tillod indvandringen og den permanente opholds og arbejdstilladelse og ikke mindst statsborgerskab i Danmark. Jeg ville ønske, at man kunne landsforvise disse båtnakkede landsforrædere, som kalder sig politikere, til de lande som de har importeret katastroferne fra. Giv dem 30.000 kr. samt en onewayticket og så ud af kapellet med dem. Goodbajruth.......

Det var okay at importere arbejdskraft, da vi manglede sådan i Danmark, og vil også være det igen hvis situationen opstår, men hvad i hulens navn skulle de blive her for, da manglen på arbejdskraft ophørte. Disse gæstearbejdere, som de vitterligt blev kaldt, skulle blot i utvetydige vendinger - skåret ud i pap og bøjet i neonrør - have at vide, at deres opholds og arbejdstilladelse var for en begrænset periode og at de ikke under nogen omstændigheder ville kunne få dansk statsborgerskab. I den tid de arbejdede her, kunne de tjene en god skilling, som de kunne forsøde tilværelsen med i deres hjemland, når de vendte tilbage. I øvrigt ligger der implicit i begrebet GÆSTEARBEJDER, at man ikke har varigt ophold.

Nå nu kan jeg vel sove, efter der er luftet ud

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 26-01-10 09:32

Til Krummen
Helt enig, godt skrevet, lige efter mit hoved.
Lad os mødes i hinandens lande, se forskellene, men respektere hinandens måder at gøre tingene på.
At man absolut skal leve sammen giver kun problemer; se bare i Bosnien, Kosovo m.m. Had og krig over det hele.
Det er ligesom at vores egne historieløse og åbenbart læsebesværede politikere som Weis, Vestager og Jeltved absolut synes, at sådan skal vi også prøve at leve.
føj for f..... for nogle klokkesnothoveder.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-01-10 19:49

Jeg giver dig ret KRUMME, der er alligevel krummer i dig!
Han burde spærres inde, til han kunne sendes med fly til muslimistan og smides ud uden falskærm.
Han er jo en af de mange muslimer der lever på nas her i danmark, og alligevel er han utilfreds.
Han har en holdning som gør, at han aldrig ville kunne integreres her i landet, og hvad skal vi så med ham???

Giv ham fem kolde tær i den muslimska bagperron! UD!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-01-10 20:14

Tak severino. Jaaa lidt krummer er der da tilbage lool. Hvis idioten havde skrevet noget konstruktivt, så okay, men tåben har udelukkende gjort dette, for at piske en lille personlig muhammedkrise op og på den måde flashe sig selv. Hvor er han dybt usympatisk og han kan tage den anden oginok med baskerhuen i hånden. De er lige uønskede i Danmark og vil os det kun ondt.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 26-01-10 20:25

Citat
Giv ham fem kolde tær i den muslimska bagperron! UD!

Netop ja, eller giv ham en god dansk 10'er, nemlig:
10 kolde tæer i røven så han flyver mindst 10 x 10 km. uden for landets grænser, og så skal der gå mindst 10 x 10 x 10 år inden han kan komme ind igen, og det gælder også på besøg.
Føj for satan for en uduelig idiot.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 29-01-10 16:40

Brev (mail) til Hamid el Mousti

Citat
Fra wikipedia:
En jurist er en person der arbejder med jura. "Jurist" er ikke beskyttet titel, men anvendes i praksis oftest om en person, der har bestået juridiskkandidateksamen og dermed opnået kandidatgraden ijura (cand.jur. (candidata/candidatus juris), LL.M. (Master of Law)).

Det lyder flot at kalde sig jurist, når man har skimmet en politivedtægt Men det er jo din sædvanlige retorik med fordrejninger og forvanskninger grænsende til løgn. Ikke ualmindeligt i den arabiske/islamiske verden

Nej jeg er IKKE racist, som ligeledes er et af dine yndlingsudtryk, når du klynkende synes du er forfulgt, hvad du altid giver udtryk for at føle, når du ikke lige kan få det som du vil have det.Men jeg bryder mig ikke om nogen, som fordrejer kendsgerninger, forvansker virkeligheden og fortier sandheden for egen vindings skyld.

Tillykke forresten, med dit forsøg på at starte din egen lille hamid-muhammedkrise. Flot gået og virkelig til gavn for Danmark. At se og høre dig i TV vedr. dit latterlige forsøg på at bringe Danmark i miskredit, var så pinligt, at jeg i flere dage derefter kunne bruge 4 numre mindre i sko, så meget krøllede tæerne.

Jøsses hvor er du dog latterlig at høre på, og så fyldt med fordrejninger, at det grænser til lodret løgn. Jeg tænker på, om du i virkeligheden er svagt begavet?? Jeg har meget stor forståelse for at du er blevet drønet ud af socialdemokratiet og undrer mig mere over, at det ikke er sket for 24½ år siden. Men partiet er måske lovlig undskyldt, da dette parti med uendelig få undtagelser (og du er IKKE en af dem) er alm. kendt for ikke at indeholde de skarpeste knive i skuffen. Hvad skal vi danskere dog med en klynkende, opblæst, selvoptaget sandhedsbekæmper eller virkelighedsfordrejer om du vil?

Undskyld jeg spørger...hvorfor i himlens navn forlod du Marokko?? Hvorfor i himlens navn fiser du ikke hjem til Marokko, når du er så dybt utilfreds med Danmark?

Afslutningsvis vil jeg spørge dig, om du har overvejet at tage et kursus i "Dansk for begyndere - modul 1."? Jeg er ikke i tvivl om, at du selv, efter utallige år i Danmark, mener at mestre det danske sprog på Rifbjerg niveau...men lad mig fortælle dig, at man efter dine 25 år i Danmark, stadigvæk dårligt kan forstå meningen med det du siger (måske fordi der ikke er nogen). Nu gør det ikke så meget, for jeg kan ikke forestille mig, at en klynker og navletriller som du, har noget at sige, som har den mindste betydning eller interesse.

Så jeg vil ønske dig god rejse hjem til Marokko og imødeser en anmeldelse for racisme, ærekrænkelse, bagvaskelse og en hamidelmousti-fatwa.
Prøv at vende dig om mousti...din røv griner af dig.LOOOOOOOOOOOOOOL

Med dyb foragt og væmmelse
"Krummen"

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 29-01-10 16:48

hamid@mousti.dk Hvis andre har noget de vil fortælle "geniet"

På den anden side skal man nok begrænse kommunikationen, for han tror bare han er skide betydningsfuld, når han får mange mails ahhh de arabere..de er sgu specielle

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 29-01-10 20:57

Efter lidt research viser der sig et symptomatisk og forventet billede af idioten. Han fik orlov midt i 90’erne fra sit job som AF konsulent, fordi han angiveligt skulle læse jura ved Københavns universitet. Det blev han aldrig færdig med - selvom han altid har kaldt sig jurist. BAHHH
Han påstår osse, at han er uddannet flymeteorolog fra Marokko. Gu ved om de har andet end flyvesand. Utroligt han aldrig er blevet til mere LOOL

Under orloven søgte han en opslået AF-stilling som Etnisk Konsulent. Han startede med at fortælle, at vi alle sammen nedstammede fra de marokkanske sørøvere, som i 600-tallet for verden rundt og bollede alle kvinder tykke. HURRA!!! Da så en anden blev ansat i den opslåede stilling, anmeldte han hele ansættelsesudvalget for racisme. Historien endte med, at han fik en tjenstlig advarsel.

Under hans tid i Københavns Borgerrepræsentaion blev Hamids tjeneste-fax som folkevalgte havde adgang til inddraget på grund af misbrug (for mange fax'er til Marokko). Polisen troppede op på Kbh’s rådhus sammen med hendes majestæts Kongens foged for at tale med fjolset, som ikke var mødt i Fogedretten grundet ubetalte fax-regninger.

Han har været i DK i mindst 25 år - og hans danske talesprog bliver dårligere og dårligere. Sønnen er i it-branchen og stod for 5-6 år siden frem i TV og ville klynkeudvandre fra DK grundet racisme, men han er kommet flæbende tilbage i al stilhed LOOOL.

Og nu denne sms-sag for at skade landet og genere danskerne samt ikke mindst at profilere sit eget latterlige ego. I sandhed en værdifuld kernefamilie, som vi nærer ved vores bryst. Jeg går lige ud og brækker mig

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 31-01-10 21:00

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 31-01-10 21:42

Krummen
Citat
I sandhed en værdifuld kernefamilie, som vi nærer ved vores bryst. Jeg går lige ud og brækker mig

Du har HELT ret; gør lige plads ved spanden, så jeg også kan brække mig.
Citat
Netop ja, eller giv ham en god dansk 10'er, nemlig:
10 kolde tæer i røven så han flyver mindst 10 x 10 km. uden for landets grænser, og så skal der gå mindst 10 x 10 x 10 år inden han kan komme ind igen, og det gælder også på besøg.
Føj for satan for en uduelig idiot.

Den fastholder jeg, og stiller mig gerne til rådighed med skistøvler, morgenstjerne og en saks til at klippe hans pas i stykker med.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 31-01-10 21:46

Jeg giver gerne 1000 kr. til Tahiti, hvis man bringer mig hans hoved i en plastskål!

Et sølvfad ville være at fråse med tingene. Topperware må være godt nok!

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 31-01-10 22:24

Citat
Et sølvfad ville være at fråse med tingene. Topperware må være godt nok!

Fint severino, vi er enige.
Han skulle have røvhullet krænget helt op over hovedet.
Så kan det være han kan lugte hvad han selv lugter af.
Sådan en abekat

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 31-01-10 23:02

hehehe I er nogle værre nogle, men kors hvor har I ret.

Religion er noget lort. Jeg er Gud ske lov ateist

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-02-10 00:03

Jeg ville nu give dem til Haiti, severino

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 01-02-10 01:20

Citat
Religion er noget lort. Jeg er Gud ske lov ateist

Jeg er noget helt andet, men det er i hvert fald IKKE muhammedaner-elsker.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-02-10 17:29

Selvtak Krummen.
Siden mit indlæg,har vi igen haft en grufuld oplevelse,med en repræsentant for dette udskud.En fuldstændig sagesløs kvinde,bliver brutalt slagtet på offentlig vej i Holstebro.Den eneste fejl hun har gjort er at anvise bastarden et arbejde som han skulle passe.Han har selvfølgeligt planlagt at rende rundt her i Danmark og spille playboy,med store armbevægelse,for danske ydelser.Så det var ikke lige passende,selv at skulle yde noget.Det er lige et år siden,en kvinde blev slagtet i Thisted,på samme vis.Også på en offentlig park-plads.Hvornår mon vi strammer op,overfor disse halvaber???

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 01-02-10 19:06

Citat
Hvornår mon vi strammer op,overfor disse halvaber???

Undskyld, men i mit sprog er det HELABER!!!
Asbjørn2

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-02-10 19:17

Jeg skrev med vilje,halvaber.For jeg synes næsten det er synd for aberne at blive sammenlignet med dette krapyl.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 01-02-10 19:53

Citat
Jeg skrev med vilje,halvaber.For jeg synes næsten det er synd for aberne at blive sammenlignet med dette krapyl.

Det kan der da være noget om --- ja, men så er vi da enige.
Helt enige!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-02-10 20:57

Ja, jeg vil ski da hellere være en chimpanse end en muhamedaner!

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 01-02-10 23:13

Citat
Ja, jeg vil ski da hellere være en chimpanse end en muhamedaner!

Ja - netop.
Chimpansen kan man da respektere for det den er.