/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kom med Svaret!
Fra : chrelle
Vist : 604 gange
500 point
Dato : 27-04-03 11:52

500 point til den der kan komme med det bedste Svar!
I må selv finde ud af hvad spørgsmålet er.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 11:57

øh... går det her med at give sine point væk ikke lidt agurk? Jeg åbner spørgsmål i den tro, at jeg faktisk kan hjælpe folk..men jeg skal da gøre et forsøg:

Den er blå.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 27-04-03 11:57

Hvem kommer med det dummeste sprøgsmål????

Svar: Chrelle!

Moltov

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 12:02

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad det her går på ud på. Er det et eller andet håb fra Chrelles side om at afsløre pointryttere eller hwa! For så vil jeg da lige oplyse, at jeg også besvarer spørgsmål der slet ikke giver points!
Jeg synes det er sjovt at være her, jeg bruger det som træning til at blive god til at hoppe rundt på nettet. Og nogle gange bliver folk mægtig glade over de svar, man giver dem. Det er jeg så ikke sikker på, er tilfældet her..men måske, Chrelle vil uddybe hvad det går ud på. jeopardy er sjovest i fjernsynet...
Christina

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 27-04-03 12:04

Hvis du vil ha svar på noget kan man altid bruge www.kandu.dk
Det må da være et godt svar.?

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 27-04-03 12:15

jeg vil nu give skingur ret, svaret må absolut være BLÅ hehe

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-04-03 12:19

Du skal bruge rå linolie, husk at slibe først

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 27-04-03 12:23

Hvorfor har man ikke en side hvor man kan bytte opskrifter inden for mad, strikning og hækling.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 12:29

øh fjordglimt..det er der da også! Klik på interesser og du finder både mad og håndarbejde!!!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-04-03 12:36

leger vi lidt jeopardy her eller hvad..?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 12:37

Det bedste svar må være:

Vær glad

Hvad mon det her går ud på din lille

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 27-04-03 12:38

Det bedste svar ville selvfølgelig være, at en lille uskyldig ung pige som mig får de 500 point, fordi jeg er så sød *LOL*
Hvad er pointen her ??

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-04-03 12:40

værsgo ---> her er "SVARET"

Accepteret svar
Fra : kummel

Modtaget 510 point
Dato : 27-04-03 12:58

Svaret er og må være 42!!!!!!!

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 27-04-03 12:59

Hej det bedste svar er selvfælgelig at vi er glade alle sammrn istedet for at mundhugges indbyrdes så vi kan det godt og sjov her på kandus sider det er bedre at vi kommer hianden ved end slet ikke.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 13:06

Kummel
længe siden jeg har mødt nogle, der har læst den....

Kommentar
Fra : permoller

Dato : 27-04-03 13:14

Farven er gul !

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 13:16

Mel: Spørge-Jørgen

Nu vil jeg fortælle jer om chrelle!
Chrelle er en lille kandu-star
og han ønsker, at vi skal fortælle,
hvad vi synes er det bedste svar.
Hvilken rolle kan så svaret spille!
Jo, når han har fået det, ved han
hvilket spørgsmål, det er værd at stille
- men det overgår vist min forstand.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 13:17

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 27-04-03 13:27

Har alle ikke læst den?? :)
Hvis de ikke har så burde de... :)

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 13:30

Hej til jer alle også chrelle

Det virker lidt fjoget, men jeg har også meget svært ved at styre min nysgerrighed. Min bagdel er hel sort af nysgerrighed for jeg VIL se hvad det ender med.

Hilsen fra

Søren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 13:31

Her er det.
Det bedste svar, er det svar som er bedre end det næst bedste.

Farven kan ikke være blå eller gul - men den kan være grøn. #-X,
og rød må nok siges at være lidt langt ude.
Det kan heller ikke være 42 for hvis det hele lægges sammen bliver det 43.
Emesen.
PS. Hvis mit svar ikke er rigtigt, så må der være byttet om på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 13:40

Spørgsmål:
Hvad kan man få kandu-folk til for 500 point.
Svar: ALT
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 13:44

ja..og det er vel dybest set dette, det her går ud på!!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 13:47

ALT - så længe det ikke ligefrem koster penge.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 13:47

Til alle

Mon det ender her?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 13:48

Til ibasa: Nej!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 27-04-03 13:50

Hej Christian

Spørgsmålet må være:
Har Chrelle givet et godt svar angående guldfisk i en bowle?

Svaret: Ja, det har han. Se nedenfor

[citat)
Den første fejl du har gjort er at du har dine fisk i en bowle. Faconen gør at forholdet mellem overflade og volumen er for lille. Det kan være en medvirkende årsag til at vandet bliver misfarvet af alger.
En anden typisk begynder fejl er overfodring. Fodring 2 gange om dagen er et godt udgangs punkt. Men "hvad er kan være mellem 2 fingre" er et vidt begreb. En bedre måde at checke om mængde er rigtig er at se hvor hurtigt fiskene får spist alt maden. Fiskene skal kunne nå at spise fodret helt op i løbet af 4-8 min. Hvis fiskene får formeget mad kan de blive syge og mad de ikke har fået spist medvirker også til algevækst.

Mht vandskift siger tommelfinger regelen for akvarier, med de rette proportioner, skift 1/4 - 1/3 af vandet en gang om måneden. Det plejer at passe meget godt. Med en bowle og uden filter skal det nok gøres noget oftere. Jeg vil foreslå ca 1/3 af vandet hver 14. dag. Og HUSK at det rene vand du hælder i skal have samme temperatur som det gamle vand der er i bowlen. Hvis det er for koldt kan fiskene få et chock og i værste fald dø af det.

Håber det hjælper
Christian
(/code)

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 13:52

Det har du nok ret i Rellom, men hva´så ? Hvormange er vi samlet om det her projekt ?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 13:53

maaaange

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 13:57

Alt bliver X2 (X i anden).....det siger min lærer selv...

ellers må det være at brøndby vinder the dubble, og at sommeren bliver meget solrig, og dejlig varm

ZeroXP

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 13:58

Hvad er der nu galt med lidt fis og ballade?
Det kan man da aldrig få nok af.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 13:59

eller også er svaret at der ikke er noget given svar på dette spørgsmål!!!

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 14:00

Vi sidder her maaaaaange voksne mennesker og glo, mens der hober sig væsentlige spørsmål op i DE SIDSTE 25, spørgemål der er væsentlige for liv og død

Søren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 14:01

Nu ligner det spam på min indbakke.
Emesen.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 27-04-03 14:02

chrelle>>> dette er for dumt på en regnfuld forårsdag. Hvorfor gemte du ikke dine points til brug ved et virkeligt problem, istedet for at kaste dem bort her (som at kaste guldmønter til svin)
Tag dog "KANDU" alvorligt

hilsen
HC

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 14:03

svaret kunne også være at Chrelle sidder og slår sig på lårene af grin, over vores indlæg!!!

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 14:04

Nu har jeg ikke tid mere så kan i hygge jer allesammen og fortsat god dag

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 14:04

Hopper af her.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 27-04-03 14:04

Forklaring: "som at kaste guldmønter til svin" = meningsløst
Der menes ikke kandu's brugere!! (kunne først bagefter se at det kunne misforståes)
HC

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 14:04

Næh..jeg tror han er gået i gang med at lave noget fornuftigt og dermed desværre er klogere end os..

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 14:05

slap off catboy, har han måske 3000 ledige points, kan man jo godt smide 500 væk til lidt sjov og spas.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 14:06

Jeg har lagt en tråd ud i smalltalk hvis nogle er interesserede!!!

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 27-04-03 14:13

Hej catbody

Regner det??

Desværre ikke her , den s.... sol skinner stærkt, kunne ellers nemlig godt bruge lidt gråvejr i dag, da det blev lidt for sent,med for mange French Cofee i går

Så er det mere hyggeligt under dynerne hvis det regner

Fortsat god jagt, på det hemmelige spgsm, spændende, spændende

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 27-04-03 14:17

det er da helt vildt sjovt at se på folks indlæg og jeg synes da ikke 500 points for en ordentlig grinetur er for at give.. :)
Al kredit chrelle for at give mig noget at more mig over..

Og Emesen: det kan aldrig blive 43 for delfinerne er flygtet og jorden er i vejen

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 27-04-03 14:21

Hej bantam
Ja, det regner rigtig dejligt, stille og roligt og har gjort det næsten uafbrudt lige siden lørdag formiddag - dejligt
Haven trænger til det, så urtehaven kan komme igang og alt det andet der også kommer op, særlig ukrudt så det skal nok snart trækkes op med håndkraft (hvorfor ved jeg i grunden ikke, da det kommer op af sig selv )

Ha' en fortsat god søndag - stille og rolig uden alt for megen panik

Hilsen
HC

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 27-04-03 14:50

Begge ben er lige lange, især det højre!!!!

huiiii se en kakaofugl----------------------------->

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 14:53

ej, for det længere er kortere end det længste, som er mindre end det største

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 14:56

sikke noget vås. Forskellen er ens uanset længden og størrelsen, med mindre der er forskel..og det er der jo ikke, når forskellen er ens.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-04-03 15:02

Hold da op. Væk i et par timer, og 39 nye mails i indbakken......
blå+gul+grøn_rød= helt ordinær kedelig brun.
Tror selv emesen har fat i noget af det rigtige.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 16:04

så skal det være Lada-lortebrun

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 16:06

Skal vi se om vi kan sætte rekord i flest indlæg til et spørgsmål? hvor bliver spørgeren glad, når han åbner sin mail!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 16:07

jeg synes selv det er så sjovt at jeg lige skriver et indlæg mere...he he!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 16:07

jeg synes selv det er så sjovt at jeg lige skriver et indlæg mere...he he!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 16:16

eller 2

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-04-03 16:22

Det må være et ordsporg:

Tavshed er guld - sølv er tale

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 16:27

Hej alle indlæggere
Har lige taget en eftermiddags lur

Hvorlangt er vi nået ?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 16:29

Forresten har det regnet her i Roskilde og det er stadigt tungt vejr

Søren

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 16:30

Find svaret her: http://www.mimers.dk/

MVH Bente

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 16:30

osse her..og jegt har røget laks i køleskaber men gider ikke gå til købmanden og købe friskt franskbrød...

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 27-04-03 16:31

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 27-04-03 16:32

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 16:33

amager ligger næsten tør, men det har da småregnet, men man kunne næsten ikke nå at blive våd af det.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 16:34

hmm...mon ks9000 fortæller os, at dette er en åndssvag tråd?

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 16:34

jeg har en masse fraskbrød, men kan ikke lide laks....!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 16:35

tror sq at jeg har tabt tråden

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 16:36

den røde tråd....

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 16:42

Hvor kommer tråden fra

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 16:44

hvilken tråd?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 16:45

Det var sat..., nu skinner solen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-04-03 16:47

"Her er svaret"

Det er da rigtig at hastigheden på motorveje er 110 Km/t
Men kører du kun med 70 Km/t når du er på motorvejen
Så har du 40 i overskud
Som du så må benytte,når du køre igennem en by
Altså hvor der højest må køres 50
Har du den fordel,at du må køre 90Km/t
Uden at få en bøde
Mvh Brian

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 16:50

lol

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-04-03 16:52

Tillæg
Og til dit andet spørgsmål
Hvordan undgår man at sovsen bliver tyk
Er svaret
Kom en P-pille i
Brian

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 17:00

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 17:01

*LOL*

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 17:06

Jeg er vild med denne tråd..sjældent man ser så velformulerede, filosofiske og gennemtænkte tanker..og så endda på en søndag. jeg er dybt imponeret, - mit intellektuelle niveau kæmper for at følge med!!!!
I øvrigt sidder jeg med svaret, har bare ikke nænnet at fyre det af. Tror også jeg venter lidt med det, for ligesom at holde spændingen ved lige.

men jeg kan give et hint:

Måske er det en mulighed, men det afhænger af følgende:

He he.

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 17:09

sig det! sig det!

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 17:10

Hej skingur

Hvis du har gådens løsning så er du hjemfalden til tugt- rasp og forbedringshuset)-)

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 17:11

Damm. Symbolet gik tabt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 17:14

nææ nej lille bente, du kan ikke presse mig til at komme med det allerede!!!!

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 17:16

Status over sagen er nu følgende.

Spørgsmål klokken 11,52 - ca. 80 indlæg

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 17:16

øv! øv! og tre gange øv!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 17:18

Ok - jeg kender da også svaret.
Men I andre skal da også ha' en chance, ellers bliver det for nemt.
Emesen.

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 17:18

og det tager en h....... tid at åbne eller opdatere siden!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 17:18

ja, tålmodighed er en dyd...

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 17:19

Skingur

Du får alle mine ledige point hvis du siger det NU. På ære

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 17:19

ja, tålmodighed er en dyd...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 17:20

neej, jeg kan ikke bestikkes!

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 17:21

åh for en enkelt gang. Det forbliver mellem os.

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 27-04-03 17:22

jeg vil bare sige tak til alle for at have gjort denne regnfulde søndag meget underholdende....

Hvis en fisk er blå og den kan flyve bliver den så usynlig?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 17:29

Emesen det der med mine point kan også godt gælde dig

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-04-03 17:29

jeg har svaret...med garanti...tør i væde??
DK banker selvfølgelig russerne i ishokey iaften...det ER da indlysende

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-04-03 17:30

jeg har svaret...med garanti...tør i væde??
DK banker selvfølgelig russerne i ishokey iaften...det ER da indlysende

PS: >kummel, det kommer an på, om det er overskyet....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 17:30

Ja for sådan en har jeg set nede ved Tenerife.
Den kom drønende op af vandet fløj et stykke, og pist var den væk. (usynlig)
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 17:31

nej!

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-04-03 17:32

Nå jaja, første indlæg sagde, at siden ikke kunne vises eller opdateres (-:

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 17:32

I øvrigt har CSC cykelholdet lige vundet Liege - Bastonie - Liege ( hvis det ellers stave sådan)

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 17:33

laurenzio er du et orakel? Kan du så ikke lige fortælle hvordan det går med Brøndby i aften. Så vil jeg ringe resultatet til min søn som sidder på stadion lige nu.

MVH Bente

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 17:35

Svaret på spørgsmålet er både meget hemmeligt og meget, meget vanskeligt. Måske vil jeg sletikke dele det med jer alligevel... I kunne blive så overvældede at I kom noget til, og det ved jeg ikke om jeg tør have på samvittigheden. men det drejer sig om noget, der starter med "v".

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 17:38

ibasa - jeg er også fuldstændig ubestikkelig. V-)
Emesen.
PS: (hvor mange point taler vi om)

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 17:43

så er vi oppe på 100 indlæg hvad er rekorden?

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-04-03 17:46

Tja jeg er sikker på det være det her:

http://www.findsvar.dk

eller måske:

http://startfirma.dk/

http://www.eksperten.dk

http://www.itsvar.dk

http://www.siffan.dk/

http://www.rage3d.com/board/

http://www.tweakup.dk/

http://www.tweak.dk/wbboard/main.php

http://www.webcafe.dk/

http://www.svein.dk/

http://www.usenet.dk/

http://www.ebruger.dk/

http://www.get-ready.dk/

http://www.komputer.dk/

http://www.semikolon.dk/

http://www.chatworld.dk/

http://www.sysopt.com/index.html

http://www.hardwareonline.dk/forside.asp

https://www.techrepublic.com/index.jhtml?_requestid=69446

men

http://www.kandu.dk bruger jeg dagligt og er svaret ikke at finde her og blandt ovenstående så findes det ikke!

Jeg ser frem til at I supplerer listen - det kunne jo være jeg har glemt nogle gode

Og så må jeg også lige huske nogle af mine startside:

http://www.tele2internet.dk/

http://www.sol.dk/

http://www.gmx.net/

http://tdc.dk/

http://www.indexsiden.dk/

http://www.infopaq.dk/

http://www.mostrup.dk/

http://www.msn.dk/Default.asp?Ath=f

http://www.ni.dk/

http://www.peak.dk/

http://www.side2.dk/

http://www.webbyen.dk/Forside.asp?Side=1

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 17:47

tror ikke det er nok endnu...fryder mig virkelig over Chrelles propfyldte mailbox!

Kommentar
Fra : az11

Dato : 27-04-03 17:47

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx+x

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-04-03 17:49

Og for øvrigt så har Silkeborg lige banket Farum med 5-1

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-04-03 17:50

bente64> neejjj, et orakel ville jeg nok ikke kalde migeselv - bare en god mavefølelse efter kampen igår....den var sgu da lidt af en overraskelse, derfor fortsætter vi i samme bane

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 17:50

hold da op...az11 nærmer sig sagens kerne...tænk engang!

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 17:54

Ja kom bare an i vodka stinkende russere vi fejer Jer af banen.... Håber vi...... Lad os heppe på Danmark..

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 17:56

jeg har lige spist 3 enorme laksemadder... bøvs...

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 18:02

det lyder lækkert skingur, velbekomme

MVH Bente

Kommentar
Fra : az11

Dato : 27-04-03 18:03

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy UPS faldt i søvn over tastaturet z z z z z z

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 18:04

Jeg har forresten også været i fiskeafdelingen, men jeg nøjedes med et par stykker med nyrøget makrel og purløg... mums.

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 18:10

az11 du er genial.
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Kommentar
Fra : az11

Dato : 27-04-03 18:20

bente64 Tak for de rosende ord.
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000+0

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 27-04-03 18:34

Til skingur, som skriver således:
....mon ks9000 fortæller os, at dette er en åndssvag tråd?

Hertil svarer jeg:
JA - det lige præcis sådan noget der gør Kandu useriøs - så useriøs at man må græmmes.

//Knud

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 18:42

hmmm

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 18:47

Årrh hold da op ks9000 så er det vel heller ikke værre. Der er da stadig mange seriøse spørgsmål og svar her på kandu, så hvis du ikke kan se det morsomme i det her så lad da være med at deltage yderligere.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 19:20

Emesen

Jeg var faldet i søvn men de drejer sig at bestikke dig mit totale point tal 140. Gu´ved hvor jeg har fået dem fra ?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 19:32

Findes en Quinde / mand som ved alt ?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 19:40

Emesen er det dig der ved alt ? :oII

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 19:59

Det jeg ikke ved, sytes jeg ikke er vær at vide - endnu!!!!!!!!
Hilsen Eyvind.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 20:05

ok emesen

Er dte muligt at konvertere superpoint til ledige point. Hvis ja kan du få flere point i bestikkelse end de 140 jeg har i øjeblikket

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 20:10

kan i hygge jer for nu kommer der en udsendelse om en kongelig familie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 20:14

Super-point til ledige det kan man ikke.
I øvrigt er jeg ubestikkelig til 140 point.
Og for resten var det lidt pral - jeg kender ikke svaret.
Emesen.

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 27-04-03 20:25

Gad vide om Chrelle nogensinde skriver noget til dette indlæg igen??

Det kan være vi har skræmt ham væk....

:)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-03 20:34

Hvis har været "smart" og hakket >ja tak, send .......< fra - får han ingen mail's
Emesen.
PS jeg hakker også fra nu.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 20:51

Nå..jeg har lige sovet foran brændeovnen og er klar igen!!!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-04-03 22:16

det må jeg sige denne tråd er populær...!

er lige kommet hjem og min mailbox = 130 nye meddelser hvor over hundrede af dem var fra denne...

Solgaard

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 22:54

ja utroligt hvor meget der kan siges om så lidt ikk'

Mvh Bente

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-04-03 23:08

Har lige set en dødsyg film på fjerneren

Og bente64 du har vel nok ret, men det er jo dejligt lisbekræftende at kommunikerer med mennesker der manøvrer hjemmevant rundt i Livets sande univers og det indbyder til at fortsætte selv om det er borgerlig sengetid. Men,men dynerne står nu og råber og sengen er ved at springe op på ryggen, så godt nat alle de elitærer kanduer.

Hilsen og tak for idag

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 23:10

Godnat ibasa..jeg holder stand lidt endnu
Men sov godt (øv...skulle ikke have sovet "til middag" fra 18-20.30...)

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 23:10

I lige måde og godnat til alle

MVh Bente

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 11:33

Godmorgen og velkommen til en frisk omgang
JAGTEN PÅ DET HEMMELIGE SPØRGSMÅL!!!

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 28-04-03 11:49

Så lukker du den debat!!!! Det er sku ikke sjovt mere, at få flere 100 fu.... mails!!!!

Close it or ELSE!!!

Molotov

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 28-04-03 11:50

he he
tror du ikke den snart dør ud? Det ser jo ud som om Chrelle selv har mistet interessen...

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 28-04-03 11:58

sur sur sur, lille bi omkring
hvis han ikke får sin vilje
ligner han en krokodile
sur sur sur, lille bi omkring

ja undskyld men mit indre barn bankede lige på

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-04-03 12:02

moltov--> du skriver bare et undlæg til og fjerner fluebenet i " ja tak, send mig en mail......."

så for du ikke flere--> du behøver ik at skrive noget bare fjern fluebenet og tryk send indlæg..

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 28-04-03 12:04

Helt ærligt, der er kommet så mange indlæg, der må sgu da snart være en ende på det ???
Kunne du i det mindste ikke lukke debatten ???

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-04-03 12:27

Svaret må være:

chr. Elle. gård dækker alt og så er det slut fra min side

Husse hejsa

Søren

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 28-04-03 16:39

Det må jeg ellers nok sige. Det er en overvældende respons.
Over 140 svar.
Og der er da også nogen perler imellem, selvom der er overraskende meget surt brok.
laurenzio
kummel
rellom
og
emesen
ligger godt for pointene, men jeg lader den lige stå en dag mere før jeg tager beslutningen
og tildeler point.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-03 17:26

Hopper lige på igen - jeg må ha' svaret når Skingur kommer med det.
Hvis spørgsmålet er "svaret", så kendes det ikke før det er stillet,
og derfor ukendt.
Orange er en blanding af mange farver - så det kunne være den.
Emesen.

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 28-04-03 17:40

Hej Chrelle

du skal ikke tage dig af alle brokkehovederne, nogle mennesker skal bare brokke sig over alting.
personligt synes jeg det var en skide skæg tråd at følge med i :)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 18:15

hvorfor er jeg ikke med hva hva hva?

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 29-04-03 17:04

Nå, det ser ud til at den er gået død.
Tak, til alle der var med på spøgen.
Og op i røven til alle jer brokke hoveder.

Det var svært at vælge mellem de gode svar. Men pointene må gå til Kummel.
Det kan kun være 42. Det burde alle vide.
Og så har han fattet pointen.

Laurenzio's svar var sgu grineren selvom det var lidt nemt.

Og Rellom's lille digt var også rigtig godt men noget egentligt svar var det jo ikke.

Og så må vi jo heller ikke glemme Emesen's kreativitet, men der var altså ikke byttet om på spørgsmålet

ZeroXP skal også lige nævnes: Det var sgu ret sjovt det her. Oh han har fuldstændig ret, jeg havde 3500 point og tænkte at jeg ville have lidt sjov ud af det.

Til Skingur må jeg sige: Jeg blev sgu glad da jeg åbnede min mail, jeg havde virkelig ikke regnet med sådan en respons.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad der foregår i hovedt på az11. Det var sgu da en tumpet måde at reagere på.

Endnu en gang tak til at deltagere.
Hej så længe.

Godkendelse af svar
Fra : chrelle

Dato : 29-04-03 17:07

Godt svaret kummel.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-03 19:41

Hvis ingen kan huske svaret, så er det her.
Fra : kummel Dato : 27-04-03 12:58

"Svaret er og må være 42!!!!!!!"

Til lykke Kummel
Emesen.

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 29-04-03 19:46

he he tak for rosen Chrelle og Emesen.
Jeg takker ydmygt

Kommentar
Fra : mis1311

Dato : 04-11-03 14:37

Ej, for !#¤'?!... Svaret er da "ligegyldighed"...