/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
driver til hp psc 750 til windows 7
Fra : cordes76
Vist : 1293 gange
50 point
Dato : 25-01-10 11:34

Jeg har fulgt HP support side, hvordan jeg skal installere printeren. Det virker bare ikke. Kan nogen hjælpe med det?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-01-10 12:09

Du kan måske køre den i kompatibel tilstand.

I win 7
start > skriv i søgefeltet > Kompa > vælg den øverste og følg guiden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-01-10 12:09

Ring til HP i dag, det er bare ikke sikkert at de allerede har en driver klar til Win7. Måske kommer den først om ½ år, måske kommer den slet ikke. Spørg dem.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/contacthp?lc=da&dlc=da&cc=dk&product=57769&lang=da

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-01-10 12:27

Der er en driver til Windows 7:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?lc=da&dlc=da&cc=dk&product=57769
hvad har du med til den printer? Hvor gammel er den CD er der software til Vista?
Jeg vil foreslå at du fjerner printeren og afinstallerer softwaren, genstart computeren - tænd for printeren og sæt usb kablet til computeren, så starter guiden Der er fundet ny hardware og den følger du, der er sandsynligvis allerede en driver til printeren på din computer, hvis ikke så peg på den som du har hentet fra siden herover, det gør du når guiden spørger om du har CD og bladrer frem til driveren, hvis der er en Vista driver på din cd så læg den i drevet i stedet for, du bør ikke installere software eller drivere før du sætter printeren til, det virker bedst når du gør det undervejs i installationen