/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Agerlund læs dette
Fra : jkrjk2
Vist : 504 gange
1 point
Dato : 27-04-03 11:47

Hej!
Det er dejligt at du også forsøger at hjælpe.

MEN du sender et tip, og det er ikke et tip. Tips er mere noget i retning af: Links til steder på internettet, hvor du kan finde brede oplysninger, f.eks. om kirkebøger på nettet, eller folketællinger, som f.eks.
http://www.ddd.dda.dk

Hvis du ønsker at svare, skal du skrive i boksen under spørgsmålet.

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 27-04-03 11:52

Den metode jeg beskrev ovenfor er ikke den rigtige, når du skal svare på indlæg fra News-net.
I stedet skal du klikke på "skriv til nyhedsbruger" og så lægge din kommentar der.

Hilsen Jeannie

Accepteret svar
Fra : agerlund

Modtaget 11 point
Dato : 27-04-03 11:53

Hej Jeannie.

Tak for at du gør mig opmærksom på dette.
Som du nok kan se, er jeg nybegynder. Og har ikke rigtig fundet ud af hvor jeg skal skrive, når der ikke er nogen rubrik under.

Hilsen Grete

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 11:55

Hej Grethe
Et tip er noget man skriver, så alle har glæde af det. 5 brugere for lov at give det point alt efter hvor godt det er..det er de point, der kaldes superpoints. Det vil sige, at når tippet er færdigbedømt, får du en email hvor der står, at det nu er færdigbedømt og at du har fået x superpoints.
Jeg synes, du skal kigge ude til venstre, øverst, hvor der står "kom godt i gang". Her kan du læse alt om at svare på folks spøgsmål m.m.
Christina

Kommentar
Fra : agerlund

Dato : 27-04-03 12:02

Hej Jeannie og Christina.

Det vil jeg huske.
Tak for hjælpen.

Hilsen Grete

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 27-04-03 12:25

Hej Grethe!
Du finder nok ud af det
Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : SpeedClub

Dato : 27-04-03 17:03

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk