/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Se lige, hvad DF stod for tidligere!
Fra : KMH1990
Vist : 586 gange
21 point
Dato : 24-01-10 20:53

Kommentar
Fra : KMH1990

Dato : 24-01-10 21:01

Dansk Folkeparti vil:

1. sænke understøttelsen og lade arbejdsmarkedets parter selv betale den
2. afskaffe de kollektive overenskomster
3. afskaffe mindstelønnen
4. afskaffe ferieloven
5. sætte arbejdstiden fri
6. begrænse fædres adgang til barselsorlov
7. adskille a-kasser og fagforeninger
8. indskrænke strejkeretten
9. begrænse fædres adgang til barselsorlov
10. afskaffe alment boligbyggeri og nedsætte boligstøtten
11. styrke biltrafikken på den kollektive trafiks bekostning
12. afskaffe selskabsskatten og nedsætte skatten på arbejdsfri indkomster
13. indføre privathospitaler i stort omfang

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 24-01-10 21:16

Er det fra de to link, som ikke virker?
Og er det virkeligt sandt - Ikke bare provo udsagn?

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 24-01-10 21:25

Hvis det ikke er et "provo udsagn", så er DF da et rigtigt "Folkeparti" .

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-01-10 21:58

Fede link fra KMH1990 LOOL Nå men det passer jo meget godt til mit indtryk af intellektet bag nicket

Det er nok lige noget for tossezorto og majoren. De passer fint til trådejeren, og lige børn leger jo som bekendt bedst LOOL

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 24-01-10 23:08

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 24-01-10 23:12

Citat
Kommentar
Fra : KMH1990
Dato : 24-01-10 21:01 --------------------------------------------------------------------------------
Dansk Folkeparti vil:

1. 2 link der ikke virker; det forhøjer jo troværdigheden
2. Forslag 6 er vel kun for den førstefødte
fordi:
3. Så passer det med at forslag 9 kun er for den andenfødte

Alt i alt ikke så galt endda

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-01-10 23:13

Pjecerne er vist lavet af LO og ikke DF

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 25-01-10 00:10

Citat
6. begrænse fædres adgang til barselsorlov

9. begrænse fædres adgang til barselsorlov

Måske beregnet til flerkoneri

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 25-01-10 00:11

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 25-01-10 00:37

Citat
Måske beregnet til flerkoneri

Det havde jeg lige overset.
Du er en

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 25-01-10 00:48

Fra Krummen.
Citat
Det er nok lige noget for tossezorto og majoren. De passer fint til trådejeren, og lige børn leger jo som bekendt bedst LOOL
Hvad hulen har det med spørgsmålet at gøre .

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-01-10 00:59

Intet, men derfor er I to stadigvæk idioter

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 25-01-10 01:03

Spørger bare, fordi det er noget fuldstændig intetsigende pis at fyre af i en ellers dybt interessant udveksling af meninger om KMH1990´s mening om DF . Men det dumme svin til Krummen skal jo som vanligt i alle tråde, lige rakke ned på nogle Kandu-brugere. Men hvad fanden, lad dog barnet, så er hans dag reddet .

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 25-01-10 01:06

Og du er sataneme den største idiot på Kandu . Så jeg kan sagtens leve med at være en af de små .

Over and out.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 25-01-10 01:30

Til Krummen og Majoren!!!
Hold k... hvor er i skægge I lyder som et gammelt ægtepar.
Jeg er lige ved at dø af grin - bare jeg nu kan sove.

Jeg mener det s'gu

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 25-01-10 01:36

Asbjørn2.

Ja, sjovt er det da. Men på den anden side set, er det sq ret krænkende, at blive kaldt "idiot" af en person, som man ikke mener at have generet på nogen måde (før nu, altså ). Vedkommende har også, uvist af hvilken grund, bl-et mig. Fanme underligt .

Hilsen Mm .

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 25-01-10 05:08

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

* Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
* If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
* Click the Back button to try another link.

HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)

Technical Information (for support personnel)

* Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 404.
* Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Common Administrative Tasks, and About Custom Error Messages.

De to link kan jeg altså ikke få øje på

Krummen er som sædvanlig perfid og intetsigende, hvad angår selve emnet på det stillede spørgsmål.
Skal absolut finde en eller flere "ofre" i en tråd.

En sølle kujon, som blacklister de personen i sine egne tråde, som han evig og altid hentyder til.

Hvad angår selve spørgsmålet så er det vist overdrevet.

Kan vi ikke få nogle link som dokumentation, tak

MvH
Jørn

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 25-01-10 05:17

Hvordan går det forresten med din tråd om Kurt Westergaard, Krummen?

Har du ikke snart fået svar nok?

http://www.danskfolkeparti.dk/Forside.asp#again

Ja, man kan jo ikke spørge dig i tråden, når man er blacklistet, vel?

Og nu kommer der sikkert en svada om hvor dum og naragtig jeg er, fra Krummen.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 25-01-10 06:48

Jeg tror ikke en dyt på at de påstande er sande (Ikke dem alle, nogen måske)

Godt nok er DF et parti jeg aldrig nogen sinde ville stemme på, selv om det var det eneste parti der var

Men så infame nægter jeg at tro de er

Så kom med noget kvalificeret dokumentation for disse "provo udsagn",

vil da gerne vide om det er sandt eller ej

Jørn

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 21 point
Dato : 25-01-10 07:03

jeg kan heller ikke få links til at virke, har søgt på LO-århus uden held

Jeg tror ikke DF nogensinde ville være så dumme at SKRIVE de 13 (12) punkter der nævnes,

Godkendelse af svar
Fra : KMH1990

Dato : 25-01-10 07:03

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 25-01-10 07:08

Nåh sådan !

Så er man jo helt med på hvad det drejer sig om ...

SMART !

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 25-01-10 07:09

Fedt svar fra vagnr, må man sige. Og helt RIGTIGT

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-01-10 07:10

Fejl 40 IGEN

jeg kan heller ikke få links til at virke, har søgt på LO-århus uden held.

Jeg tror ikke DF nogensinde ville være så dumme at SKRIVE de 13 (12) punkter der nævnes, men mener ikke de er så langt fra hvad DF gør i praksis, mens de siger noget andet.

Uanset hvad man mener om DFs politik, kan man ikke komme udenom, at de fire topfolk er meget dygtige politikere,

Men som man endnu en gang kan se, har de også de mindst oplyste vælgere, 31% kan ikke bestå danskerprøven, hvad der ikke forhindrer dem i at være dem, der er mest positive overfor danskerprøven for udlændinge!

http://ugebreveta4.dk/2010/201003/Baggrundoganalyse/Hver_femte_dansker_ville_ikke_bestaa_indfodsretsprove.aspx

Link testet og fungerer på min pc

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-01-10 07:12

Selv tak, men jeg er noget mere tilfreds med det svar jeg sendte efter fejl 40

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 25-01-10 07:15

Jo da - No 2 svar fra vagnr var absolut det bedste !

A4 skal studeres nærmere ...

Jørn