/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Er han ikke skræmmende?
Fra : KMH1990
Vist : 646 gange
77 point
Dato : 24-01-10 17:09

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 24-01-10 17:12

Jo, fy for satan .

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 24-01-10 17:25

Han skriver gode bøger. Nej han er ikke skræmmende og vi har demokrati i Danmark, hvor der også skal være plads til den slags mennesker. Er ikke enig med ham i øvrigt.

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 87 point
Dato : 24-01-10 17:27

Hvorfor det, altså "Er han ikke skræmmende og selvmodsigende?"

Han har åbenbart som historiker beskæftiget sig med kongehuset, måske af interesse for at studere fænomenet, ligesom antropologer der tager på feltophold hos kannibaler!

Jeg er da mere skræmt af Karen Jespersen, som sikkert (har ikke checket) engang delte parti eller tihvertfald opfattelse med Benito (jeg ved godt det betyder den gudsbenådede eller noget i den stil) men de fleste [mig i det mindste] kommer til at tænke på Benito Mussolini, med det navn skal man da gøre oprør.

Bare hør hvad et skævt fornavn kan gøre for folk i Shel Silversteins "a boy named Sue", muligvis mere kendt som indspillet af dr. Hook

Godkendelse af svar
Fra : KMH1990

Dato : 24-01-10 17:29

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 24-01-10 17:31

Nåh, så var du altså ikke så skræmt endda ...

Det var jo rigtig godt !

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 24-01-10 17:37

Selv tak KMH1990.

Hvis nogen ikke lige har "a boy named Sue" i hovedet, får I lige følgende replik, da Sue som voksen for første gang møder sin far, der på et værtshus praler med hvordan hans søn fik navnet Sue: "Now you're gonna die"!

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 24-01-10 17:42

Det er ikke den Johnny Cash også synger?

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 24-01-10 17:44

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-01-10 17:47

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 24-01-10 19:00

Jo, men det var Shel Silverstein der lavede sangen, og masser af andre skæve/skægge sange, 25 minutter endnu fx

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-01-10 19:13

Citat
Er han ikke skræmmende

En gammel revolutionær,der forlængst har mistet pusten.Nej han er ikke skræmmende.
Vi har mange typer her i landet,der er langt mere livsfarlige.
Iøvrigt er han en af de røde,der altid har virket rimelig sympatisk på mig.(Et begavet menneske).
Mig bekendt,har han heller ikke prøvet at "sælge" Danmark,til f.eks. Sovjetunionen.
I modsætning til Knud Jespersen,som vi har hørt flere "artige" ting om,efter sin død.

Mosebaek.