/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Plads til grafikkort?
Fra : Puch_MaxiK
Vist : 618 gange
75 point
Dato : 24-01-10 15:31

Hej

Jeg har en HP Pavilion Elite m9067.sc-a, som jeg har smidt et Geforce 8800GT i, og en 500W strømforsyning.

Mit spørgsmål er om jeg har plads til ATI Radeon HD 5870 grafikkort i stedet for det gamle?

Mvh. Kristian

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-01-10 15:38

Hvis det er en udskiftning af kort i slottet, ja så er der, da de som regel har standardmål. Ellers er det jo kun dig selv der ved hvor mege du har puttet i kassen, og om hvor mange ledige slot der er på bundkortet.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 24-01-10 16:45

Det kommer vist an på en prøve .

Kommentar
Fra : Puch_MaxiK

Dato : 24-01-10 20:57

Der er plads i slottet, da jeg tager det gale kort ud, men kunne bare se at det nye grafikkort er væsentligt længere end det gamle, så er i tvivl om den kan nå at være der.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 24-01-10 21:22

Der er forhåbentlig en plads længere nedad, så du kommer forbi hd-en mm. til højre

Kommentar
Fra : Rittemand

Dato : 02-04-10 14:48

Stod selv med det samme problem, blev nød til at rykke rundt på hele molevitten i computeren, for at få plads til mit grafikkort.

Men ja, man plejer altid at kunne få plads :)

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-04-10 16:54

Daws Kristian.

Mon du har fået plads til dit grafikkort og muligvis også svar på dit spørgsmål .

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : Puch_MaxiK

Dato : 02-04-10 21:21

Ved ikk om jeg har fået svar, men købte det, og det passede i :)

Men der var kun en centimeter at gøre godt med, før den stødte på for enden, så det avr meget heldigt.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-04-10 23:50

Ski godt, at der var plads så. Og rigtige svar fik du da også .

God weekend