/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
printe .PDF-filer
Fra : beckski
Vist : 770 gange
50 point
Dato : 27-04-03 10:32

Jeg kan ikke få min printer (brother 1070) til at komprimere og printe 4 .pdf-sider på én

jeg har en idé om, at det kun er HP-printere der kan.

hvad er sandt? - kan jeg upgradere min printer-driver???

beck

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-03 10:58

For at læse PDF filer skal du bruge Adobe Acrobat Reader, du burde kunne udskrive herfra. http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep.html
For at lave et dokument eller andet til PDF behøver di Acrobat Destiller (som koster en arm og en bondegård), du kan hente en lignende gratis version fra (se mit link/tip) http://www.kandu.dk/dk/tip/3559

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 27-04-03 10:59

jeg vidste at du ville svare først, men du kendre mig snart godt nok til at jeg vil have svar fra en der ved noget!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-03 11:02
Kommentar
Fra : beckski

Dato : 27-04-03 11:04

alt det ved jeg !!!!
stop, CLAN !!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-03 11:06

Ro på du er da i rigtigt godt humør... er det Zonker, der har bragt det værste frem i dig?
Printerdrivere kom sgu' da lige i røven af den anden mail.

Og nej, jeg har ikke en Brother men en HP, så om det er her "fejlen" ligger ... eller om det er fejl 40 ved jeg ikke. Jeg skal da med glæde "hoppe over dig" fremover.

Go' weekend..
Søren

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 27-04-03 11:08

Zonker ??? aner ikke noget om den!
og hvis du selv ved at noget virker, så må du selvfølgelig gerne svare !!
i lige måde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-03 11:12

OK! Så melder jeg "pas" til denne, da jeg som sagt ikke har en "Brother", men http://www.fineprint.com/products/pdffactory/index.html fungere fint hos mig.

Kommentar
Fra : BBE

Dato : 27-04-03 12:30

Har du tjekket om dokument og sidelayout står rigtigt , fejlen er ofte der

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 27-04-03 12:50

Du fortjener ikke hjælp når du taler sådan til personer der prøver at hjælpe...