/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
C5
Fra : Toms_taxa
Vist : 2433 gange
50 point
Dato : 23-01-10 22:55

Hej

Jeg har et andet problem med min C5

Jeg har bogført hele dagen og det er godt nok

Nu når jeg skal ind og bogføre så skriver den at kladden er i brug og så kan jeg ikke komme ind.

Jeg har adm. rettigheder men er blank overfor hvordan jeg kommer videre

Kan nogen mon hjælpe med et godt råd?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-10 23:36

Har du gemt det du har lavet? Ellers gør det og genstart. Se om det hjælper.

Går det helt i kage så er her et nummer du kan ringe til, i det øverste højre hjørne.

http://www.microsoft.com/danmark/dynamics/losninger/c5.mspx

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 24-01-10 07:02

Jeg har både gem og genstartet - den vil ikke lade mig bogføre.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 24-01-10 07:51

Kan du slet ikke åbne menuen "kladde"?
Har du evt. indtastet en forkert dato?
Tjek din bogføringsperiode, datoer m.m.

hawaii7

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 24-01-10 08:22

Nej - når jeg prøver at komme ind i daglig bogførring så siger den at en kladde er i brug.

Jeg har lavet en porsteringsliste og alt er bogført rigtigt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-01-10 15:10

Har Windows opdateret en af de sidste dage? Det kunne være det som er problemet. Så må du bare slettet den nyeste opdatering.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-01-10 22:22

de er alle helt forkerte på den.
du skal ned i bunden af menuen finans . Desværre har jeg ikke installeret på denne pc. Men i morgen er jeg på job og kan sige præcis hvor. Du skal bare frigøre kladden. Årsagen til at den låser, er at hvis flere sidder på samme system/klient/regnskab, skal de ikke kunne gå i samme kladde, men kan godt arbejde ellers i samme c5 fil.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-01-10 22:25

Så lad være med at gøre noget til i morgen, så skal jeg nok skrive til dig hvordan.

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 50 point
Dato : 24-01-10 22:43

finans-tilpasning-kladdenavne- adgang
vælg så den er åben-. tryk f3
og så er den åben.
installeret lige en try

Godkendelse af svar
Fra : Toms_taxa

Dato : 25-01-10 06:03

Tak for svaret snaptil.

Godt gået - nu kører vi igen