/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
afløbsrens
Fra : Jeg-vil-dø-NU
Vist : 3391 gange
100 point
Dato : 23-01-10 18:43

Hvad sker der med kroppen når man drikke for meget afløbsrens

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 23-01-10 18:51

idiot

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 23-01-10 19:07

Du dør,jeg har prøvet det?
forhenværende
vvdriver

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-10 19:13

Tja - statistikken omkring dig siger jo alt - så jeg vil sige: Tag du bare en ordentlig slurk

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 1
- Slettede 3
Ialt 5

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 23-01-10 20:59

Du ætser hals og mave væk, det gør frygteligt ondt, men du dør ikke nu.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-01-10 22:11

Citat
men du dør ikke nu

Jooo da ..af indre blødninger .

Kommentar
Fra : Jeg-vil-dø-NU

Dato : 24-01-10 06:22

For helvede så kom dog med et odenlig klart svar. og hvordan laver man en galgeknude

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 24-01-10 08:09

Hvis du bare lever livet D.v.s. ryger, drikker og hore.... Så dør dui også lidt hurtigere

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-01-10 08:40

Sidst pladrede du om heroin. Duede det ikke?

Afløbsrens er godt. Du får svær ætsning af hals og svælg. De lunger vil ligeledes ætses. Det vil blive særdeles smertefuldt.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-01-10 09:53

ja det er syre humm hvad mon der kan ske??? fysik 4 klasse har svaret

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 24-01-10 10:36

Hvis du ikke selv kan finde ud af det, er der ikke nogen der kan hjælpe dig, da aktiv dødshjælp er ulovligt i Danmark.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 24-01-10 12:02

drik et glas nitroclycerin og hold en rystepudser mod maven

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 24-01-10 12:48

Kroppen reagerer ved at åbne alle kanaler så dit afløb er rent og fint og som nyt igen.....
Skulle der mod al formodning være en lille rest tilbage ordnes det enkelt med en omgang "Total anal clean" som fåes i de aller fleste butikker ( bare spørg betjeningen)

Ha en go og udrenset dag

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-01-10 15:43

Citat
og hvordan laver man en galgeknude

HOV HOV - det er jo et nyt spørgsmål -
det må du have oprettet et andet sted, så har du en god chance for at opretholde din statistik

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-01-10 18:03

->Rotw

Afløbsrens er basisk. Altså det modsatte af syre.

..men det ætser stadig.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 25-01-10 12:33

Husk lige at meddele her.
http://www.afdoede.dk/

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-01-10 20:14

Hvis du efter at have drukket afløbsrens, monterer et blandingsbatteri på hovedet, så vil du kunne blive en helt fin håndvask.