/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Muslimsk terror OK?
Fra : ram2
Vist : 923 gange
100 point
Dato : 27-04-03 09:18

Hvor meget skal vi finde os i fra disse mentalt forkvaklede stenalderoplyste menneskelignende kakerlakker, som vores rødgrødsædende lallepolitikkere med åbne arme og brede integrationssmil har ladet sive ind i landet, og som langsomt men sikkert forvansker den danske ånd til et gadekrydsagtigt produkt, som hvis det havde været en hund, var blevet aflivet.

http://www.bt.dk/Nyheder.pl?c=left&aid=136727

http://www.bt.dk/Forside.pl?c=left&aid=136807

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-04-03 10:43

wtf ? De burde da smides hjem til deres banan-plukker-lande, de har da ikke noget at gøre i danmark hvis de ikke kan opføre sig ordentligt og respektere folk....

og hvis de ikke vil rejse frivilligt, burde de bahandles ligsom du siger en hund ville blive, aflivet......

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 12:26

Jeg bliver så gal når jeg læser om de folk der opfører sig på den måde. De må da for pokker indordne sig efter de regler og normer der gælder i Danmark. Det er lige før jeg for en gangs skyld vil give Pia Kjærsgaard ret. De burde bortvises fra hospitalet indtil de kan opføre sig ordentligt. Det er uværdigt for de danske læger og sygeplejersker at de skal finde sig i at blive behandlet på denne måde.

Det værste er at de bærer ved til det bål af had som visse mennesker har til indvandrere og flygtninge generelt.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-04-03 12:48

Hej bente64.
Din harme er fuldt berettiget.

De mennesker der pr. definition lagde fremmede for had, da de første kom til landet for mange år siden, for at afhjælpe et arbejdskraftsproblem i Danmark, kan nok tælles på en lille hånd, og de er i denne sammenhæng ligegyldige. Det bål der nu blusser lystigt, - racismen - er tændt af de fremmede, og holdes ved lige af dem selv. Det er deres mål i sig selv at holde ild i bålet. Den kæmpegruppe som vores klaphatte af politikere ukritisk og med åbne arme implanterer i vores samfund, er den direkte vej til danskhedens undergang.

Fogh Andersen regeringen har - bevares - forsøgt at dæmme op for yderligere indvandring, men deres talentløshed er åbenbar for enhver, når de laver en lov, som forhindrer en indfødt dansker, som har været gift med en amerikansk kvinde i 18 år, at tage sin hustru med til sit fædreland. Jeg kan i den forbindelse ikke se det overhovedet har nogen betydning, at de har boet i USA i alle årene. Han er Kraft..... DANSKER, og har været gift med damen i 18 år.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 27-04-03 18:06

> Ram2

Det bliver lidt langt der her:

Historisk set har det altid skabt problemer, fordomme, fjendskhed og diskrimination når befolkningsgrupper, store som små, flytter til et andet land (i dette tilfælde Danmark!). Tilbage i tiden voldte de importerede polakker på Amager voldsomme stridigheder og diskrimination af "de anderledes" opstod næsten spontant samtidigt med at polakkerne kom til lorteøen. Faktum er at "det anderledes" anses for værende farligt og derfor føler mange (og mange har følt) at der er grund til at lægge afstand til dem der ikke er som en selv.

De tyskere og hollændere som man importerede i forbindelse med opdyrkningen af heden i slutningen af 1800-tallet blev også lagt for had, hvilket er ganske almindeligt omend tragisk set med vore dages "politisk korrekte" øjne og normer.

Derfor er din kommentar omkring at der var meget få der lagde de fremmede for had da de kom til landet som importeret arbejdskraft (går ud fra du mener tyrkerne og senere pakistanerne omkring 60'erne) kan jeg derfor ikke tilslutte mig. At problemet absolut ikke var så stort dengang hænger naturligvis sammen med nogle af de faktorer du beskriver, men det er efter min mening en fejlantagelse at omgå den generelle problemstilling med den latente frygt for det fremmede på den måde du gør ved at give dem selv hele skylden (når man undtager dedikerede nazister, kkk-supportere m.v.).

Det er rigtigt at en del uheldige forhold omkring indvandrerne som "den nye laveste sociale klasse" - bevirker at kriminalitetsraten og den manglende evne til pga. kulturelle forskelle at tilegne sig sproget og underordne sig danske normer (og sygeplejersker!) er meget større blandt indvandrere fra bestemte lande med bestemte kulturer som på fokusområderne (derfor er de blevet fokusområder) adskiller sig fra vores "kultur".

Der er langt færre problemer (specielt mht. mediefokusering og politisk spil!) med indvandrere fra andre vesteuropæiske lande, Nordamerika og Sydøstasien og Kina end der er med indvandrere fra store dele af Afrika (primært Nordafrika), Mellemøsten, Sydamerika, Pakistan og Indien. Dette hænger naturligvis sammen med at de asiatiske religioner har langt højere tolerancetærskler overfor andre kulturer end de forskellige muslimske landes tolkninger af Islam som i de fleste tilfælde er langt mere progressiv og intolerant. Naturligvis er religionen ikke længere den vigtigste faktor hvad de fleste landes befolkninger angår pga. udpræget ateisme og agnosticisme - men det er primært religion og sprog man egenligt mener når man bruger ordet "kultur" og "kultursammenstød" i debatten i dag - da "kulturen" naturligvis bunder i disse.

Når det er sagt må jeg så minde om at der ikke længere eksisterer "mono-kulturelle" samfund. Uanset hvad Pia K. måtte ønske er det danske samfund ikke i besiddelse af en seperat og unik kultur. Det vi definerer som vores kultur er jo primært vort lands kristne fundats (den barbariske og dog storslåede vikingetids asetro springer vi lige over!) og vores historiske baggrund med stolte traditioner, nogenlunde fælles sprog og naturligvis fælles europæisk/angloamerikansk opfattelse af at være i besiddelse af den højeste og sandeste civilisation.

Vestlig kulturimperialisme er til forskel fra den muslimske adskilt fra religion (fordi de vestlige samfund har droppet religionen til fordel for Darwin m.v.) hvilket gør den mere snigende og umiddelbart mere spiselig for andre samfund end de vestlige samfund selv (f.eks. afrikanere, sydamerikanere og asiater). Dog kan der vel ikke herske tvivl om at alle de internationale menneskerettigheder, krigsdoktriner m.v. er domineret af det vestlige livssyn og vestlig filosofi - som igen har sin fundats i kristendommen. Den muslimske kulturimperialisme har ikke på samme måde været bevidst (m.m. man hedder Pia K.) som den vestlige. Selvom der har været store muslimske aliancer og muslimerne omkring tiden for korstogene var i besiddelse af store dele af det sydlige østeuropa og spanien - kan man ikke sige at de muslimske lande har koloniseret og afrettet dvs. udbredt deres civilisation og dermed kultur til andre samfund og folkeslag i samme målestok som den vestlige verden.

Dermed ikke sagt at den vestlige kultur ikke er det mest rigtige, det mest humane, det højest udviklede m.v. - (man kunne blive ved med selvros til man kløjs i sin egen selvfedhed!). Men man skal blot være opmærksom på at det er de muslimske lande som i virkeligheden har grund til at være bange for kabel-tv, coca-cola, McDonalds, Internettet m.v. - og ikke os der skal være bange fordi de ikke lige kan acceptere at vore sygeplejersker er veluddannede kvinder som tilfældigvis også bliver betalt for at tømme stomiposer og andet godt ((tal om et lortejob!)). Det er den muslimske verdenskultur som er på tilbagegang - og derfor fremstår sindssvage imamer og præstestyrer med opfordringer til jihad og det såkaldt rettroende muslimer klynger sig til deres sidste rest af "kultur" (religiøse forskrifter og sproget) i et forsøg på ikke at blive opslugt i den frådende dyriske og utroligt progressive og dynamiske kultur som vi forstår ved "den vestlige måde" el. "den fede måde".

Bare for at trække linien op så tænk på irakernes muligheder for at forsvare deres land. Under korstogene holdt muslimerne (specielt osmannerne) de kristne tilbage vha. af absolut ækle og blodige kneb. De kristne var mindst lige så slemme og ingen af parterne gik af vejen for at slagte og voldtage kvinder og børn i de byer som man indtog eller passerede på vejen (i ret mange tilfælde faktisk også deres egne byer!!!). I krig og kærlighed gælder alle kneb - BARE IKKE LÆNGERE!!! Næh nej - for selvmordsmænd fandt vi jo ud af vi ikke rigtigt kunne gardere os mod under 2. verdenskrig hvor japanske kamikazepiloter smadrede løs på amerikanske skibe i dødsrus og under løfterne om at blive martyrer (intet under USA afsatte kejseren bagefter!). Desuden er det jo imod al god kristen skik at tage sit eget liv - også for at slå andre ihel!?!. Derfor er det naturligvis "terrorisme" når Mohammad sætter sig ind i en bil og kører hen til nogle amerikanske soldater som har besat hans fødeby og sprænger sig selv og dem i luften... Det er jo ikke "rigtig krig" - jeg mener: Han har jo ikke uniform på og følger dermed ikke Genevé-konventionen som fortæller hvordan man skal opføre sig i krig. Et tydeligt eksempel på at den vestlige kultur har retfærdiggjort sine egne principper som værende universelle og verdensomspændende og dermed et udtryk for det menneskelige og humane - på bekostning af andre kulturers traditioner tolkninger og muligheder for at, i dette tilfælde, at forsvare sig. Hvilket jo også er helt fint, men jeg tror pokker at det fremprovokerer såkaldt "terrorisme" at man tramper på en verdenskulturs stolthed, værdigrundlag, religion og selvværd på denne måde. Hvor desperat skal man være for at begå selvmord i et forsøg på at slå så mange andre mennesker ihjel som overhovedet muligt??? Det skal da være fordi ens verden er sunket i grus + en allerhelvedes stærk tro på de religiøse lederes løfter om 33 jomfruer til hver mang til evig tid i paradis (hvad får kvinderne?).

Det har med andre ord længe været kendt at det stærke bestemmer. Men den vestlige civilisation med USA i spidsen (som det mest uciviliserede af os alle) nøjes ikke med at bestemme (vi bomber sgu' lortet!) de fastsætter også selv værdigrundlaget og dermed indirekte en universel retfærdiggørelse af deres egne handlinger (Fuck Genevékonventionen som vi godt nok selv har opfundet: De er jo ikke krigsfanger så derfor kan vi godt sende dem til Guantanamo uden rettergang eller retssager - det er jo kun rimeligt når de holder med Al-Qaida???)...

Når alt det er sagt så jo: Jeg har da ondt af sygeplejerskerne, men der er sgu' tale om et lidt mindre problem end det man ser tegn på over hele verden: En øget fundamentalistisk mobilisering som kun øges når den vestlige kulturimperialisme til tider tager til i styrke (f.eks. Palæstina = Vi rører ikke en finger pga. Israel er vores ven, Irak = "Jeg skal gøre fars arbejde færdig - og så får jeg måske lidt olie som bonus!" el. vores forsøg på evigt at bestemme hvad det mest menneskelige er.

For at konstatere at jeg har ret kan du jo blot stille dig nogle simple spørgsmål (ud over de mange som du forhåbenligt er blevet nødsaget til i ovenstående aaaaaaaaaaalt for lange tekst!):

1) Hvordan ville du have det, hvis menneskerettighederne var blevet skrevet af matriarkalske bigamiske hovedjægere fra det østlige Borneo?
2) Hvordan ville du have det, hvis menneskerettighedsdomstolen lå i Beijing?
3) Hvordan ville du have det, hvis det mest accepterede og troværdige medieagentur i verden var Al-Jazerra?
4) Hvis verdens mægtigste mand var Abu Laban og han var præsident for de forenede arabiske stater?
5) Hvis Internettet var på arabisk og alle børn i verden måtte lære arabisk så hurtigt som muligt hvis de ville have en chance for at begå sig i den globaliserede verden?
6) Hvis.... > jeg tror ikke jeg behøver give flere eksempler.

(Vi) Den vestlige kultur er da absolut den mest civiliserede... Men hvorfor? Er det fordi den er mest menneskelig, mest rigtig, mest universel - eller er det blot fordi den har tilvejebragt de rammer som muliggjorde store filosofiske og senere teknologiske fremskridt som satte resten af verden af i svinget med et drøn? Al den store kultur omkring livets vugge og de første bysamfund (Indusdalen, Nildalen, Den frugtbare halvmåne) er jo i dag dækket af sand og ovenpå går der små brune mennesker med underlige spisevaner og ber deres jamrende bønner til en gud der beder dem prise deres kvinder som noget af højt værdi som derfor skal nedgøres, tildækkes og i det hele taget være så anonyme som overhovedet muligt. (Den gud har nok været gift engang

eller...?

Håber at have vagt en smule opmærksomhed selvom jeg nok har tabt 90% i og med denne tekst er så lang at den kræver et minimum af koncentrationsevne - og selvom jeg blev nød til at dække emnet på en meget overordnet måde.

Mvh.
The Unseen
-/-

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 27-04-03 18:07

> ram2

Hvad er "den danske ånd" som du snakker om?

Mvh.
The Unseen
-/-

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-04-03 22:28

Kære mblm.
Du er da ved at slide et tastatur op igen, men det er jo karakteristisk for dig, og prisværdigt, at du gider at sætte dig så godt ind i problemerne, inden du fyrer en klyngebombe med modargumenter af.

Inden jeg kaster mig ud i at tyndskiveskære dig, vil jeg undtagelsesvis koste printerblæk på dit indlæg, og tage det med til køjs med henblik på nærlæsning. Jeg har lidt kvalme, grundet en en mindre diskussion andet sted, med den i alle henseender dysfunktionerede zonker.

Du hører fra mig.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 22:46

Kære mblm
Indrømmet jeg har kun skimmet din svada igennem, og uanset hvad der er muslimernes (eller danskernes) baggrund, så skal de guddødme opføre sig ordentligt overfor læger og plejepersonale på vores sygehuse.

MVH Bente

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-04-03 22:46

jeg er bare imponeret...det indlæg fra dig mblm, er da helt fantastisk..jeg kunne ikke have udtrykt mig bedre selv
Jeg synes det er meget fint med en debat om dette emne, men vi kan jo diskutere i årevis, faktum er jo, at det er viden og oplysning der mangler...og det tager generationer, at "omvende" andre meget forskellige, fra os, folkeslag der kommer til Danmark. Jeg er ikke racist, overhovedet, jeg har mange venner som kommer fra andre lande og jeg nyder godt af deres kultur og forskellighed...men men, jeg kan naturligvis heller ikke tolerere at mennesker behandler hinanden, som det er tilfældet på f.eks sygehusene, denne form for opførsel, må bare have den konsekvens at de bortvises fra sygehuset. Derefter, må man tage det op og fortælle de mennesker, at hvis de skal behandles på danske sygehuse, må de indordne sig efter de normer og regler der er på disse.
Dette var bare et lille pip fra mig, da jeg ikke kunne lade være
Venlige hilsner
Sus

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 27-04-03 22:51

> Ram2

Ja - og det sjove er at det er det samme tastatur...

Jeg er beæret over at du vil "spilde" blæk på at printe mit indlæg trods dets mange sætningsfejl, manglende kommatering m.v.

Mvh.
The Unseen
-/-

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 27-04-03 22:55

> Jon

Så lige dit indlægs dybe vanvid og må præcisere: Det er sgu' ikke fra de lande hvor der plukkes bananer de indvandrere kommer der er størst problemer med. Prøv med dadler, figner og kebab i stedet.

Vidste du f.eks. at langt de fleste frugter/bananer i virkeligheden importeres fra Kina?

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-04-03 23:05

Ram2
har du nogen sinde overvejet at hvis argumenterne er i orden behøver du ikke at bruge alle disse øgenavne og ukvemsord. Faktisk tror jeg at mange vil svare dig mere seriøst hvis vi ikke først skal sortere dine mange nedgørende ord fra. Bare en tanke..........

MVH Bente

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-04-03 23:12

Åhhe jo Bente, men man kan jo lave sig så meget om, at man ikke er sig selv mere.

Man kunne jo også foreslå f.eks. Anders Bodelsen (uden at drage nogen sammenligning i øvrigt) at hvis han ændrede sit skriftsprog, ville han kunne nå en anden og måske større målgruppe, men sådan arbejder en kunstner ikke.

Jeg er sikker på, at den der vil forstå - forstår.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-04-03 23:17

ja, jeg lod mig også provokere meget af dit ordvalg Ram2 !! Man er jo ikke meget bedre selv, hvis man selv opfører og udtrykker sig så umodent som du gør i dit oplæg. Jeg ville også ønske mig et "pænere" ordvalg.
venligst
Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-04-03 23:21

Umodent - Tjae - Jeg kan nu ikke se noget umodent i at bruge sammenligninger og metaforer, men sådan opfatter vi jo så forskelligt.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 28-04-03 16:46

Okay Ram jeg forstår

Så må jeg bare bruge lidt mere tid når jeg skal læse dine indlæg, for jeg bliver forstyrret og irriteret når du ikke holder dig til gode argumenter.

Du er en vaskeægte original og det kan jeg jo egentlig godt li',

MVH Bente

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 28-04-03 17:58

> Bente64

Personligt finder jeg det motiverende (og skriver dermed et rigtigt rigtigt langt indlæg) når ram2 benytter sig af begrebet: "Overdrivelse fremmer forståelsen". Det er vel klart for enhver at der er forskel på racisme og sarkasme.

Det største problem er faktisk når der istedet er tale om overdrevet forståelse....

Mvh.
The Unseen
-/-

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-04-03 19:29

Hej mblm m.fl.

At kommentere hele dit indlæg vil blive en mega opgave, som jeg her vil afstå fra.

Først vil jeg gerne slå fast, at jeg ikke opfatter mig selv som racist. Om andre er røde, gule, blå eller brune er for mig kun et spørgsmål om, hvad mine øjne bedste kan li at se på.
Om andre tror på Gud , Allah, Odin eller Holger K er mig inderligt ligegyldigt.
Det essentielle for mig er, at man skal opføre sig ordentligt, når man af den ene eller anden grund opholder sig i Danmark.

Ikke at jeg er uenig med dig hele vejen igennem dit indlæg, iøvrigt er meget af det jo facts, som ikke kan diskuteres, men jeg synes du spreder dig lidt rigeligt.

Jeg er dybest set fløjtende ligeglad med, hvorfor de tér sig som de gør – du har det meste af den historiske baggrund med – jeg vil blot ikke acceptere, at de ikke indordner sig under de regler vi har i dette land.

Når det i dette indlæg primært omhandler personer med muslimsk baggrund, er det fordi det netop er denne gruppe, der oftest og tydeligst pisser deres kulturterritorier af, i stedet for lige at stikke en finger i jorden, og se hvordan man almindeligvis gebærder sig i Danmark.
Når dette er sagt, skylder jeg at sige, at jeg bor i yderkanten af et Halalområde, og at jeg dagligt nyder godt af den mangfoldighed disse personer har bragt med fra deres fødeland. Jeg er personligt venner med flere af dem, og jeg nyder deres respekt, som de nyder min, også blandt de unge.

Der er dog et procentuelt overtal af den type opkomlinge, der tydeligvis ikke har kunnet klare overgangen fra at være 12 generations fårehyrde, eller storbyaffald i en social rangklasse, som jeg ikke engang tør sætte tal på, og så blive optaget i det danske samfund, med de rettigheder og pligter der følger deraf. Netop denne gruppe, som måler intellekt og magt i ½ kg’s guldkæder, små BMW’er på afbetaling, og eksotiske hjulkapsler, er en pestilens for Danskerne. Alt sammen forværret af mangelfulde sprogkundskaber, kulturkløfter, dobbeltmoral, og manglende situationsfornemmelse. Et nyt proletariat.

Som ovenstående forhåbentlig viser, tilhører jeg ikke den Kærsgårdtype, der bevidstløst bræer: – De skal bare kyles ud i havet, og hjem til deres bananrepublik.
Der skulle aldrig kritikløst have været lukket så mange ind i landet, som folketinget til venstre for midten tillod. Jeg synes til gengæld heller ikke der skal flere ind, og dem der er her, skal den ondelynemig lære at opføre sig ordentligt – også, og specielt på et hospital.

Du slutter med at skrive, at problemet med sygeplejerskerne er et mindre problem…. osv, men mblm, et problem bliver jo ikke mindre af, at der er nogle der er større.

Salam Aleikum
Ram2

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-04-03 09:47

Hej Bente.
Tak for de pæne ord, men du skal ikke lade dig irritere.

Mvh
Ram2

Accepteret svar
Fra : mblm

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-03 16:46

> Ram2

Du har fuldstændigt ret i at visse grupper af indvandrere har klaret sig langt dårligere end andre - og at der derfor er dannet "et nyt proletariat". Man må blot også forstå at der ikke kun er tale om deres baggrund som resulterer i denne manglende indpasning i det danske samfund - men også det danske samfunds manglende evne til at forstå og respektere andre kulturer. I en verden som bliver mere og mere globaliseret er det et stort handicap ikke at være i stand til at udnytte de ressourcer som kommer fra andre lande pga. kulturel intolerance.

Naturligvis er den type indvandrere du tænder totalt af på i dine indlæg ikke ligefrem nogen ressource for kære lille Danmark, snarere tværtimod, men man skal blot altid huske at der mindst er to sider af samme sag.

De indvandrere som pga. kulturel intolerance og egne standarder for kønsdiskrimination, religionsdiskremination og racisme chikanere andre befolkningsgrupper fordi de trækker deres egen etik ned over hovedet på dem i et andet samfund end deres eget - er præcis den type som indlægget omkring sygeplejerskerne omhandler. Sådanne personer bør dog ikke sendes tilbage til deres eget land eller aflives som hunde. Denne type personer kan kun undgås (og aldrig helt) i fremtiden gennem en oparbejdning af gensidig tolerance og forståelse - og ikke ved at stemple dem og deres beslægtede som værende det laveste af det laveste som det danske samfund kan præstere (også selvom det er sandt )!

Man kan altid diskutere hvor langt man skal gå for at "tækkes" andre religioner og nationaliteter. Nogle ville sikkert foreslå at de pågældende skulle have krav på at blive behandlet af mandligt personale pga. deres religiøse og kulturelle baggrund - men naturligvis er dette blot håbløst lasket politisk korrekthed som næsten udelukkende ville kunne udslynges af den yderste venstrefløjs mest ambitiøse politiske selvmordere...

Mvh.
The Unseen
-/-

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-05-03 11:14

Kære mblm.

Nu har jeg læst dine indlæg op til flere gange, og kan dybest set ikke finde nogen divergerende holdninger. Men din natur fornægter sig ikke - dit Koffiannanske sind giver selvfølgelig et bud på hvad baggrunden er for problemet,og evt. løsningsmodeller.

Jeg har ligeledes læst mit eget startindlæg igennem igen, og finder egentlig at jeg blot konstaterer, at hvis det forholder sig som beskrevet i BT's artikler skal det standses, idet jeg mener det er muslimsk terror. Jeg har ikke sagt, at denne gruppe der omtales, skal aflives som hunde. Jeg skrev, at hvis denne gruppe lavede den danske ånd om til et gadekrydsagtigt produkt (altså ånden – ikke persongruppen ), så ville den blive aflivet som en hund. Bemærk de i sætningen indlagte præmisser, som gør at den må betragtes som en metafor.

Med hensyn til den danske ånd – Det kan være du fik mig der....
Jeg fristes jo til at sige, at den består af håndbajere, nøgenbadning, kolonihaver, og flæskesteg. Ikke just dyder der tæller meget på den kulturelle hitliste, men det er dejligt, og det er vores, og det skal ingen lave om på - (heller ikke en muslim, med bogen i hånden), før tiden er moden til det.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 01-05-03 14:01

> ram2

Det er godt du selv kan se jeg fik dig dér med den danske ånd. Og ram2 - hvem ved hvornår tiden er inde til at lave om på den...???

Mvh.
The Unseen
-/-

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-05-03 14:58

Det blir i hvert tilfælde ikke denne sommer.
Ram2

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 01-06-03 11:07

Tak for svaret mblm.

Spørgsmålet skal jo lukkes.

Der er kommet forklaringer på hvorfor det er som det er, og specielt mblm har leveret en historisk forklaring på problemet, samt et forsøg på at vende spørgsmålet om.

Udgangspunktet var, hvor meget vi skal finde os i fra indvanderes side hvad vold og lign. uhyrligheder angår. Mit eget svar er: ikke mere end vi desværre accepterer fra indfødte. Spørgsmålet kunne også have lydt: Hvor længe skal vi finde os i vold og lign. uhyrligheder fra samme gruppe. Mit eget svar er: ikke mere.

2 indfødte danskere har lige efter 70 dages varetægtfængsel modtaget henholdsvis 3 og 4 mdr. fængsel, for at sjaske maling på et par politikere.

Et antal taxichauffører af udenlandsk herkomst, har bøllebanket en mand til bevidstløshed, efter at skadelidte havde betalt og forsøgte at flygte fra sociopaten fordi han indicerede at chaufføren snød (kørte omvej).
En enkelt anholdt, og derefter løsladt.

Det giver stof til eftertanke. Nogle vil måske fremture med noget jura i forbindelsen med affæren, men det er ikke for sjov, at forældre giver deres døtre og sønner besked på, at tage en taxi med en indfødt bag rattet, når de skal hjem fra fre. / lør. byture.

Taxi branchen i København stinkende betændt, og der kunne skrives meget om denne, men lad det komme frem ved en ny tråd.

mblm, du får de lovede point for det store arbejde du har udført.

Ram

Kommentar
Fra : Ilyas

Dato : 15-02-08 03:15

Jeg har ondt af jer alle.
Den måde i tænker og udtrykker jer selv på, giver os "Banan plukkere" mere lyst til at "ødelægge" jere "Smukke" danmark. (Det er jo det vi gør i forvejen i følge danskerne"

Hvad er det helt konkret at vi "banan plukkere" gør, siden i bare har et kæmpe had til os.
Jeg født og opvokset her, og det som i siger giver mig lyst til at gå helt amok.

Det i gør, er at i generaliser.
når en gruppe gør noget dårligt, så er det pludselig dem alle som gør det.
i har et kæmpe problem.
i er uvidende.

i ved ikk en skid så udtaler i jer.
syns bar at i skulle tage en pistol og skøde jeg selv i hovedet.
for i er heeeeeeeeeelt fra den.

må i alle få mere viden.
langt ude mennesker,