/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Log ind i Windows
Fra : bogge
Vist : 559 gange
50 point
Dato : 23-01-10 07:48

Hej. Jeg har fået en CD tilsendt fra sygehuset med nogle røntgenbilleder på, men kan ikke åbne den. Får at vide, at jeg skal logge mig på Windows som administrator. Så vil den automatisk installere CD Viewer og "Microsoft Data Access Components".
Det er sort snak for mig.
Men spørgsmålet er : Hvordan logger jeg mig ind i Windows som Administrator ?

Hilsen bogge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-10 09:09

Citat
Hvordan logger jeg mig ind i Windows som Administrator

Ved at logge ind på administratorkontoen

Kan det siges mere tydeligt

Hvilket styresystem taler vi iøvrigt om

Kommentar
Fra : gril

Dato : 23-01-10 10:16

er der flere bruger på computeren ???

Kommentar
Fra : peque

Dato : 23-01-10 10:43

Problemert er nok det er en WindowsXP Home edition hvor der normalt ikke er tilgængeligt at bruge administrator kontoen.

Men kan du ikke installere programmet ved manualt gå ind på CD'en og åbne programmet ved højreklik og vælg kør som Administrator ???