/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Elektronisk svejsehjelm .
Fra : bulkman
Vist : 1481 gange
300 point
Dato : 22-01-10 22:14

Har set en elektronisk svejsehjelm fra Harald Nyborg til ca 400,-.
Er den noget værd ?
Vil gerne høre fra personer der købt en sådan ,om de er tilfredse eller hellere ville have købt
en dyrere.
MVH
Bulkman

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-01-10 22:18

Den virker perfekt! Jeg bruger den hver gang jeg tænder en stjernekaster, og mit syn fejler intet!

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 23-01-10 10:24

ja den virker skam udemærket , men jeg synes at den er noget tung i forhold til den traditionelle glasfiber hjælm ,, men hvis man har en glasfiberhjælm kan man jo modificere den ved at tage speedglasset fra den indkøbte hjælm fra harald nyborg

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 24-01-10 13:08

den er ok , buger den selv , og er godt tilfreds med den

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 24-01-10 13:11

Citat
Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 23-01-10 10:24

--------------------------------------------------------------------------------
ja den virker skam udemærket , men jeg synes at den er noget tung i forhold til den traditionelle glasfiber hjælm ,, men hvis man har en glasfiberhjælm kan man jo modificere den ved at tage speedglasset fra den indkøbte hjælm fra harald nyborg

Jeg har oplevet samme problem med min svejsehjlem. Jeg har bundet et par helium balloner fast til den, og det afhjælper helt problemet.

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 300 point
Dato : 25-01-10 06:49

Jeg har haft min fra HN i godt et par år, og den virker perfekt. På mit arbejde bruger jeg lejlighedsvis en til 4.000 kr., den virker lige så mgodt, så køb du trygt den!

Kommentar
Fra : bulkman

Dato : 30-01-10 17:42

Var forbi HN og købte en idag. Har prøvet den og synes den er OK. Tak for jeres indlæg.
MVH
Bulkman

Godkendelse af svar
Fra : bulkman

Dato : 30-01-10 17:43

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 31-01-10 14:52

selv tak bulkman