/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
DNA-test og mordsag
Fra : vagnr
Vist : 1072 gange
100 point
Dato : 22-01-10 07:25

Godmorgen Kanduer

Politiet har i forbindelse med Mariadrabet opfordret mænd med nøgle til kælderen til frivilligt at få lavet en DNA-test, hvilket vel er meget naturligt, går i hvert fald politiets arbejde nemmere.

Men når jeg læser de vil få fremskyndet testen, så den kun varer 7 dage, mens ham de havde varetægtsfængslet måtte vente 17 dage på den test, der kunne frikende ham bliver jeg forundret.

Det må være noget mere ubehageligt at vente på svaret mens man sidder varetægtsfængslet end at vente i frihed på svaret af en prøve man har afgivet frivilligt, og derfor formentlig med god samvittighed?

Så det jeg efterlyser er en god forklaring på, hvorfor en DNA-test pludselig kan ske hurtigere?

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 07:47

En god forklaring på dit spørgsmål kan jeg desværre ikke give, for sådanne ting har jeg slet ikke forstand på.

Hørte det godt på TV i går.

"En service" for de mennesker, som åbenbart var under mistanke, sagde Polizen.
For der blev sagt "kan det være ham? Kan det være ham?", ifølge betjenten på TV
Og så er det naturligvis bare med at komme afsted og få mistanken mod ens person fjernet.

Der blev også sagt at det var frivilligt...
Jooooo, sikkert ...

Men resultatet er jo også, at de folk, som ikke vil få sådan et "Service-Tjek" at en eller anden grund
automatisk kommer under mistanke, ikke?

MvH
Jørn

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 08:02

Muligvis er teknisk afdeling, eller hvad det hedder, lige pludselig blevet dygtigere og kan foretage en DNA test 10 dage hurtigere end før ...

Har de fået nyt udstyr, måske?

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 08:09

Ikke for at være "morsom"
Men man kan faktisk se noget om Teknisk afdeling, som det åbenbart hedder, det havde jeg glemt

På Politi Historisk Museum
http://www.politimuseum.dk/sider/museet.htm

Som er et besøg værd.

Har været der flere gange, faktisk

Og undskyld at jeg har skrevet så meget. ØV

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 08:12

*Teknikgruppen*

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 22-01-10 08:17

Hmm er ikike så meget inde i det men nu er han blevet frikendt på KUN DNA,
Kan blive dømt på KUN DNA

Mikael

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 22-01-10 08:21

hov et til nu vi er igang
Hvad blev han fængslet på i 1 omgang nogen der ved det ?

Mikael

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 22-01-10 11:57

Citat
Hvad blev han fængslet på i 1 omgang nogen der ved det ?

Begrundet mistanke.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-10 12:06

Med hensyn til DNA test, så undersøger de sekvenset af DNA, udvalgte gener som består af en bestemt rælle bogstaver (kemi). De kan undersøge 50 sekvenser eller det kan undersøge 10. Jo flere undersøgelser jo længede tid og større sikkerhed. Det er sikkerheden med f.eks. 10 sekvenser der bestemmer om den test kan bruges.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 13:34

Nåh, nu har jeg læst lidt om det - Det ligner da "justitsmord", bortset fra at manden ikke blev dømt.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-01-10 13:43

Min undren var ikke så meget hvad en DNA-test er, som hvorfor politiet kan få fremskyndet undersøgelser af, såvidt jeg ved, 14 mænd der har sagt OK til en frivillig test, så det kun tager en uge, mens det tog 17 dage for en mand, der var varetægtsfængslet.

At sidde varetægtsfængslet er vist en noget større belastning end frivilligt at afgive en prøve. Tilsyneladende har den drabssigtede været på sammenbruddets rand, havd der næppe gælder de frivillige! http://avisen.dk/drabsmistaenkt-ville-haenge-sig-selv_121414.aspx?redir=newsletter

Nu har jeg netop læst, at politiet næste år vil kunne lave DNA-prøver på en times tid, så kan de jo lave testen mens de afhører folk, og så slipper vi for lange varetægtsfængslinger mens man venter på en test, det lyder rigtig godt.

At jeg kun har foragt tilovers for de sidste dages hellige, formanden for Journalistforbundet, Søren Pind m. fj., der først hyler op om krænkelse af mandens rettigheder NU, efter det er klart han var uskyldigt fængslet, men ikke da han blev hængt ud med navn og billede og forkerte oplysninger, er en anden sag.

Men spørgsmålet var, er der nogen der kan komme med en (god?) grund til, at politiet skulle bruge 17 dage på en DNA-test på den varetægtfængslede mistænkte, mens de kan fremskynde samtidige DNA-tests for 14 mænd ( der formentlig har god samvittighed allesammen) til 7 dage?????

I hvert fald var det det jeg mente

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 22-01-10 14:38

Du har lige fået forklaringen af granner:

"Med hensyn til DNA test, så undersøger de sekvenset af DNA, udvalgte gener som består af en bestemt række bogstaver (kemi). De kan undersøge 50 sekvensereller det kan undersøge 10. Jo flere undersøgelser jo længede tid og større sikkerhed. Det er sikkerheden med f.eks. 10 sekvenser der bestemmer om den test kan bruges."

man korter tiden, ved at reducere antallet. Det indebærer dog, at ikke afviste, skal testes på det store antal.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 14:47

Jeg kan ikke komme med en god grund.

Vi må håbe at politiet, engang ad åre kan komme med en forklaring på det.

Samt hvorfor de mistænkte den pågældende, som selv frivilligt afleverede en DNA prøve 1. januar, og som siger, at politiet nærmest ikke var interesseret, for de havde "mange ting på ham".

Pressen blev også udelukket fra retten efter meget kort tid, står der.

Anklageren foreslog lukket retsmøde.

Så pressen ved jo heller ikke noget.

Virker lidt "uldent" ...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 14:57
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-01-10 15:09

Kan du ikke snart holde din ualmindeligt dumme kæft zorto multinick. Det er ikke andet end forplumrende nonsens du udgyder. Hvis du har så stort et behov for på nettet at kunne se, hvad du selv skriver af ligegyldigt tomhjernet bavl, så find et andet sted at dyrke din anormalitet

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 15:15

Hold dog din k... ynkelige Krummen!

Isolations fængsling ikke altid heldige:
http://da.wikipedia.org/wiki/Varet%C3%A6gtsf%C3%A6ngsling

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 15:16

Hvis det jeg skriver er nonsens så er dit det sq da også, latterlige person !

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 15:53

Et link link til noget mere "nonsens", for alt hvad jeg tror på og alvorligt mener er jo "nonsens" og sludder.

http://www.retspolitik.dk/?p=114

Krummen/Klummen siger derimod ALTID noget fantastisk VIGTIGT og RIGTIGT

Kunne du forresten ikke sige noget om dette spørgsmål?

Frem for at kritiserer mig ???????????????

Var det ikke mere relevant.

Kloge Krummen

Slut fra nu !

Deltog ikke i denne tråd for at blive overfaldet af min Fan = Klummen

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 16:06

Disse er til dig nutte basse Krummen:

http://www.opgivet.dk/data/files/blomster/blomst-4.jpg

Fordi du er så henrivende at høre på

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 17:20

Sorry

Havde glemt at det er dårligt når en klog og en evnesvag mødes i en tråd

Den kloge er Krummen og den evnesvage er Zorto

Tror jeg nok ....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-01-10 17:28

Du er jo for småt begavet til at forstå, at man godt kan følge en tråd uden at kommentere både dit og dat med ligegyldigheder. Knyt din tåbelige røst her og fis over på arto.... tror jeg det hedder. Der kan du måske få succes med dit hønsekagleri og tomgangsbavl. I denne tråd er der pt. 18 indlæg, hvoraf du har lavet de 12 svarende til 66 %. Højst ET af dem er relevant for vagns spørgsmål. IDIOT

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-10 18:00

Nu tror jeg ikke at det var mandens DNA prøve der tog tid, han havde jo afleveret en så de havde DNA nok. Jeg tror at det var DNA beviset på pigen der tog tid, det skulle først behandles så der kom mere af det inden de kunne teste det. Det kræver en vis mængde at teste og er der ikke nok så skal de først behandle det de har og så dyrke cellerne så de deler sig indtil der er celler nok til at undersøge.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 18:09

Citat
Højst ET af dem er relevant for vagns spørgsmål

OK Sir.
Har forstået.
Er da glad for at der er én ting, som er relevant ... Og hvad er så den ene ting? - Et ord?

Troede der var 0 ting, som vedkom vagnr´s spørgsmål, så jeg er da på en måde helt stolt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-10 18:18

Jørn hvorfor skal du igen ødelægge en ellers relevant tråd?

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 18:34

Hvad?

Jeg prøver at komme med kommentarer og udtalelser om vagnr´s spørgsmål.

De er måske ikke alle lige intelligente ? - Eller vedkommende ?

(Det kan vagnr vel vurderer)

Så bliver jeg "overfaldet" af Klummen ...

Man er vel nødt til at tage til genmæle -
Eller hvad?

Undskyld hvis tråden er ødelagt vagnr !

Håber dog jeg kunne bidrage med noget, som havde en lille bitte værdi.

Det er sq ikke let at være så kloge som alle jer andre, som altid kun gør det helt rigtige

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-01-10 18:46

De som ingen pære har...ævler...Kors hvor du dog ævler og ødelægger alt, hvad du rører ved din IDIOT

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 19:30

Hvad med at svarer på vangr´s spørgsmål?

Har du tænkt på det?

SHIT jeg skulle aldrig være gået ind i denne tråd ...

Den evige personfnidder-fnadder, som INTET har med sagen at gøre.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 20:15

Ville faktisk ønske at vagnr annulerede - og naturligvis genoprettede det igen - med alle andre end mig, som har opført mig som en elefant i et glashus.

Undskyld

Jeg vil egentlig også foreslå at man tager Krummens udgydelser ud, for de har 0 + en shit med lige dette spørgsmål at gøre, vel?

Men så behold de relevante oplysninger og stryg de irrelevante, som jo åbenbart er mine alle sammen.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-01-10 20:21

Vi har hørt dig - Vi har set dig...smut bare pomfrit, i stedet for at blive ved med at nonsenskagle

Citat
SHIT jeg skulle aldrig være gået ind i denne tråd ...
GAAAAABBBBB Den har vi hørt 1.000 gange tidligere IDIOT

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-01-10 20:38

Vagns spørgsmål:
Citat
Så det jeg efterlyser er en god forklaring på, hvorfor en DNA-test pludselig kan ske hurtigere?

Dit 1. svar:
Citat
En god forklaring på dit spørgsmål kan jeg desværre ikke give, for sådanne ting har jeg slet ikke forstand på.

2. svar:
Citat
Muligvis er teknisk afdeling, eller hvad det hedder, lige pludselig blevet dygtigere og kan foretage en DNA test 10 dage hurtigere end før ... Har de fået nyt udstyr, måske?

3. svar:
Citat
Men man kan faktisk se noget om Teknisk afdeling, som det åbenbart hedder, det havde jeg glemt På Politi Historisk Museum http://www.politimuseum.dk/sider/museet.htm Som er et besøg værd. Har været der flere gange, faktisk Og undskyld at jeg har skrevet så meget. ØV

4. svar:
Citat
Nåh, nu har jeg læst lidt om det - Det ligner da "justitsmord", bortset fra at manden ikke blev dømt

5. svar:
Citat
Jeg kan ikke komme med en god grund.
Vi må håbe at politiet, engang ad åre kan komme med en forklaring på det.
Samt hvorfor de mistænkte den pågældende, som selv frivilligt afleverede en DNA prøve 1. januar, og som siger, at politiet nærmest ikke var interesseret, for de havde "mange ting på ham".
Pressen blev også udelukket fra retten efter meget kort tid, står der. Anklageren foreslog lukket retsmøde. Så pressen ved jo heller ikke noget. Virker lidt "uldent" ...

6. svar:
Citat
http://aoh.dk/artikler/vil-hjaelpe-jan-at-drabsmand-fanges

Ikke et eneste svar på spørgsmålet, men navlepilleri og ligegyldig nonsens som sædvanlig!!!!

Og så starter klynkeriet. Æd dig en tudekiks og SKRID Du er TPHV (Totalpishamrendeværdiløs)

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-01-10 20:42

granner01 og hjkofoed har nogle spændende bidrag, tak for det.

Jeg formoder, at når I taler om opformering af DNA fra ofret, er det med PCR, ( Polymerase Chain Reaction ('polymerasekædereaktion')), hvilket jeg har checket kan gøres på få timer, så det kan vel ikke give 10 dages forsinkelse?

Og så hæfter jeg mig stadig ved "Svarene fra de 14 dna-prøver forventes allerede i løbet af en uge, for poli­tiet har speedet sagen op for at få hurtige resultater" fra

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/27968927/

Jeg er opmærksom på, at det ikke er et direkte citat fra politiet, men har set tilsvarende meldinger fra andre medier i dagens løb.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 20:58

Citat
Du er TPHV (Totalpishamrendeværdiløs)

Tak i lige måde

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-01-10 21:04

Fedt vagn...du er iskold og glider bare af LOOL Ja du har ret i, at granner og hjkofoed kom med spændende indlæg.

Måske jeg skulle lære af dig, men det der misfoster zorto m.fl. er...undskyld mit franske, en byld i røven

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 21:04

Jeg vil opfordrer Kandu.dk til at lave nogle mudder kastnings tråde - frem for at gøre det i disse seriøse tråde.

Men det er sikkert ikke noget for Helten med Ravneflaget, for vedkommende trives jo bedst, hvis vedkommende kan få jordet mindst én pr. spørgsmål.

En sølle kujon, som selv tror vedkommende er så fantastisk

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-01-10 21:06

Jeg læste forleden, at i UK er standard tiden på en DNA undersøgelse 3 dage. Hvis de kan, så må vi jo osse kunne i DK

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-01-10 21:07

Hej, jeg sidder netop og ser TV-avis, i UK kan en DNA-test klares på under 24 timer!

Og en fra det danske politi fortæller det handler om prioritering i DK!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-10 21:13

Ja man kan da lave hurtige DNA prøver, men hvis der skal stor sikkerhed om resultatet, så går der lidt flere dage. Og i England kan de kun gøre det hvis de har DNA nok. Hvis de første skal opformere DNA, så vil det også tage tid for englænderne.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-10 21:19

Og så skulle det ikke undre mig at englænderne har meget bedre maskiner end vi har. Men hvis DNA er for lidt så tager det tid for celler at dele sig også selv om de tilsætter kemikalier for at speede hastigheden op.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 21:20

ALLER SIDSTE !

**************************************************
Dette var naturligvis ironisk ment !!!!!!!!!!!!!

2. svar:
Citat
Muligvis er teknisk afdeling, eller hvad det hedder, lige pludselig blevet dygtigere og kan foretage en DNA test 10 dage hurtigere end før ... Har de fået nyt udstyr, måske?

*******************************************************

En joke !!!!!!!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-01-10 21:50

Jeg prøver at holde mig på sporet, og kan se flere steder, at opformering af DNA kan ske på et par timer, fx her

http://www.dnalc.org/resources/animations/pcr.html

Desuden, som jeg nævnte før, syntes jeg oplysningen fra Rigspolitiet om at, at de skam også kunne lave hurtigere DNA-tests, men at det handlede om prioritering, er vældig interessant.

Skal det forstås sådan at det for politiet er vigtigere at få et hurtigt svar på testen af, senest er det vist, 20 mænd på fri fod, end en varetægtsfængslet?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-01-10 22:17

Citat
Fra : Krummen. Dato : 22-01-10 15:09
Det ville ha været en fin tråd, hvis Krummen havde undladt indlægget kl.15:09 .

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-01-10 22:53

Åhh gud...En til idiot som ikke fatter en skid

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-10 23:00

Vagn

Selvfølgelig prioriterer politiet, de ansatte på laboratoriet er vel sparet væk. Så sagerne komme i den rækkefølge de kommer ind.

Og opformering af DNA skal ske under kontrollerede forhold så de ikke bliver forurenet. Så skal de lave DNA prøven og skal den laves hurtigt betyder det bare at man piller enkelte stykker ud af en DNA streng. Skal du pille 10 stykker ud eller 50? De 50 tager mere tid end de 10. Det meste af vores DNA er jo ens, det er i detaljerne at vi er forskellige. Så de skal også finde de steder hvor vi er forskellige.

Det er en god ide af tage DNA fra mange, så kan man udelukke dem og behøver ikke bruge tid på dem.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-01-10 23:11

Ja, ja hr/fr Krummen. Det var nu Dem, der ødelagde tråden, med Deres helt umotiverede og helt uden for emnet indlæg. Det må selv De da kunne fatte. Hvis ikke, er jeg i og for sig også bedøvende lige glad i begge ender, da mit første indlæg var en kommentar til de andre svarere og aldeles ikke til Dem. I samme omtalte ender er jeg fuldstændig kold over for Deres sædvanlige insinuationer. Men skønt for Dem, at De anonymt får afreageret for Deres frustrationer her på Kandu, så De derved sparer en masse penge ved ikke at skulle frekventere en psykiater .

Til Vagn.

Forøvrigt er det vel kun Brian Mikkelsen, der kan komme med et udtømmende og ikke forståeligt bortforklarende svar om politiets langvarige undersøgelse af omtalte DNA-prøve til Vagn

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-01-10 00:11

Gabbbb lille de

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 23-01-10 00:14

Hej Vagn. (Gentager lige)

Forøvrigt er det vel kun Brian Mikkelsen, der kan komme med et udtømmende og ikke forståeligt bortforklarende svar om politiets langvarige undersøgelse af omtalte DNA-prøve.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 23-01-10 07:31

Heller22,( minder mig en del om Catch 22 skrevet af Joseph Heller), det du skriver er vel også det jeg håber bliver resultatet før eller siden, men jeg tror mere på "ingen kommentarer"

Citat
Forøvrigt er det vel kun Brian Mikkelsen, der kan komme med et udtømmende og ikke forståeligt bortforklarende svar om politiets langvarige undersøgelse af omtalte DNA-prøve.

Som Sherlock Holmes altid siger noget i retning af "når man har udelukket alle andre muligheder, er den der er tilbage, uanste hvor usandsynlig den er, den rigtige" og jeg syntes endnu ikke alle andre muligheder er udelukkede, trods granner01's indsats på det teknisk/saglige område, så holder spm åbent lidt tid endnu!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 23-01-10 12:52

Daws Vagn.

Tror du virkelig, at B.Mikkelsen kan nøjes med at sige "ingen kommentarer" . Han plejer da altid at sige en hel masse, og så kvajer han sig, og så må han dementere, mens han siger en hel masse, og så dummer han sig igen, og så må han osv .

Og Holmes og dig er nogle kloge mennesker . Og god weekend

Mvh Chris

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 23-01-10 13:45

Jeg tror i er galt i byen, jeg tror ikke Brian Mikkelsen har ret meget med det at gøre. Jeg tror nærmere at politiet selv troede at de havde fat i den rigtige, derfor blev DNA testene ikke kørt gennen systemet som en hastesag. Hvis de troede de havde fat i den rigtige så var der ingen grund til at skynde sig. Og det er måske resursernes skyld, at der ikke er flere muligheder for at få lavet en DNA analyse.

Men politiet mangler selv ting og sager, ellers var det heller ikke nødvendigt at sende tests udenlands. De sender jo prøver til andre lande fordi vi ikke selv kan lave dem.

Og der kommer regeringen ind. De har udsultet vores samfund.

Godkendelse af svar
Fra : vagnr

Dato : 23-01-10 14:05

Tak for svaret granner01.

Jeg tror heller ikke BM har haft spor med sagen at gøre, men forestiller mig han kan blive aftvunget (afæsket er vist rigtigere hvis han ikke svarer) svar på hvorfor politiet skulle bruge ca 2½ gang så lang tid på en DNA-test på en varetægtsfængslet som på 20 mand på fri fod, der sikkert alle har god samvittighed.

Dit svar "Jeg tror nærmere at politiet selv troede at de havde fat i den rigtige, derfor blev DNA testene ikke kørt gennen systemet som en hastesag. Hvis de troede de havde fat i den rigtige så var der ingen grund til at skynde sig." er jeg helt enig i, det har, siden DNA-testen viste, det ikke kunne være ham, været min fornemmelse, at politiet var glade for at have god tid til at undersøge sagen, når han nu var 4 uger i varetægt.

Udover de menneskelige problemer det skaber for manden, er der det meget store problem, at den tid der er gået har politiet næppe brugt meget tid på at finde frem til andre vidner, mulige gerningsmænd mv., mange vidner har sikkert tænkt, "de har ham, hvorfor skal jeg have bøvlet" og
sporene bliver hurtigt kolde, så chancerne for opklaring er kun blevet mindre.

Jeg håber selvfølgelig de fanger den, eller de, rette folk alligevel, men det er sikkert kun blevet sværere i de tre uger, der er gået.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-10 14:14

Se det er vi enige i Vagn, det bliver sværere, og måske bliver denne forbrydelse ikke opklaret lige med det samme.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 23-01-10 14:25

Spændende tråd ...

På flere forskellige måder ...

JR

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-01-10 15:08

Citat
ALLER SIDSTE !
Citat
Spændende tråd ...På flere forskellige måder ...

Han er SYG I ROEN

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 23-01-10 22:02

Jeg læser netop, ar Brian M skal svare på spm i Folketinget om ventetid på DNA-prøver, bl.a. pga. udsagnet fra Rigspolitiet om prioritering af hvilke DNA-tests, der hastede!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-10 23:38

Ja men det er politiets opgave at sige at denne prøve haster, og vil de det hvis de er overbevist om at manden har gjort det.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 24-01-10 07:32

Citat
Han er SYG I ROEN

Nåh?

Så er Krummen altså en mand!

Nogen tror det er en kvinde, læser jeg.

God bedring Krummen!

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 24-01-10 07:37

Men det jeg egentlig kom ind for var dette:

Derfor købte jeg tråden. ØV

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2010/01/23/143456.htm

Ikke for at kommenterer Ravneflags Profilens Helbred ...

Og det kostede mig 10 points at læse om Krummens gylle

Aller en gang.

Det var de 10 points sq ikke værd ...

Nåh 10 points til vagn - Godt scoret, gamle dreng ...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-01-10 09:54

Citat
ALLER SIDSTE !

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 24-01-10 11:17

Jeg bliver - Bare for at irriterer dig ...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-01-10 12:53

Det hedder "irritere"

Du er jo patologisk løgner, så det er løgn. Du blir, fordi du har et SYGELIGT behov for at eksponere dit rådne ego. Kors hvor din sygdom gør dig til en stinkende usympatisk person. Men det er jo den alm. holdning om din person

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 24-01-10 14:42

Citat
"irritere"

Tak er kun et fattigt ord

Og jeg er komplet lige glad hvad den almindelige holdning til mig går ud på ...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-01-10 15:46

Citat
Og jeg er komplet lige glad hvad den almindelige holdning til mig går ud på
Symptomatisk for sociopater Men på den anden side også løgn. Du har jo altid travlt med at undskylde din tåbelige opførsel, hvilket jo ikke tyder på at du er ligeglad med, hvad man mener om dig. Men uanset hvad, så er du et gennemsyret dumt svin