/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
postcard from a friend !
Fra : achton
Vist : 764 gange
100 point
Dato : 21-01-10 22:23

Citat
You have just received a virtual postcard from a friend !

Citat
If you can't click on the web address above, you can also
visit 1001 Postcards at http://www.postcards.org/postcards/
and enter your pickup code, which is: d21-sea-sunset

Tør man åbne den slags. Ingen indikation om hvem denne friend er.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 110 point
Dato : 21-01-10 22:26

Nej hold dig fra det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-10 22:26

Når du ikke kan se afsenderen ville jeg ikke åbne

Den kan være ganske hamløs, men kan altså også være det modsatte

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 21-01-10 23:08

Nej, det tør man IKKE!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-10 01:00

Sådan en besked fik jeg også og da jeg åbnede den så var det et fødselskort fra min kusine i USA. Så om du tør åbne det, det bestemmer du selv. Kender du ingen i udlandet, så lad være.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 05:59

Hvis du er i tvivl så åben det på Biblioteket, så er det deres PC som går ned og ikke din

Men man skal nu tage disse ting med forbehold. Og stor skeptisk.

Tror ikke det er ægte !

De gange jeg selv har fået sådan noget, har der altid stået navn eller e-mail, som man kunne kende.

Og det samme, når jeg selv har sendt e-card. Så kommer der en meddelelse til modtageren om at
"Zorto" har sendt et kort, og linket findes her ::::::::

MvH
Jørn

Godkendelse af svar
Fra : achton

Dato : 22-01-10 09:40

Tak for svaret stilkene.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 22-01-10 09:42

123kort i Danmark kan man godt åbne og sende UDEN problemer.
(Kan anbefales)

123Card i USA er fyldt med "ting og sager" - man får pop-up på siden
(Selv om man ikke accepterer det, det er de lige glad med)
e-mail nyhedsbreve, som man ikke selv har bedt om at få

Hold jer væk fra 123 Card, som ellers har nogle fine kort ...

(Ja, måske er de ikke sådan mere? Har ikke besøgt dét sted i flere år!)

Ja, det har jo ikke noget som helst med spørgsmålet at gøre

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 01-08-10 15:08

Når nu du er en TORSK kan du jo bare åbne den