/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 2000 XP pro
Fra : jysch
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 27-04-03 04:00

Jeg har hørt lidt om dette program og vil gerne om der er nogen som har erfaring med det - jeg kører Windows XP pro. Hvad er forskellen?

Og også om Office 2000 XP pro?

Hilsen Jysch

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-03 07:09

XP er det sidste nye skrig på stammen fra Microsoft, og efter min mening også et af de bedste. Det er ikke al'tid tilfældet med nye versioner.

Du kan læse om de fornyelser der er på http://www.microsoft.com/danmark/products/office/xp/ProdInfo/compare.asp

Hygge
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-03 07:12
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-04-03 09:10

???????????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-03 11:16

Hej 9933 Jeg tror det er MS-Office 2000 (MS-Office XP) han spørger til, men er da heller ikke 100% sikker

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-04-03 11:33

Okay CLAN,Det er måske store gætte dag i dag

Manse9933

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 100 point
Dato : 27-04-03 12:25

Hej Jysch!

Da jeg først gang læst spørgsmålet - kunne jeg ikke rigtig forstå hvad du mente; men et par timer på øjet hjælper og du mener selvfølgelig Windows 2000 Pro kontra Windows XP Pro.

Windows 2000 Pro blev udviklet før Windows XP Pro og er mest beregnet til virksomhedsbrug med net m.m. - efterfølgeren eller en anden linie men nyere er Windows XP.

Jeg har læst om flere der er skiftet til Windows XP Pro fra Windows 2000 men ikke den anden vej. Windows XP er det nyeste og må nok kunne betegnes til at være det mest vellykkede fra Microsoft.

Her kan du læse om Windows 2000 pro
http://www.microsoft.com/windows2000/professional/

her kan du læse Windows XP pro
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/

og m.h.t. til Office så passer den pakke nok mest sammen med aktuelle vers.

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 27-04-03 13:29

Tak for svaret Bjarne_H.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-04-03 14:01

Selv tak

Mvh
Bjarne