/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Save game til Fallout
Fra : amc
Vist : 792 gange
100 point
Dato : 21-01-10 19:15

Jeg skal nok formater min pc og vil lige høre om der er nogen der ved om man kan gemme Save game til Fallout 3

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-01-10 23:29

Er det et spil du har downloadet? For så kan du ikke gemme det. Men når du har formateret så kan du hente det påny og så ikke installere med gemme det i en mappe først. Og så kan du klikke på mappen og finde spillet og så installere det.

Accepteret svar
Fra : hotmaildude

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-10 12:16

Den vil typisk ligge i "My Documents>My Games>Fallout 3>Saves"

Hvis ikke du kan finde den, så søg efter "Fallout 3" og se om der ligger en save mappe et sted

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 22-01-10 12:18

... Du skal så kopiere save-mappen til f.eks. en USB stick og indsætte den samme sted efter formatering.

Held og lykke!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-10 17:56

Det er ikke sikkert at alle filerne til spillet ligger i den mappe, en del af .dll filerne har en tendens til at ville ligge i en anden mappe. Så prøv lige om det virker når du har kopieret mappen.

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 22-01-10 18:17

ATT: granner01

Nu plejer et save-game ikke at indeholde nogen .dll filer, så jeg er ret sikker på at hele amc´s save-game ligger i netop save-game mappen. Dette er netop ideen med en save-game mappe!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-10 18:20

Ja jeg har ofte set folk kopiere mapper for spil/programmer og det en endnu ikke lykkes at få det kopierede til at virke. Men held og lykke med kopieringen.

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 25-01-10 11:08

Tak for svaret hotmaildude.