/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Ny udgave af Avast
Fra : Fijala
Vist : 787 gange
100 point
Dato : 21-01-10 19:05

http://www.kandu.dk/tip20671.aspx

Der kan man bare se. Har ikke rigtigt haft tid til at kigge ind på Kandu i den seneste tid. Vi er jo nogen der har travlt på trods af finans krise. Jeg installerede den også godt nok i går morges, men havde jo så ikke lige tid til at dele nyheden med alle jer.

Tak for det alligevel.

NU kan i så få lidt point tilbage at slås for som plaster på såret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-10 19:17

Hvorfor slås

Syntes iøvrigt den virker "super"

Alene det at den ikke får maskinen til at gå i coma fordi den vil opdatere midt i et dos-vindue

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-01-10 19:29

Hej refi

Ja undskyld udtrykket "slås".

Det er selvfølgelig klart at du kom først med et tip om Avast, det er jo ikke let at komme før dig. Du er kvik på alt hvad der dukker op. Ros til dig.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 21-01-10 19:37

Alle tip kan jo ikke være dugfriske "aldrig set før", og det er de så sandelig heller ikke altid, og de kan jo være lige gode for det...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-10 19:51

Problemet var at da den endelig blev frigivet var Avast´s hjemmeside den ENESTE der ikke kunne levere

Der har sikkert været så meget "run" at serveren gik ned....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-01-10 19:56

Fik et tip fra en eller anden nyheds gruppe, husker ikke lige fra hvem så den blev downloadet et andet sted fra

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-10 20:43
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 21-01-10 23:22

Jeps, det var fra Malavida, som du osse skrev i går, Refi, at den blev hentet her i går.

Men hvorfor hulen vil Fijala dog uddele poång, bare fordi han er lidt sen i optrækket . Ikke rimeligt, Fijala .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 21-01-10 23:28

PS! Og vær du dog bare glad for, at dit tip rent poæng-mæssigt blev bedre modtaget end Refis

Accepteret svar
Fra : zorto

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-10 05:48

Tja, hvad er dog problemet?

Man læser da tit Tips på Kandu.dk, som man godt kender i forvejen.

Enten her fra Kandu.dk eller andre steder, f.eks fra Nettips, Spywarefri m.m

Derfor kan tippene jo være gode alligevel.

(Hvis man nu ikke skulle kende til pågældende tip)

Ja, jeg ved godt at der er forskel på folk, og at nogen kan komme med et tip og få -25 for noget som andre kan få +25 for. Det er tit et spørgsmål om hvem man er, tror jeg.

(Bare en "teori", men noget jeg har lagt mærke til)

Sådan er livet på Kandu.dk

Det ved man jo

zorto

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-01-10 21:31

God udredning zorto, den ska du sgu ha pointene for

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 22-01-10 21:32

Tak for svaret zorto.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-01-10 21:53

Dem der er mest fårskel på er vel fåreavlere

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 23-01-10 05:50

rn

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 23-01-10 05:50

+ Tak, natullervis ...